הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ויונתן
החתונה של עדי ויונתן
קיץ 2020
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

יונתן ואני התחתנו ביום חמישי 20.8.20 בקיסר ים האירוע המקורי היה אמור להיות באולם 5.91 בנתניה בתאריך 1.5.20 ונדחה לתאריך 19.8.20. אחרי שהבנו שעקב הנחיות משרד הבריאות ומצב הקורונה לא יתאפשר לנו לעשות את האירוע שתכננו, חיפשנו מקום שיאפשר לנו לעשות חתונה קטנה ואינטימית ומצאנו את קיסר ים שאפשר לנו לעשות חתונה עם 70 אורחים. בהתחלה סגרנו חתונת שישי בצהריים ליום 11.9.20 אבל לאחר שהתברר לנו שעקב מצב בריאותי של אחד ההורים לא נוכל לקיים את החתונה ביום הזה, הרמתי טלפון לאביחי מקיסר ים, שאלתי אותו מה התאריך הכי קרוב שפנוי לו והוא ענה לי – 20.8.20 – בעוד 8 ימים. אני רוצה להגיד לכל הכלות שמתלבטות שזה אפשרי בהחלט לארגן חתונה תוך שבוע. אנחנו ארגנו אותה אפילו בפחות כי היינו בחופשה שלושה ימים מתוך ה-8. זה אפשרי, אבל לא מתאים לכל אחת. לא יכולנו להיפגש עם כל ספק והסתפקנו בהמלצות של בנות אחרות כאן ובשיחות טלפון. זה גם דרש מאיתנו להוריד לחץ, לסמוך על הספקים שלנו ולהאמין שגם אם זה לא יקרה בדיוק בדיוק איך שחשבנו, עדיין האירוע יהיה מושלם – וכך היה. עקב המגבלות שאילצו אותנו לעשות אירוע קטן, הבנו שעל חלק מהספקים נצטרך לוותר ולחפש חדשים כי התשלום שסגרנו איתם היה גבוה מדי לחתונה קטנה. לגבי שניים מהספקים – צלם הסטילס האגדי שלנו והמאפרת/ מסרקת היה לנו ברור שלא נוכל לוותר, יהיה המחיר אשר יהיה, והופתענו לטובה לגלות שהם הבינו את המצב והורידו לנו 20-30% מהמחיר שסגרנו איתם. לגבי שאר הספקים – צלם וידאו, דיג'יי, עיצוב חופה ושולחנות, צלם מגנטים – חיפשנו ספקים זולים יותר ומצאנו אנשים מהממים שעשו עבודה מדהימה. טיפ חשוב נוסף, יונתן ואני התנגדנו מאוד לחתונה ברבנות, אנחנו מאוד אוהבים את הדת והמסורת אבל מאוד מתנגדים לגוף עצמו שאחראי על הנישואין במדינה. אחרי שהבנתי שזה מאוד חשוב לאבא שלי, החלטתי לוותר וכן להתחתן דרך הרבנות, ובסופו של יום אני יכולה להגיד שטקס החופה היה השלב שהכי נהניתי ממנו בחופה. מצאנו רב שאפשר לנו לעשות את הטקס בדיוק כמו שרצינו, שהבין את הסלידה שלי מהמקווה, שתמך בכל רעיון שלי ועשה לנו טקס חופה מהמם ומרגש. רק מדבר אחד הוא לא הצליח לשחרר אותי וזה הדרכת הכלה. זה היה מטומטם, מיותר ופשוט בזבוז זמן, ובעיקר החמצה לרבנות לקרב אנשים חילוניים לדת. במשך שעה ורבע שמעתי את הרבנית מדברת על שמירת נידה למרות שזה היה ברור גם לי וגם לה שאני לא הולכת לעשות את זה. אז נכון זה היה בזבוז זמן, אבל זה הכל. מה שאני רוצה להגיד כאן שאולי לא כדאי להילחם עד הסוף על העניין הזה אם זה מאוד חשוב לאחד מבני הזוג או ההורים כי יש רבנים שיאפשרו לכן לעשות את החופה שתתאים לכן בדיוק. ועכשיו לקרדיטים. לא תמצאו כאן את המילה מושלם כי כל אחת חושבת שהספקים שלה היו מושלמים וזה לא באמת נותן לכלות איזשהו מידע רלוונטי. אני אנסה לכתוב מה אפיין את הספקים שבחרתי, ממה הייתי מרוצה וגם ממה לא.

מקום לאירוע
קיסר ים
+

אז לקיסר ים הגענו אחרי שחיפשנו מקום לעשות בו חתונה אינטימית. קשה שלא להתאהב במקום. הוא יפיפה והאווירה והנוף של הים קסומים ואין מקום שיכול להתחרות עם היופי שלו (כולל ה5.91 שם סגרתי בהתחלה). ראיתי הרבה בנות שראו כחיסרון את ההליכה לחופה – מבחינתי זה היה יתרון וזה הפך את החופה להרבה יותר מלכותית ומרגשת. האוכל היה טעים, אביחי ואבי היו נהדרים, והכל תפקד כמו שצריך. הייתה לנו אי הבנה עם החופה – אנחנו הבנו שמביאים לנו חופה בנויה והם אמרו שדיברנו על חופה מסורתית, בסוף הם הבינו שהייתה טעות והביאו לנו חופה בנויה. לא היה לנו מנהל אירוע מטעמנו, ואבי מנהל האירוע מטעם האולם תפקד כמו שצריך. יכול להיות שאם הייתה חתונה גדולה יותר הייתי ממליצה כן להביא מנהל אירוע מטעמכן. היו שתי פאשלות שהיו באחריות אבי – 1. כשאנחנו ירדנו להצטלם בים כל האורחים ירדנו איתנו במקום להישאר בקבלת פנים 2. כשניגשתי לבר שמתי לב שאין את הקוקטייל שסגרתי איתם. אחרי שאמרתי לאבי הוא סידר את זה אבל לדעתי הוא היה צריך לשים לב לזה לבד. חוץ מזה, הכל היה פיקס ואני מאוד מרוצה.

