הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
צאלה וראם
החתונה של צאלה וראם
קיץ 2020
הפוסט של צאלה, חברת הקבוצה הסודית:

מבינה את כל מי שחווה את התקופה המאתגרת הזו, גם אנחנו חווינו אינספור רגעי אי ודאות אבל החלטנו לשמור על התאריך וללכת על זה! קיימנו אירוע של 50 איש ב 31.7.20. במקור אמור היה להיות בירוק על המים ובסוף התקיים בבית אוצרין הקסום שביפו. ההתנהלות מולם הייתה ממש בתוך תקופת הקורונה - כשהיו הצהרות על סגר, כשהחליטו רק על 20 ובהמשך פתחו ל50. הם זרמו כל פעם על פי ההנחיות והם היו גמישים ומקסימים.

מקום לאירוע

המיקום הכי קסום ביפו עם נוף לים, אווירה מיוחדת של טברנה עם תפריט שף צרפתי - ים תיכוני מעולה. האירוע זרם גם ללא ריקודים, היה חם וטוב ( טוב, בואו, מה לעשות שאוגוסט במרפסת ביפו.. אין כל כך פתרון לזה) הצוות היה מהמם והמקום בעיצוב ייחודי!

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

טוב, איך אפשר בכלל לתאר??? וואו מה לא עברנו איתו? תיכנונים של שלל חתונות וביטולים ותמיד תמיד נעננו בחיוביות, אין על הבן אדם הזה בעולם! עידן הוא קומבינציה של כל הטוב - כל כך מקצועי, למוד נסיון וכשרוני ברמותתתת, בנוסף לזה (ואולי קודם כל) הוא אנושי, מכיל ועונה על שאלות/בקשות לפני שהן נאמרו בכלל. והתמונות?? וואו.. מיותר לציין שהיה חם כל כך בחתונה וזה פשוט גרם לציפיות שלנו מהתמונות להתפייד. ובכל זאת - כל התמונות יפות!! לא יכולנו לבקש טוב ממנו! קסם של בן אדם שעכשיו הוא חבר

שמלות כלה
כלה קלה
+

השמלה השניה שמדדתי, נוחה ובמחיר נהדר. השירות היה אדיב ובעיקר מקצועי ונכון! זה מאד חשוב להתאים שמלה שתחמיא לגוף ותהיה קלילה ונעימה - את כל זה קיבלתי מהן (קניתי מהן גם את ההינומה) תיקון שמלה: מלי אביב בפינסקר תל אביב.(נשלחתי אליה ע״י הסטודיו) יש לה פשוט אנרגיות של שמחה, היא מקצועית ובעלת נסיון והתיקון היה זריז מאד.

איפור

צליל אלון המהממת!! עזרה לי לבנות לוז הגיוני ולהתארגן בנחת. כל כך רגישה ומרגיעה, ממש הבן אדם שרציתי לפתוח איתו את הבוקר ביום מרגש ולעיתים מתוח שכזה האיפור עמד בכל הלחות והחום של היום והקיט רענון היה בול!

מעצבי טבעות

בחרנו טבעות חלקות ועגילים קלאסיים במחירים שווים.

רב לחתונה

משולם מסעוד מרבנות תל אביב. נעליים: ריפבליק בדיזנגוף סנטר. נוחות מאד! פרחים: קאמי! חנות פרחים מקסימה ושירות אדיב - ידעו לעזור לי להרכיב זרים בדיוק לטעמי ולתקציב! בנוסף שלחו לי את הזרים המטריפים עד למיקום החתונה. אלכוהול: ליקר סטור - אם יש מי שמבין באלכוהול ובהתאמתו לסוג אירוע זה הם!! קנינו מהם גם לחתונה וגם לשבת חתן. הכל הותאם בדיוק רב לאוכל ולאווירה, מחירים היסטריים ושירות - וואו! כולל משלוח כמובן! יין: יעקב אוריה. החלטנו לתמוך בעסקים מקומיים ולשדרג את האירוע שלנו שנמשך בבית לשבת חתן. מחירים הוגנים ביותר, כולל הובלה, ליין הכי איכותי וטעים שאפשר לבקש.

בכנות בהתחלה חששתי להיכנס לקבוצה כי לא ראיתי את עצמי כותבת או קוראת כאן שום דבר, הופתעתי לגלות כמה תמיכה ועזרה קיבלתי כאן. בין אם ברמה הטכנית של מחירים וספקים ועד להזדהות עם כלות שהשתבשו להן התוכניות . בואו נקווה שהכל יחלוף בקרוב ואנשים יחזרו לחגוג/להתפרנס כמו שצריך! מזל טוב לכל המתחתנות

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של צאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של צאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של צאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של צאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של צאלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של צאלה
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
מעצבי טבעות
רב לחתונה