הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בר וכפיר
החתונה של בר וכפיר
קיץ 2020
הפוסט של בר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות- חתונת קורונה- אחרי דחייה אחת והקדמה של החתונה. אני וכפיר יחד 10 שנים והיינו מאורסים במשך שנה וחודש. 26.5-> 25.8-> 20.8 , 130 אורחים (אחרי צמצום מ500). אתחיל ואומר, שההחלטה להתחתן בתקופה הזו למרות הכל, הייתה ההחלטה הכי טובה שיכולנו לקבל. יש הרבה מסקנות שהפקנו בעקבות החתונה וכל מי שחוששת/ מתלבטת מוזמנת לדבר איתי בשמחה! פוסט ארוך אבל שווה קריאה במיוחד לכלות הצפוניות- חיפאיות שבינינו.

Dj לחתונה

אל המקום הגענו בעקבות המלצה של חבר של ההורים, לשם הגענו כדי לסגור את אירוע החינה. היינו צריכים להתחתן בגן אירועים גדול ומוכר באיזור השרון. כשהבנו שהחתונה באולם הגדול לא תוכל להתקיים, החלטנו בהחלטה של רגע, להעביר את החתונה ל'מטעים'. כבר מהרגע הראשון, קיבלנו יחס מדהים, הבנה והכלה של המצב הרגיש, וברגע ששינינו את האירוע מחינה לחתונה קיבלנו את כל העזרה והתמיכה מהמקום- החל מעזרה ברכישת אלכוהול, המלצה על משתלה לעיצוב (המלצה בהמשך), סידור המקום לקפסולות, מענה לשאלות בכל שעה ביום וטעימות מרגע לרגע (שבוע לפני החתונה!). חשוב לי לציין שהמקום הינו מסעדה ולא עובד עם קייטרינג חיצוני- האוכל הוא חלבי, ועם כל החששות שאוכל חלבי מביא איתו אני יכולה להגיד שהאוכל היה השיא של הערב, כולם התלהבו מהמנות הטעימות ושלא נדבר על הקינוחים המטריפים!! (סוף סוף קינוח חלבי ולא פרווה!!) המקום עצמו ממוקם על הר, ללא כל בניין לידו או מסביבו, מקושט בצמחייה ועם בריזה שגם באוגוסט גרמה לחלק מהאורחים להגיד ש"קריר". אין צורך בעיצוב נוסף אולי מלבד כמה פרחים להוספת צבע מאחר והמקום עצמו פשוט יפיפייה. מנהל המקום אבי פשוט מדהים, עוזר, נותן מענה לכל שאלה ובקשה ואין ספק שבזכותו האירוע הצליח לקום בשבועיים בלבד. עיצוב - משק 50 - יותר ממשתלה . קיבלנו המלצה ממנהלת האירוע שלנו ליצור קשר עם המשתלה. ואכן, ההמלצה השתלמה. דיברנו עם בחורה בשם עמית, שכבר מהרגע הראשון גרמה לנו להבין שהיא תעצב לנו את המקום ברמה הכי גבוהה שאפשר- ובמחיר נוח (מאוד) לכל כיס. ואכן כך היה, כל כך התלהבנו מהעיצוב ומהצבעוניות, מהחשיבה על כל פרט ופרט ומהיחס החם ומדהים. בקשו לדבר עם עמית, היא מושלמת!

שמלות כלה

שמלות- שמלה ראשונה דרך Smart Brides ושמלה שניה- יד שנייה מכלה. חשוב לי לציין שהיה לי ברור שלא אוציא על שמלה עשרות אלפי שקלים. ראיתי פרסומים על היריד של כלות חכמות והחלטתי ללכת. השמלה השנייה שמדדתי הייתה השמלה שלקחתי. היחס שם היה מדהים, הרגשתי שאני במדידות לבד! ידעו להתאים לי את השמלה הכי טובה עבורי, והמחיר? מדהים. בנוסף לזה שהמחיר מצחיק יחסית לשמלת כלה- היא לקנייה ולא להשכרה, כך שיכולתי ועדיין לעשות בה מה שארצה. לשמלה השנייה רציתי שמלה מידי, קלילה, ורדרדה שתהיה נוחה ועדינה. בחרתי לחפש בפייסבוק דרך כלות שמוכרות שמלות ואכן מצאתי את שמלת החלומות של אייזן שטיין, שמלה חדשה כאילו לא נלבשה וגם כאן המחיר היה נוח מאוד. את התיקונים לשתי השמלות ביצעתי אצל התופרת שהמליצו לי עליה ביריד כלות חכמות.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