שמלות כלה

נכנסתי לאתר של מיכל וישר התאהבתי בעיצובים שלה. לא רציתי משהו יותר מדי עם נצנצים ופייטים אלא משהו פשוט ועדין והשמלה שבחרתי הייתה מהממת ובעיקר נוחה. הייתה לי את החוויה הכי מדהימה בעולם עם מיכל. מעבר לזה שהיא מעצבת שמלות מהממות היא בעיקר אדם מהמם וסבלני וזה חשוב. מיכל הייתה צריכה לעשות לא מעט שינויים בשמלה – פעם אחת אחרי שנכנסתי להריון והעליתי במשקל ובפעם השניה כשאיבדתי את ההריון והורדתי במשקל. היא הבינה את המצב, עשתה את כל התיקונים הנדרשים והיה לי פשוט נעים וכיף ללכת למדידות ולדבר איתה.

איפור

סיגל היא קסם אחד גדול, שידרה רוגע לאורך כל היום ובעיקר נתנה לי הרגשה שאני יכולה לסמוך על מה שהיא עושה. היא הייתה סבלנית מאוד ואסרטיבית מאוד. האיפור והשיער שרדו למרבה ההפתעה את החום של אוגוסט והלחות של הים ונראו מדהים גם בסוף האירוע. לגבי המחיר – סיגל התחשבה בתקופה המאתגרת בה אנחנו נמצאים ופירקה את החבילה שסגרתי איתה – איפור, שיער, תוספות, ניסיון, ריסים – הכל בנפרד, ובנוסף גם הורידה מחירים. אני ויתרתי על הניסיון כי סיגל כבר איפרה ועשתה לי את השיער כשהייתי מלווה, ובסופו של דבר שילמתי לה פחות 30% מהמחיר שסגרתי איתה.

צילום סטילס

כפי שכתבתי, על שחר לא היינו מוכנים לוותר. זה היה משהו שהיה לנו חשוב, לא רצינו להתפשר כי זו המזכרת שנשארת מהאירוע ולכן הצלם שבחרנו היה על הצד היותר איכותי מהסקאלה (ובהתאם – במחיר). שחר הוא צלם אגדי, הוא פצצת כישרון ואנרגיה בלתי נגמרת והוא בן אדם שהיה תענוג להיות לידו ביום החתונה. התחברנו איתו ישר, יש לו ווייבים מדהימים והאווירה ביום החתונה הייתה מדהימה. התמונות שלו כל כך ייחודיות, לא תמונות בנאליות שרואים בכל חתונה, אלא תמונות שמשקפות אותנו בצורה מושלמת. הוא לא סתם צלם, הוא פשוט אומן שמאוהב בצילום וזו ההחלטה הכי טובה שקיבלנו. קיבלנו רק מקבץ קטן מהתמונות אבל אני ממליצה בחום לכל מי שמעוניינת בתמונות ייחודיות ואמיתיות מיום החתונה שלה– להעיף מבט בדף הפייסבוק שלו ובאלבומי החתונה שהוא צילם.

צילום ועריכת וידאו

על דור מלכה לא ראיתי המלצות כאן וחבל. הגעתי אליו דרך חברה מהעבודה שהיה לה סרטון חתונה מהמם, התקשרתי אליו והוא הציע לי מחיר נמוך משמעותית מכל שאר הצלמים, כולל רחפן. אמנם לא קיבלתי את הסרט עדיין אבל אני יכולה להגיד שהייתה לי חוויה ממש טובה איתו. הוא רגוע ומרגיע, מכבד, מפרגן ומקסים ואני מרוצה מהבחירה שלי בו.

Dj לחתונה
אלון משה חי מוסיקה לאירועים
+

אל אלון הגענו דרך האולם, התרשמנו ממנו בשיחת הטלפון ובאירוע היה ממש אחלה, הוא עשה הכל בדיוק כמו שרצינו (אנחנו בחרנו את השירים בקבלת פנים) ובריקודים פשוט נתנו לו לעשות מה שהוא יודע והיה מצוין. בדיעבד, זה הספק שכן הייתי משקיעה זמן בפגישה איתו ולא מסתפקת בשיחת טלפון של 5 דקות.

רב לחתונה

חיים הבלין. לא רצינו להתחתן ברבנות ובסוף הסכמנו ואנחנו לא מתחרטים. חיים הבלין היה הרב שלנו, הוא היה פתוח לבקשות שלנו, כמו למשל להתחתן בספירת העומר (באירוע שהיה אמור להיות במאי), לא ללכת למקווה, לא לשים טלית. הוא הציע שנדבר שנינו בחופה וזה היה סופר מרגש. הוא כתב וערך את החופה בצורה מאוד מרגשת ואני מאוד ממליצה עליו. הוא הפך את החופה למסמר החתונה, גם מבחינתו וגם מבחינת האורחים. מומלץ בחום.

תשתדלו לקחת בקלות את עניין הקורונה, אפשר לעשות חתונות מקסימות גם בלי 500 מוזמנים

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קיסר ים+
קיסר ים
161 ממליצים
מקום לאירוע
אלון משה חי מוסיקה לאירועים+
אלון משה חי מוסיקה לאירועים
11 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
רב לחתונה