הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דוריאל ושחר
החתונה של דוריאל ושחר
קיץ 2020
הפוסט של דוריאל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט תודות ! ❤ ווואו וואו וואוו!!!!! אני ממש לא יודעת מאיפה להתחיל את סיפור החתונה שלנו. אם מישהו היה מספר לי שזו החתונה שאקבל אחרי כל הלחצים אז הייתי נרגעת, כי זו היתה חתונה חלומית. זכיתי להתחתן עם כל הספקים שסגרתי מראש ממש חודש אחרי ההצעה אי שם באוקטובר לפני שהקורונה נכנסה לחיי כולנו. התאריך המקורי שלנו היה ב6.8.2020 וסגרנו את אולם "האלה" בנס ציונה. עד יולי היינו מאוד אופטימים אבל כשהחליטו לסגור את ההגבלות עוד יותר כבר נשבר לנו הלב. ממש לא רצינו לדחות ולחיות עם תחושת הלחכות עוד ועוד בלי לדעת מה יהיה. החלטנו שנעשה חתונה מצומצמת, למרות שאם תשאלו אותי לפני שנה הייתי צוחקת לכם בפנים ואומרת אניי??? חתונה קטנה??? אין מצב ! אבל החתונה הזאת עלתה על כל הציפיות, היתה הרגשה של קסם באוויר, היו איתנו המשפחה הכי קרובה והחברים הכי טובים שאוהבים אותנו בלי סוף, חתונה ללא "מסכות", חתונה שיש בה אמת וכנות ואהבה ללא גבולות. חברים שבאו לעשות שמחחחח ונשארו עד אור הבוקר. ***מוסיפה אחרי הרבה הודעות שקיבלתי, היו ריקודים בנות עד 2 בלילה אני רוצה להודות לכל מי שעטף אותנו, אני יכולה להגיד ככלל על כל הספקים שלנו שזכינו באנשים קודם כל!!! ההתחתנו במסעדה על חוף השרון, הרצליה. חופת שקיעה מטורפתת.

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

חייבת לציין את חיים הבעלים של האולם, שכלכך רצינו להתחתן שם אבל היינו חייבים לשנות את התוכניות. חיים אתה בנאדם מקסים, היית שם לענות לכל טלפון, בשעות לא שעות, תמיד היית לצידנו ולטובתנו ואני מאחלת לך שכל המצב הזה יעבור ותחזור לשמח עוד ים זוגות כמו שאתה יודע!!!

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

חליפה היישר מהקולקציה החדשה, רציתי משהו שיהיה באויירת הים והעיצוב, והוא פשוט היה חתן חלומי.

שמלות כלה
סטודיו מדינה | MËDINA
+

שמלות - אני בתור סטודנטית שנה ג' לעיצוב אופנה בשנקר זה הנושא שהכי עניין אותי וריגש אותי בכל התהליך. הגעתי לטל כי היא סיימה שנתיים לפניי ואני מאוד מתחברת לטעם והסטייל שלה. הסטודיו הזה זה המקום הכי קסום שהייתי בו, בכל פעם שהגעתי לא משנה מה היה מצב הרוח שלי הוא השתנה בשניה כי הרגשתי נסיכה כל פעם מחדש. לקחתי 2 שמלות שאחת מהן קיבלתי בעיצוב אישי. השמלות היו מושלמות בדיוק כמו שחלמתי וראיתי את עצמי, היחס היההה מהמםםם ברמות. טל, מלאני ומיכל אתן קסומות ומאחלת לכן ים של הצלחה! החיבור המידי הזה שהיה בנינו לא מובן מאליו ❤❤❤ אני אוהבת אתכן!

צילום ועריכת וידאו
אליאור תורג'מן
+

פצצת אנרגיההה מטורפתת שרק רוצה להרים לזוג. תפס את כל הרגעים הכי חשובים וקסומים שיש ודאג תמיד לאנרגיות חיוביות.

צילום סטילס

אחרי אורי אני עוקבת באינסטגרם כבר לפחות שנה עוד הרבה לפני שהתארסתי, וכתבתי לו שאני מחכה להצעה כדי שהוא יצלם אותי כבר!! ברגע שהתארסנו הוא הספק הראשון שסגרתיי. מעבר לזה שהוא צלם בחסד עליוןןןןן הוא בנאדם מהמםםם, תמיד דאג לנו והיה שם בשבילנו להרגיע אותנו, גם לפני החתונה וגם ביום החתונה. הפך לחבר שלנו ❤ שרופיםם עלייך!!!

איפור

איפור - להראל הגעתי דרך האינסטגרם, אהבתי ממש את העבודות שלו. רציתי איפור גלאמי אבל לא יותר מידי עמוס וזה בדיוק מה שקיבלתי. מעבר לכך שהראל קסם של בנאדם ועשה אווירה כיפית וטובה.

רב לחתונה

אליעזר אויערבך- את אליעזר ראיתי בשתי חופות של חברים ונדלקנו עליוו.. הוא עושה חופית קצרות ומצחיקותת והשקט שהיה מסביב קנה אותי.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

את דנה המהממת הכרתי דרך דודה של בעלי. מייד שלחתי לה את הלוח השראה שלי והיא פשוט הגשימה לי את החלום. עיצוב בוהו שיק, מלא פאמפס, ירוק ולבן. הפיחה חיים במקום והפכה אותו לקסום.

עיצוב שיער

שיער - על רון קיבלתי המלצה מחברה שלי ואני ללא ספק מרוצה ביותר. קודם כל השיער לא זז לי מילימטר ובגלל שהתחתנתי על הים, עם לחות ומלא שמש פחדתי. אבל עם רון לא היה צורך. השיער החזיק לי כל היום, במיוחד בצילומים ובחופה כשהיינו בחוץ וליווה אותי לאולם לתסרוקת שניה. בנאדם מקסיםםם, נעים וללא ספק בחירה מעולה!!! אפשר לראות את היופי בתמונות.

אני שוב אחזור ואגיד שפשוט זכינו באנשים מטורפים סביבנו. גם אם עכשיו מרגיש לכן שחתונה קטנה זה לא מה שחלמתן אז בהבטחה שלי אתן תהנו!! בסופו של דבר מה שחשוב זו חגיגת האהבה עם כל הקרובים לכן ולנצח את הקורונה. אני כאן לכל התייעצות שתרצו. שיהיה לכן הרבה מזל טוב

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
אלה - בית לאירועים+
אלה - בית לאירועים
573 ממליצים
מקום לאירוע
סטודיו מדינה | MËDINA+
סטודיו מדינה | MËDINA
212 ממליצים
שמלות כלה
אליאור תורג'מן+
אליאור תורג'מן
1 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
צילום סטילס
איפור
רב לחתונה
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
עיצוב שיער