מבחר עצום של חליפות, בדים וצבעים, היחס היה מדהים, ישר ידעו להתאים לכפיר את החליפה עבורו, והחליפה נקנתה כחלק מחבילה שכוללת את כל הפריטים שהחתן צריך מכף רגל ועד ראש (כולל דש לג'קט) מומלץ ביותר!!

צילום סטילס
גלושא צלמים
+

אל גל הגענו דרך המלצות באתר מיט4מיט, כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו חיבור איתו וידענו שהוא האחד. גם גל דאג כל הזמן לשאול לשלומנו לאורך התקופה, עשה הכל כדי שיוכל להיות איתנו ביום שלנו למרות כל השינויים ברגע האחרון, ואפילו יזם מעצמו יום צילום לכל הזוגות שלו שדחו את החתונה, ביקש מכל זוג להכין שלט עם התאריך החדש, וצילם כל זוג במשך כמה דקות בחינם!!! רק כדי שנרגיש טוב ונחייך בתקופה ההזויה הזו. ביום החתונה גל הגיע עם אנרגיות מטורפות יחד עם דרור צלם הוידיאו המוכשר, ידעו גם להרגיע, להיות סבלניים (בכל זאת 6 מלוות ) התמונות מדהימות, איכותיות ואי אפשר להפסיק להסתכל עליהן!

איפור

איפור+תסרוקות - גילי המדהימה והמוכשרת! גילי איפרה וסירקה לפני חמש שנים את גיסתי, וידעתי שהיא גם תהייה איתי. אחד הדברים שאהבתי בגילי הוא קודם כל העובדה שהיא עושה איפור ושיער נסיון. זה היה לי כל כך חשוב לראות, להרגיש, להתייעץ להתלבט ולדעת שביום עצמו היא מגיעה מוכנה ויודעת איך אני רוצה להיראות. גילי נעימה, קשובה, מביאה איתה אנרגיות טובות ורגועות, עשתה לי הכי כיף ביום עצמו, והשאירה אותי טבעית ועדינה- בדיוק כמו שרציתי.

איפור

מאפרת ומסרקת אמא, אחות וסבתא - אל עמית פניתי שבוע לפני החתונה! אחרי שקלטתי שלא שיניתי עם המאפרת הקודמת את התאריך ונאלצתי לבטל אותה. עמית הייתה פשוט מקסימה כבר מהשיחה הטלפונית, ישר שלחה לי רעיונות, ביקשה שאמא ואחותי ידברו איתה, יראו לה תמונות של האיפור והשיער שהן רוצות וביום החתונה עצמו עשתה כל כך הרבה כיף, שמח, התחברה לכולנו, קלעה בול לטעמן של הבנות (ואמא שלי מאוד חששה) ועשתה אותן מהממות!!! והמחיר ממש ממש נוח. ממליצה בחום!

רב לחתונה

רבנות וחופה - רבנות "צהר" והרב אליעזר אוירבך. אתחיל מהרבנות, עם כל ה"אנטי" שהיה לנו לנושא הרבנות, איך שהגענו לצהר הרגשנו שבחרנו באופציה הכי טובה עבורנו, יחס מדהים, קליל, ללא יותר מדי התעסקויות, הקצו לנו מנהלת תיק מדהימה שעזרה בכל הנושא של השינויים מהרגע להרגע, ומדריכת הכלות שנתנו לי הייתה גם כן קלילה ונעימה (השיחה התבצעה בזום). אליעזר אוירבך, אמאלה! אליעזר חיתן את החברים הכי טובים שלנו, וישר אחרי החופה רצנו לקחת טלפון שלו. היה לנו חשוב כמה דברים בחופה שאליעזר מאפשר- חופה קצרה, הקראת נדרים, הענקת טבעת מצד הכלה והומור. אליעזר היה מצחיק, זכר כל פרט ופרט עלינו, שילב את סיפור החיים שלנו בתוך החופה, וגם נתן לנו לומר יחד "אם אשכחך..." לפני שבירת הכוס. המחמאות שקיבלנו עליו לא מפסיקות עד היום, והרבה אמרו לנו שמעולם לא היו בחופה שנהנו להקשיב לה וצחקו בלי סוף.

Dj לחתונה
פפריקה מוסיקה
+

אלי דאודאו מחברת פפריקה מוסיקה - האיש והאגדה! הגדרנו את החתונה כחתונה ללא ריקודים בגלל המצב, אבל דבר אחד היה לנו ברור, על אלי אנחנו לא מוותרים!!! את אלי הכרנו מחתונות קודמות של חברים ובני משפחה, ותמיד ידענו שהוא יהיה איתנו ביום שלנו, ואין ספק שהוא הספק שאנחנו הכי מרוצים ממנו! בכל הפגישות איתו אלי הרים לנו, תמך, שלח הודעות במשך כל התקופה, התקשר, דאג לוודא שאנחנו בסדר ולהזכיר שהוא תמיד פה בשבילנו לא משנה מה. באירוע עצמו, אלי הרגיש שהקהל שלנו צמא למוסיקה של חתונה, ולא וויתר על המסיבה! ברמה שעוד לפני החופה חלק מהצעירים התחילו לרקוד מהאווירה! אלי גרם לחתונה שלנו להפוך למסיבה גדולה, ומחתונה שהייתה צריכה להסתיים ב23:00 מצאנו את עצמנו ב2:00 מתחננים שלא יסגרו לנו את המוסיקה. אלי גרף מחמאות מכל האורחים, קלע בול! לקהל הרוקדים ועשה הכל באהבה ובחיוך גדול!

מעצבי טבעות

הבורסה, מבחר עצום, שירות מדהים ומחיר נוח מאוד. עיצוב אישי- החלטנו להכניס גם דברים אישיים כדי להפוך את החתונה לשלנו לגמרי! הרבה מהדברים הזמנתי מעליאקספרס, שיין וכו'.. (נצלו ימים כמו יום הרווקים הסיני, הבלאק פריידי כדי להזמין במחירים בדיחה !) מספרי שולחנות - אחותי וגיסתי עזרו בעיצוב, בחרנו לתת לכל מספר הקשר לזוגיות שלנו, מה שגרם להרבה אנשים להסתכל בשולחנות האחרים ולראות מה מספר השולחן אומר עלינו. עמדת ירח דבש - אני וכפיר מאוד אוהבים לטייל בעולם, ועכשיו לאור העובדה שאין טיסות, בחרנו לתת לאורחים שלנו לבחור את היעד הבא כשיתאפשר. קשקושים לחופה - אחד הדברים החכמים שקניתי- דיגלונים לבנים ובועות סבון. אין לכן מושג כמה זה מוסיף לאווירה ושלא נדבר על התמונות!!!

לכל מי שיש שאלות נוספות, התייעצויות מוזמנת לפנות אלי באהבה, אל תחששו להתחתן בתקופה כזו, החתונה האינטימית והקטנה עלתה על כל הציפיות שלנו, הייתה מלאה בקסם ובאהבה בלתי נגמרים וגרמה לנו להרגיש הכי עטופים, אהובים ושמחים שיש. בהצלחה לכולן והרבה מזל טוב!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של בר
צילום: גלושא צלמים
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פפריקה מוסיקה+
פפריקה מוסיקה
235 ממליצים
Dj לחתונה
גלושא צלמים+
גלושא צלמים
215 ממליצים
צילום סטילס
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
איפור
איפור
רב לחתונה
Dj לחתונה
מעצבי טבעות