הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אריאל ואופיר
החתונה של אריאל ואופיר
קיץ 2020
הפוסט של אריאל, חברת הקבוצה הסודית:

**חתונת קורונה** התארסנו בספטמבר, והתחתנו ב18.06 שהוא התאריך המקורי שלנו. היינו בטוחים באיזשהו שלב שעוד נספיק להתחתן רגיל בגלל ההנחיות שהיו אמורות להיות מוסרות מה14.06 אבל שבוע לפני צמצמו ל250- ואנחנו החלטנו פצל את החתונה שני חלקים, שזו לחלוטין ההחלטה הכי טובה שלנו!!! הבאנו משפחה וחברים קרובים ב19 וב22 הרוב הלכו, ואז באו כל החברים למסיבה ענקית עם בריכה (היו אנשים שהזמנו לחינה בלבד, כי לא יכלנו להזמין כל כך הרבה- בכל זאת, מרוקאית.....) סטטיסטיקה זו בעייני בעיה בתקופה כזו- ופשוט חשוב ממש לבדוק מי מגיע או לא, אנחנו הרגשנו חופשי לשאול כי הבנו שכל אדם שלא יענה, עלול לתפוס מקום של מוזמן אחר.. בכל זאת אנחנו יצאנו מהסטטיסטיקה והזמנו 420 סהכ, אישרו 414 והגיעו 400.

מקום לאירוע
ירוק על המים
+

לא הכרתי את הגן לפני, וכשהגענו עם אבא שלי לסיבוב- ידענו כולנו שזה המקום וסגרנו באותו הערב! האוכל היה טעים, והגן שהוא מרהיב ביופיו!!! עם בריכה שפתחנו והמון ירוק בעיניים- כמו שחלמתי. חשוב לי לציין שהם באו לקראתנו עם עניין החלוקה, והעמידו שני אזורים מחולקים לכל אחת מהנאגלות כך שלא היה מגע- גם אם זה הצריך עוד מלצרים ויותר שעות.

שמלות כלה

הגעתי אליהם דרך הפינצטה של כלות אורבניות תוך כדי שיטוט בין השמלות וחיפשתי מקום עם מחירים קצת יותר נמוכים מהשוק- וכשראיתי שיש מכירה קפצתי וישר מצאתי שמלה! אחרי איזה חודשיים עברתי משבר ורציתי להחליף- אוהד ורועי היו קשובים ונעימים, המליצו וסייעו ובאמת שעשו לי חוויה טובה. בגד שני- חברה טובה! אחת החוויות שלי בחתונה- חברה שלי שסיימה קורס תפירה הגשימה לי חלום ותפרה לי חליפה של מכנס לבן וחולצה מנצנצת. ידעתי שאני רוצה מכנס מההיכרות עם חברים של בעלי שמרימים את הכלה מלא ורציתי שיהיה לי נוח, אז אני שמחה להמליץ - לכו עם החלומות שלכן!!! אישורי הגעה - אייפלאן הקרנו את החתונה ביוטיוב - אלעד שהגעתי אליו *יום* לפני החתונה היה מקסים וכך אפשרנו גם לכל מי שבבית לחוות איתנו את כל החלק הראשון של החתונה, ואפילו נשאר לעזור ולהקרין לחלק השני את החופה ולא הלך עד שראה שהכל עובד! עיצוב- קרובת משפחה (החלטנו על עיצוב רק שבועיים לפני ולא רצינו להשקיע), החלטתי שבכניסה ליד המעטפות אני מעמידה תמונה שלנו יחד עם שתי מסגרות עם פתקים שכתבנו אחד לשניה- וזהו, זה היה פשוט ומושלם! אלכוהול- השתמשנו בשירותי האולם- לא הרגשנו צורך במשהו נוסף וצירפנו כמה בקבוקי ואן גוך שרכשנו מהם- במחיר כמו בחנויות ככה שלא נסחבנו ושילמנו לפי הבקבוקים שנפתחו. שיער ואיפור- הספר שלי ואשתו לשעבר נעליים- אסוס וסניקרס של סופרגה לריקודים תכשיטים ובגד ים לבריכה בסוף- shein

צילום סטילס

אמן אמיתי, ואישיות כובשת! שמר לנו על האנרגיות כל היום, תקתק והיה ניכר שהוא פשוט יודע את העבודה ועם זאת גם הכי תופס את הרגע. הגיע יחד עם שותף והתמונות שלו מרהיבות!!! צלם וידאו - פבל דיברוב קיבלנו המלצות דרך שחר ובחרנו בפבל- איש שקט ונעים, יודע לצלם טבעי ולחלוטין לא מורגש ביום- ועם זאת כשקיבלנו את חומרי הגלם הופתענו לגלות כמה מהרגעים היפים באמת הוא תפס! החיבור בינו ובין שחר היה ניכר והתוצאות גם בהתאם!

Dj לחתונה

לצערי השם שלו לא עולה פה מספיק אז הגיע הזמן! את גל אני מכירה עוד מימי הצבא כשייחצנתי מסיבות- וכבר אז ידעתי שהוא יהיה הדיגיי שלי בחתונה. אחרי פגישה עם עוד דיגיי לבקשת בעלי, לא היו סימני שאלה מיותרים ולקחנו את גל איתנו גם לחינה וגם לחתונה . הוא לשמחתי הספק עם הכי הרבה מחמאות באירוע! הרחבה לא נרגעה עד 2 וחצי וזה כשאני ובעלי סימנו לא שאנחנו לא עומדים יותר על הרגליים! קרא אותנו, ואת הקהל- ובתור חתן שספג בעצמו כבר שתי דחיות של החתונה!! הכי הבין וליווה אותנו *לקחנו לליווי סקסופוניט- דרקו, דר כהן - עובד עם פונגו והיה מיועד רק לשלב הריקודים- הפתיע אותנו וליווה אותנו גם בסלואו ושרד איתנו כמעט את כל הערב!

אטרקציות

לעדי הגענו אחרי חיפושים ארוכים פה בקבוצה ומעל 10 טלפונים שכולם תפוסים!! כנראה שלגמרי לא במקרה הגענו אליו, כי שבוע לפני החתונה הסתבר שההורים שלי ושל אשתו חברים טובים! לקחנו אותו גם לסטילס ווידאו בחינה ולא האמנו כמה בחרנו נכון! הרווחנו ברחבה צלם מוכשר, שתפס אפילו כמה רגעים שהצלמי סטילס לא תפסו כמו שרצינו! *דבר נוסף- חשוב לי לציין, תמיד יש מקום לפרגן לספקים המוכרים בשוק! אבל דווקא עדי לימד אותי שלא כל ספק צריך להיות הכי מוכר ושיש היום המון ספקים מוכשרים ככה שתמיד תדעו שגם אם אחד תפוס- תמיד יהיה את זה שיעשה לכן את האירוע!!

רב לחתונה

דענו שלסבים והסבתות שלנו חשוב שנתחתן ברבנות אז לא עשינו מזה סיפור- והחלטנו ללכת על צהר (הרב הראשי שלהם משוהם, שם גדלנו) שהיו נעימים לאורך התהליך- גם בתקופות של אי וודאות. נתנו להם להתאים לנו את הרב כי לא הכרנו מישהו ספציפי ולא ראינו חשיבות ברב מסויים- והרב יואל יהודה לנגה שהיה עימנו ענה על כל הדרישות- הקראנו אחד לשניה, נתתי לו טבעת והרב הביא ערך מוסף מעצמו שלנו היה חשוב. הייתי עם כיסוי, הלכתי למקווה- והחוויה שלי הייתה מהמת, לכל החוששות- אני חושבת שזה לא קריטי.. ולמי שמחפשת- המקווה בשוהם ממש מומלץ, נקי ויפה, ועם בלניות מקסימות!

הפקת אירועים

את חן אני הכרתי מהתיכון אבל התלבטתי אם לקחת ניהול- אחרי פגישה איתה החלטתי שאני הולכת על זה! רציתי הבטיח שלא אנחנו ולא ההורים שלנו נתעסק בשטויות וכיבוי שריפות כמו הושבה במהלך האירוע אלא שרק נהנה! ואכן כך היה- אני לא יודעת עד היום אם היו בעיות או לא ככה שלחלוטין הייתי ברחבה! מעבר לאינסטגרם המגניב ומלא רעיונות הDIY והאוזן הקשובה לאורך כל התקופה, זכיתי בחברה!!! אין כמוה אני ממליצה על ההשקעה של ניהול- זה לא יקר לטעמי ביחס לחסכונות שהיא יכולה לעזור לכן בהם.

===== חינה- עשינו בבית בחצר, יחד עם ספקים מהממים! פונגו שהיה הדיג'יי ועדי עם הצילום והוידאו- עליהם פירטתי ורויטל נצנץ- עם תלבושות מעלפות, שעושה גם הפקות מלאות למי שרוצה את החינה ארגנו אבא שלי ודודה שלי המדהימים שהפיקו אירוע מהסרטים, מבטיחה שאם בטעות היא תחליט להיכנס לעולם האירועים אני אמליץ עליה כי זה היה חלום! מוסיפה תמונה בשביל להמחיש את גודל החלום וזהו, לא יאמן כמה קל לחפור בפוסט הזה ועוד צמצמתי מלא חחח מאחלת ים של מזל טוב לכולן, שהקורונה תלך מפה ושתוכלו לחגוג כמו שתמיד חלמתן!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ירוק על המים+
ירוק על המים
578 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
אטרקציות
רב לחתונה
הפקת אירועים