הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אופיר ואלון
החתונה של אופיר ואלון
קיץ 2020
הפוסט של אופיר, חברת הקבוצה הסודית:

אז עכשיו הגיע תורי לכתוב על היום המיוחד שהיה לי ולאלון ובעיקר להגיד המון תודה לקבוצה המדהימה הזאת שנעזרתי בה המון וכמובן לספקים המדהימים שלנו שבלעדיהם זה לא היה קורה! היינו אמורים להתחתן ב29.3 שבועיים לפני שסגרו הכל והיינו מרוסקים! והחלטנו שאנחנו לא עושים כלום באותו יום, אלא סתם יום כיף ודחינו הכל ל23.8. עד הרגע האחרון לא ידענו מה אנחנו עושים ואיפה מה שכן היינו סגורים על זה שנעשה את הטקס הדתי או ברבנות או בחצר של מישהו ולא נדחה את זה. במיוחד היה לנו חשוב שהסבתות שלנו יקחו חלק כי אי אפשר לדעת מה יהיה.. בסוף, שבוע וחצי לפני ה23.8 התקשרו אלינו מהאולם ואמרו לנו שהם פותחים ואפשר לקיים אירוע של עד 90 איש.. מפה לשם החלטנו שאנחנו הולכים על זה עושים חתונה של שני סבבים שבכל סבב 90 איש. כמה חששתי מזה אבל באמת שזה הדבר הכי גאוני שהקורונה יצרה לדעתי! עשינו סבב ראשון משפחה ומבוגרים וסבב שני חברים וצעירים והיה מדהים! הכל היה כפול חוץ מהחופה שכן עשינו פעמיים אבל החופת חברים הייתה אישית, חבר הזמין אותנו ובירך אותנו ואנחנו הקראנו דברים שכתבנו אחד לשנייה וכולם פשוט בכו והתרגשו! ועכשיו לספקים המדהימים שלנו שעשו לנו את היום הזה לכל כך מושלם ומיוחד:

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

בראש ובראשונה אקו - שמורת נחל חדרה מקום מושלם מכל הבחינות! גם מבחינת הנראות וגם מבחינת האוכל! לא הפסיקו להחמיא לנו על המקום! וחייבת להודות באופן אישי לטלאור התותח! מנהל האירוע של האולם שפשוט עשה הכל בשביל שנוכל לקיים את החתונה שלנו כמו שחלמנו עם מגבלות הקורונה! ותאמינו לי ששיגענו אותו! אלוף ומקצועי בטירוף! מעצבת- מיקה, מעצבת הבית של אקו. עשתה לנו עיצוב עדין כמו שרציתי ובסכום הכי מינימלי שמצאתי. הייתה מקסימה!

צילום סטילס

כמובן לצלם המקסים שלנו שלצערי לא כל כך מוכר וחבל- עופר מתיתיהו צלם אירועים שפשוט לא נח לרגע! הוא והצוות המקצועי שלו! דאג שנצטלם עם כולם ולא נפספס אף אורח וכמובן כל הצילומים לפני! מסור ומקסים!!

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

רועי זרחי מ- אטיסוטו, אין מה להגיד מעבר! הרים אותנו ממש! למרות שריקודים לא היה ממש מותר לאור המגבלות אבל היה לו חשוב לעשות לנו שמח והיו ריקודים בסוף והיה מושלם!

איפור

איפור ושיער- מורן לוין המהממת! אמאלההה היא מושלמת ברמות וממש קשובה למה שאת מבקשת! איפרה אותי בדיוק כמו שרציתי!

שמלות כלה

ואוווווו! כמה החמיאו לי עליה והיא הייתה מושלמת ברמות! הבנות בקלייר בכלל מקסימות! שאין מה להתלבט בכלל! מי שרוצה אני מוכרת אותה דירת אירוח- נאות גולף קיסריה, התארחנו אצל בחור שנקרא זיו. מקום מקסים נתן לנו מענה לכל מה שהיינו צריכים במחיר סביר ביותר! ממליצים בחום

אלו הספקים שהיה לי חשוב לפרגן ולהרים להם! באמת עשו מעל ומעבר! מי שרוצה עזרה בכל דבר מוזמנת לכתוב לי פה או בפרטי אשמח לעזור❤ זו תקופה מלחיצה ומורכבת במיוחד בזמן הקורונה אבל אני כל כך מאושרת שלא דחינו עוד, החתונה שלנו הייתה מיוחדת והתאימה לנו והקורונה באמת לא הפריעה. בהצלחה לכל הכלות! זה יום כל כך מרגש! תהנו ממנו

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
356 ממליצים
מקום לאירוע
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
108 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה