הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ארבל ויונתן
החתונה של ארבל ויונתן
קיץ 2020
הפוסט של ארבל, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב26.6.20 בתאריך המקורי שלנו במרווח בו היה ניתן לערוך חתונות עד 250 אנשים. היו לנו את הספקים המדהימים ביותר שלמרות שבסופו של דבר האירוע נערך במתכונת המקורית- הם היו קשובים אלינו, תומכים וגמישים לאורך כל הדרך וחוסר והוודאות.

מקום לאירוע
אביגדור
+

ין הרבה מה להוסיף. ידעתי שאני רוצה להתחתן באביגדור עוד לפני שידעתי עם מי. רצינו חתונה תל אביבית, אורבנית ועם הרבה סטייל וזה בדיוק מה שהאביגדור מציע לצד קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר.

צילום סטילס

הצלם המוכשר ביותר- איל כהן מאיל הצילום. הוא צילם בחתונה של חברה טובה שלי והוא נתן אווירה כל כך קלילה ונעימה שאין ספק שזה מה שרציתי לצידי באותו יום.

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

אמנם טרם קיבלנו את הוידאו אבל אדם היה כל כך מקצועי וידע למצוא זוויות צילום מיוחדות, עשה לנו הפתעה עם סרטון ברכות מהאורחים בחתונה וגם הביא איתו רחפן.

איפור

שירן שפלר המדהימה! מקצועית, נעימה, קשובה... באמת אין לתאר כמה חששתי מעניין האיפור כי אני אף פעם לא מתאפרת וכמה מרוצה הייתי מהתוצאה.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

ללא ספק אחת הבחירות החשובות והטובות שלנו! רועי זרחי מאטיסוטו! אפשר לראות אותי מחבקת אותו באחת התמונות המצורפות- פשוט עשה לנו את החתונה - שערכה 10 שעות ואנשים ביקשו עוד ועוד!

צילום סטילס

יוני משיח ׳גלנטי׳ מגנטים סופר איכותיים. בחרנו בו לפי המגנטים שהיו לנו על המקרר שהחזיקו מעמד הכי טוב. הוא ממש מקצועי ועשה לנו מלא תמונות ספונטניות ולא רק של אנשים שביקשו מגנט.

עיצוב שיער

אסף הוא הספר הקבוע שלי ועשה את השיער לחתונה למס׳ חברות שלי ככה שלא היה לי בכלל ספק. סמכתי עליו לחלוטין והייתי מאוד מרוצה מהתוצאה.

שמלות כלה

שמלה- את השמלה קניתי אצל אידי. 2 מעצבות שהסטודיו שלהן ממוקם במתחם נגה ביפו. מאוד התחברתי לסגנון של השמלות. מאוד מינימליסטי וקלאסי. גם המחירים שלהן אטרקטיביים. שמלה 2- עשיתי אצל תופרת ששמה סבטלנה ויושבת במודיעין. העלות כולל הבדים הייתה 1000₪ והיא יודעת לתפור דברים גם הרבה יותר מורכבים. עשתה אחד לאחד מה שדמיינתי ורציתי. אישורי הגעה- איי פלאן. אמנם לא הכי זולים בשוק אבל יעילים, נוחים, זמינים לשאלות ועובדים עם האולם שבו התחתנו. אנחנו היינו מרוצים מהם מאוד. טבעות נישואין- יהודה, יושב בצפון דיזנגוף. מדהים. טבעת אירוסין- קונטור סטודיו שלצערי נסגר. עגילים- מלכה בדיזינגוף. הזמנות- עיצוב שלי. בגדים חתן- בלו נייבי בדיזנגוף.

מזל טוב לכולן! מקווה שעזרתי כמו שאתן עזרתן לי לאורך הדרך!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אביגדור+
אביגדור
283 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
108 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
איפור
Dj לחתונה
צילום סטילס
עיצוב שיער
שמלות כלה