הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות ועידן
החתונה של רעות ועידן
אביב 2020
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

אללה ניתן קצת קרדיט :) עידן ואני התחתנו בתאריך המקורי שלנו 21.5.20 בחצר הבית שלנו. הוזמנו והגיעו 42 מוזמנים (משפחה גרעינית וחברים הכי הכי הכי). את האירוע הגדול דחינו ל 22.10.20 , כרגע עוד עומד על הפרק עם התנהלות מדהימה, רגישה, מיוחדת ואכפתית של צוות צל החורש (רון וזיו הקסומים). את כל העיצוב עשינו לבד במהלך "חופשת" הקורונה בבית. את החופה קיבלנו בהשאלה מ צל החורש (כבר אמרתי קסומים?!). פינות ישיבה, ספות, כריות ומחצלות אספנו מכל הקרובים והשכנים שלנו.

שמלות כלה

ענבל המושלמת! קניתי אותה ב SALE בחודש פברואר. גרפה המון מחמאות וכרגע ממתינה בסבלנות לאוקטובר...

עיצוב שיער

הנדיר!!!! שפתח את ביתו להתארגנות, עשה לנו אווירה ועבודה מושלמת!

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

אז הדיג'יי המקורי שלנו שעבר איתנו לתאריך החדש הוא לא אחר מאשר בן גוטר האגדה מ Final Drum - פיינל דראם ! לא ראינו סיבה להביא דיג'יי לטקס אבל, בן הנסיך דאג לנו לפלייליסטים לקבלת פנים, לאוכל, ערך וסידר את שיר החופה ושיר שבירת כוס, דאג לפלייליסט מסיבה והביא לנו את המחשב האישי שלו לטובת האירוע בחינם!

מעצבי טבעות

כמובן כמובן יוּשוּ. בחורות מדהימות, מגוון רחב, צבעים מטריפים, הכל בהתאמה אישית והכי חשוב - נוח!!! לא הורדתי את הנעליים עד המיטה (נשבעת!)

רב לחתונה

דרך רבנות חוף השרון קיבלנו המלצה על הרב נפתלי שלמה! המלצה מצויינת. העביר טקס זריז, הומור ברמה שנונה (לשם שינוי), פירגן לבחירה שלי לשים טבעת ולהקריא נדרים. ממליצה בחום ושמחתי לשמוע שהוא גם מוהל (;

צילום סטילס

בחרנו את איתמר המושלם שבהתחלה היה תפוס בתאריך המקורי שלנו אבל.... קורונה וזה... איתמר צילם חתונות של חברים שלי והיה לי ברור שהוא יהיה גם אצלי. מקצוען, לא מביים, זורם, קליל, מצחיק וכיפי. מעבר לצילום סטילס, איתמר העמיד מצלמת וידאו על חצובה לטובת הטקס.

קייטרינג ושירותי בר

את הטוב ביותר משאירים לסוף.... אז ההמלצה הכי חמה שלי זה ל רותם ומיטל. צמד שפיות מוכשרות שעבדו בעבר במסעדות הכי הכי והחליטו לעשות אירועים פרטיים וארוחות שף. אמאלה! עברו חודשיים מהחתונה ואנשים עדיין מדברים על האוכל.... כמה שפע, כמה יצירתיות, כמה מקצועיות וכמה טעייייייים!

חשוב לי להגיד שהיתה לנו חתונה לא פחות מ- מ ד ה י מ ה! אני לא מצטערת לרגע על האירוע הנדיר, המרגש והאינטימי הזה. לא בקטע קלישאתי ומעייף, היה מרגש ואמיתי כמו שבשום מצב אחר לא יכל להיות. זהו..... נראה לי... אחלה קבוצה עם הרבה טיפים חשובים. מחכים לראות מה יעלה בגורלנו בהמשך ועם תקווה לימים המוניים יותר. ♥️ רעות.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
עיצוב שיער
Dj לחתונה
מעצבי טבעות
רב לחתונה
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר