הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נטע ודני
החתונה של נטע ודני
קיץ 2020
הפוסט של נטע, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים (וסיפור דרך) אמ;לק- אם הייתי יודעת לפני כמה מדהים הולך להיות, היה נחסך ממני המון לחץ וכאב. אז אם זה יעזור למישהי להאמין שייצא מושלם או להנות מאחד הספקים המדהימים האלה, עשיתי את שלי. זה קטע כמה המשפטים סביב חתונות חוזרים על עצמם וכמה הם מתבררים כנכונים. גם אני לא דמיינתי שחתונה קטנה תהיה כזו מדהימה וגם אני לא חשבתי שאכתוב כאן, פשוט גם מגיע לכל אחד מהספקים שלי וגם בתקופה ההזויה הזו כל רעיון ודרך להתחתן שעשויה לעזור היא מבורכת נראה לי. היינו אמורים להתחתן ב-23.4, תמיד אמרתי שאני רוצה חתונה רגילה לחלוטין - תמיד התרגשתי מכמות האהבה ומהמסיבה הכייפית שזה הופך להיות. אחרי שדחינו מאפריל לאוגוסט אמרנו שלא משנה מה, נתחתן גם אם זה יהיה רק אנחנו והרב וכשנוכל בעתיד נעשה את זה ״כמו שצריך״. מכיוון שזו הייתה הגישה, שיש אירוע בעתיד האירוע הנוכחי התגבש תוך כדי תנועה ובפועל תכננו אותו בשבוע בלבד. מקום -פארק הכט חיפה הוריי המתוקים בניסיון לעזור לנו למצוא מקום יפה לערוך בו חופה התקשרו לעיריית חיפה בשאלה האם הם מאפשרים לערוך טקס באחד מהגנים הציבוריים, אגף החופים מיד נענה לבקשה ועזר להם למצוא את המקום ועזרו בכל מה שצריך. אנחנו בכלל גרים בתל אביב וילידי חיפה וזה היה לגמרי שווה ומהמם לערוך חתונה בשקיעה עם נוף לים.

Dj לחתונה
טום רר | ינשוף
+

האלוף, איתו סגרנו באפריל ולצערנו הוא לא יכל להמשיך לתאריך החלופי באוגוסט, יומיים לפני הארוע החלטתי לנסות אותו שוב והוא יכל לבוא והוא היה פשוט מדהים!!! בן זוגי שהיה ציני ואמר שאין סיכוי שיהיו ריקודים בפארק הכט ושאני לא אפתח ציפיות ואתאכזב - טעה ובגדול. מרגע הקבלת פנים רק רציתי לרקוד בזכות המוזיקה המרימה שלו, כבר לפני החופה אני וחברות שלי באנו להצלתם ומצאנו את עצמנו פשוט רוקדות. הוא הצליח להרקיד אותנו ללא הפסקה והוא פשוט יודע לקרוא את הקהל והוא באמת מדהים. גם כבנאדם הרגשנו שהוא חבר וזו תוספת מדהימה!

הפקת אירועים

מפיקה - וואו כמה שאני מאושרת על הבחירה בה. עד לרגע שהגענו למקום לא ידענו באמת איך הוא יראה, זו חוויה מאוד משונה לעשות את זה בפארק ציבורי ולראות איך זה רוקם עור וגידים רק כשמגיעים למקום ביום האירוע. עינת מקסימה, רצינית, תותחית והוגנת ובאמת שהרימה אירוע שהיה מעבר לכל מה שהצלחנו לדמיין- בשבוע!!!

שמלות כלה

רינת המעצבת אישה מקסימה וכל כך מוכשרת, אני הלכתי ביום מכירה שהיה ולשמחתי באותו יום הוציאו לראשונה את השמלה שלבשתי. הסיפור שלה הוא שיש ממנה רק אחת ויחידה, רינת יצרה אותה ממפה לפני 5-6 שנים וכשהיא לא הצליחה למצוא מי שיכין לה את אותה התחרה ולהוסיף את השמלה לקולקציה היא שמרה אותה לעצמה, עד אותו יום מכירה שלמזלי הייתי שם

איפור

מכיוון שרק שבוע לפני החלטתי לקחת איפור ושיער המקורית שסגרתי איתה לא הייתה פנויה והמליצה לי על חברה שלה שעושה בסגנון דומה, החלטתי לזרום בלי לעשות ניסיון והיא הייתה פשוט מושלמת!! מוכשרת בטירוף, מקסימה, אנרגטית, משרה אווירה נעימה וכייפית. כל כך נהנתי ממנה ואני כל כך מאושרת שכך יצא בסופו של דבר.

צילום סטילס

המוכשר, כשהלכנו לבחור צלם אפילו לא היינו צריכים להתלבט זה היה לנו ברור שניקח אותו, הוא גם יודע לתפוס רגעים מיוחדים ומשמעותיים וגם תופס תמונות מיוחדות. הוא מקסים ובא לקראתנו במחיר כשהארוע ככה השתנה, הוא מקצועי בטירוף ומשרה אווירה ממש נעימה וידע להרגיע כשלא עמדנו בכלל בזמנים, ההרגשה עם איתמר זה שחבר בא לצלם אתכם וזה כייף ממש. בנוסף הוא שלח את התמונות סופר מהר

רב לחתונה

אסף רונס, סגרנו דרך צהר שזה ממש אחלה ומומלץ, כל מי שנפגשנו איתו הבין את הסיטואציה שאנחנו חילונים והצליח למצוא את הממשקים לחבר אותנו בצורה מעניינת ומכבדת עבור שני הצדדים. אסף עשה חופה מכובדת, במשך רבע שעה, יפה, זרם עם השטויות והשירים שהיו ובאמת היה הרבה מעבר לציפיות שלי.

בדיעבד יצא אירוע מדהים, אנחנו לא נרצה לעשות שום אירוע בעתיד כי זה יהרוס את הקסם הכל כך מיוחד שקרה שם. משהו בתקופה הזו ובזה שזה ממש לא מובן מאליו לאף אחד שהארוע מתקיים או שהם מוזמנים יחד עם האינטימיות הזו הופכת את הכל לעוצמתי בטירוף. זו ממש לא פשרה ויש גם יתרונות לעולם החתונות בתקופה ההזויה הזו מסתבר.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טום רר | ינשוף+
טום רר | ינשוף
131 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
הפקת אירועים
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
רב לחתונה