הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טל ובן
החתונה של טל ובן
אביב 2020
הפוסט של טל, חברת הקבוצה הסודית:

יי לכולן, לפני שאני יוצאת מהקבוצה הנהדרת הזו אשמח לפרסם פוסט קרדיטים קצת שונה. בן ואני התארסנו ביוני 2019, קבענו את החתונה שלנו ל 3.4.2020 ונכנסו לקבוצת כלות וחתני הקורונה בעל כורחנו... התחתנו בחצר ההורים ב-3.4.2020 בתאריך המתוכנן עם 16 אנשים (כולל אותנו ואת הרב) ודחינו את מסיבת החתונה שלנו בגן האירועים ל-10.7.2020, אופטימיים שהפעם הכל ילך חלק. גם במקרה הזה הדברים לא הלכו לפי התוכניות ו-5 ימים לפני האירוע סגרו את האולמות והגנים. הפעם החלטנו לא לדחות שוב, להישאר עם הזיכרון המתוק של חתונת החצר ולהמשיך בחיינו, נשואים ומאושרים. אז למה אני כותבת לכן? כי התברכנו בספקים מדהימים אחד אחד, פשוט בני אדם מדהימים! אין ספק שבתקופה כזו חשוב שהספקים יהיו גם אנשים מדהימים ולא רק מקצוענים. אשמח להמליץ על כל אחד ואחת מהם:

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

גן הפקאן, רמת הכובש - לא יכולנו לבחור מקום טוב יותר. משלב הארגון, דרך הדחייה הראשונה ועד הביטול. אנשים מדהימים אחד אחד. עזרא המנכל היה אוזן קשבת ותומכת לכל אורך הדרך, שזה ממש לא מובן מאליו בסיטואציה הנוכחית. מי שמחפשת לסגור במקום יפה עם אנשים טובים - זה המקום שלכן!

שמלות כלה
כלה קלה
+

בתקופה המטורפת הזו אחד הדברים שאני מודה עליהם זה שקניתי שמלה. המחירים בכלה קלה נוחים מאוד מאוד! יש להן שמלות עדינות ויפות בטירוף. הבנות בסטודיו נעימות ושירותיות מאוד. המקום הראשון והאחרון שהייתי בו ויצאתי עם שמלת חלומותיי. בגדי חתן: רנואר התאים לנו בול לקונספט ולקלילות שחיפשנו.

צילום סטילס

לירון ליווה אותנו בחתונת החצר והיה אמור ללוות אותנו גם במסיבה. השם שלו לא עולה פה מספיק וחבל. זכינו לתמונות מהממות וטבעיות שהעבירו בצורה הטובה ביותר את הוייבים שלנו ביום הזה. אין ספק שבכל אירוע שיהיה לנו בחיים הוא יהיה הטלפון הראשון.

אטרקציות

חוות הדעת שלך:

איפור

איפור שיער 1 (חתונת חצר): אלמוג אורלי ביטאו - איפרה אותי בדיוק בדיוק כמו שרציתי. אני לא בחורה שמתאפרת והיא גרמה לי הלרגיש יפה וחגיגית ועדיין הרגשתי הכי אני בעולם. אלמוג אורלי ביטאו גילוי נאות - היא גם בת דודה שלי על הדרך.

איפור

איפור שיער 2: טל בנצור - בחורה נעימה ומתוקה, מאפרת בצורה טבעית ובדיוק מה שחיפשתי. לצערי הרב לא יצא לי לעבור תחת הידיים שלה, אבל אני יכולה להמליץ בעיקר על ההתנהלות מולה לאורך כל הדרך. הלוואי שיצא לי להתאפר אצלה מתישהו.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

רב לחתונה

עומר שלו (צהר) - ואוו ואוו ואוו. אין מילים לתאר איך זכינו בו. רב קליל וזורם בטירוף. הפציר בי לתת לבן טבעת, שנקריא דברים אחד לשנייה ואפילו לחץ עלי לברך "שהחיינו" בחופה ולשבור כוס, אבל זה כבר היה לי יותר מידי. הוא ליווה אותנו בצורה מדהימה בתקופת אי הודאות, היה מוכן להגיע לכל מקום בארץ בו נרצה לערוך את החופה, אמר שאם נחליט לדחות הוא איתנו בכל זמן ומקום מאוד חששנו מהתהליך ומכפייה דתית והוא הפך את התהליך הזה למושלם עבורנו. גנטים: טרנד 54 - לא הספקנו לעבוד גם איתם, אבל יאמר לזכותם שלא לקחו לנו מקדמות, לא דרשו שקל על דחייה או ביטול והיו מאוד גמישים לאורך כל הדרך. הסעות: נירים הסעות - בדומה לטרנד 54, היו מאוד גמישים, לא לקחו מקדמות לא על דחייה ולא על ביטול והיו מקסימים ממש.

וזהו. מקווה שבתוך התקופה ההזוייה הזו כל אחת תמצא את הדרך להתחתן כמו שהיא רוצה, שתישארו עם חוויה מיוחדת במינה שתישאר איתכן ותתחילו את חיי הנישואין באהבה ושמחה רבה ❤ זמינה בפרטי להתייעצויות על חתונות חצר קטנטנות ושאלות והמלצות על הספקים המדהימים שבחרנו לנו.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
גן הפקאן+
גן הפקאן
451 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
איפור
מקום לאירוע
רב לחתונה