הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאיה ודור
החתונה של מאיה ודור
קיץ 2020
הפוסט של מאיה, חברת הקבוצה הסודית:
אז אחרי דחיה אחת מאפריל, והקדמה אחת מאוגוסט (פחדנו מסגר נוסף), הצלחנו לקיים אירוע בלתי נשכח, הרבה יותר טוב ממה שיכולתי לדמיין אי פעם בחתונה שלנו. החלטנו שלמרות שהחתונה מצומצמת, אנחנו רוצים להמשיך להרגיש שזו חתונה לכל דבר ולכן החלטנו להזמין הכל מהכל. חתונת שישי צהריים, חם בטירוף ומלאה בחום ואהבה. אז ההמלצות:
מקום לאירוע
בית הדבש אירועים שזוכרים
+
בית הדבש (גילוי נאות, המקום מנוהל על ידי דודה שלי). לא חשבנו להתחתן שם לפני, כי היו לנו בתוכניות המון המון מוזמנים ורוב האורחים הם צפוניים, אבל בתוך כל השינויים שקרו דיברתי עם דודה שלי והבנו שזו הבחירה הנכונה ביותר. מעבר לתמונות שאצרף שישקפו הכל, אם חשקה נפשכם להתחתן בין פרדסים, במקום טבעי, קסום והמון המון ירוק וצומח, זה המקום בשבילכם. מעבר ליופי בעיניים, המקום מנוהל ברמה הכי גבוהה שראיתי, האורחים לא הפסיקו להחמיא לאוכל(הקייטרינג של המקום הוא "אשכול ענבים"), הבר לא הפסיק להוציא משקאות והשילוב של הכל היה יותר ממה שיכולנו לבקש.
צילום סטילס
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
+
אמאלה ואבאלה. תומר ליווה אותנו מהתאריך הראשון שתוכנן, ואיך זכינו שהוא המשיך איתנו לתאריך הנוכחי. מעבר ליכולות המקצועיות שלו שכבר יומיים אחרי קיבלנו טיזר של מלא תמונות מהממות, מדובר בבן אדם זהב. תומר היה רגיש, נעים, מקצועי וגרם לנו להרגיש בנוח בכל הסיטואציה המטורפת הזו. הוגן מאוד מבחינת המחירים שבדקנו בשוק.
צילום ועריכת וידאו
איזה אישיות! גם אמיר ליווה אותנו מהתאריך המקורי ונשאר גמיש והוגן עד שסגרנו סופית שאנחנו רוצים צלם וידאו. אמיר שנון, גרם לכל היום הזה להיות מצחיק וקליל הרבה יותר, עוד לא קיבלנו חומרים אבל אנחנו בטוחים שזה יצא מדהים.
אטרקציות
עינת הממגנטת! סגרנו איתה ממש בשבוע של החתונה כאשר החלטנו שבא לנו שישארו מזכרות לאורחים. עינת הייתה הכי כנה והוגנת, הסבירה שאין צורך בשני אנשי צוות ושהיא מוציאה כמויות של מגנטים שלא נאמין שהיא בכלל הספיקה לצלם. כך בדיוק היה, האורחים ואנחנו יצאנו עם כמויות של מגנטים שכבר אין מקום לתלות אותם!
Dj לחתונה
שי רבנר
+
(גילוי נאות, למדתי איתו בתיכון). גם עם שי סגרנו רק שבוע לפני החתונה לאחר שהחלטנו שלמרות שהחתונה קטנה אנחנו רוצים להביא דיג'יי שירים את האווירה. שי זרם עם כל הבקשות שלנו והצליח להרים את כולם מהשולחנות! עד לרמה שלי כבר לא היו כוחות וביקשתי ממנו לשים שיר סיום כדי שנוכל ללכת הביתה:)
תכשיטים ואקססוריז
(גילוי נאות, אחת החברות הכי טובות שלי), מאז שהכרתי את לי, ידעתי שכנראה היא תהיה אחראית על הטבעות נישואים שלי וכך היה. ממליצה בחום לקפוץ לסטודיו שלהם ביפו להתרשם:)
רב לחתונה
חיים ציוני, מקסים, ליווה אותנו לאורך כל התקופה הארוכה הזו וזרם עם כל השינויים. הסכים לי לתת טבעת, לא לחבוש כיסוי בחופה ועשה חופה זריזה, מצחיקה ומלאה ברגש.
איפור
איזה מקסימה היא. תמיד הסתכלתי על העבודות הטבעיות שלה וידעתי שישר אבחר בה. האיפור היה כל כך עדין אבל החזיק לי עד היום שאחרי! היא תקתקה אותי ועוד שתיים בשעתיים וחצי והכל נעשה בחיוך ובכיף.
פוסט ארוך, אבל אני באמת מרגישה שאני חייבת לפרגן לכל אחת ואחד שכתובים כאן. כולם הצליחו לרגש אותנו בטירוף בתקופה הזו, היו הוגנים ועזרו לנו לשחרר את כל המחשבות הקשות ובזכותם בין היתר לא הפסקנו לחייך. איזה כיף שיש ספקים כאלו.
גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאיה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאיה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאיה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של מאיה
צילום: תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography+
תומר מונטיליה | Tomer Montilia Photography
279 ממליצים
צילום סטילס
בית הדבש אירועים שזוכרים+
בית הדבש אירועים שזוכרים
47 ממליצים
מקום לאירוע
שי רבנר+
שי רבנר
18 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
רב לחתונה
איפור