הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אורלי וזיו
החתונה של אורלי וזיו
קיץ 2020
הפוסט של אורלי, חברת הקבוצה הסודית:

ז לאחר תקופה ארוכה ומתישה הגענו לנחלה, מקווה שהפוסט שלי יעזור לכלות האובדות עצות התאריך המקורי שלנו היה 19/5 באולם. בעקבות המצב, יחד עם בעל האולם החלטנו לדחות את האירוע ל24/8. מחודש יולי שסגרו את האולמות התחלנו לחשוש ולחשוב על תוכנית ב׳ ולבסוף החלטנו שמקדימים את החתונה ל13/8 (שזה גם יום חמישי) ועשינו חתונה בוילה עם בריכה, המקום נקרא ״אחוזה בכפר״ ונמצא בכפר טרומן (צמוד לאולם האווניו). בעלת הוילה, רינת אברג׳ל המהממת!! פשוט הפיקה לנו את כלללל האירוע! עשתה לנו חבילה שכללה את השכרת המקום, קייטרינג מושלם, ציוד שכלל שולחנות וכיסאות, כלים וסכום, עיצוב, דיג׳יי, צלם מגנטים, מלצרים, ברמניות, מארחת, חופה, זיקוקים, מזגנים ומאווררים. אנחנו הבאנו רק את האלכוהול, צלם סטילס וצלם וידאו. (תכלס היא יכלה לארגן לנו גם את זה אבל העדפנו להביא לבד). רינת היתה כל כך מקסימה, ליוותה אותי לאורך כל הדרך, שיתפה אותי לגבי כל פרט קטן וכל דבר שאלה ועדכנה לפני שעשתה. מאחר ומדובר בוילה מותר להרעיש עד השעה 23:00 ולכן החלטנו לעשות אירוע מוקדם שהחל בשעה 18:00, חופה 18:45 לפני השקיעה, בשעה 22:00 כולם קפצו לבריכה (רשמנו בהזמנות להגיע עם בגדי ים) והאירוע הסתיים בחצות. האירוע היה כל כך מושלםםםםם ומרגש, כל האנשים הכי קרובים אלינו נכחו ותאמינו לי שלא היה צורך בשום דבר נוסף!! קרדיטים:

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

2 השמלות היו של טלי ומריאנה. הסלון נמצא בחצרות יפו. מריאנה המקסימה ליוותה אותי לאורך כל הדרך והשמלות היו פשוט שלמותתתת, אין אחת ואחד שלא אמרו לי את זה.

צילום סטילס

הצלם טראש היה תמיר מקסים וצילם תמונות מדהימות. וצלם החתונה היה אמיר המושלם שהגיע עם ווייבים כל כך טובים ונעימים ועשה לנו תמונות מדהימות. בגלל שהתלהב כל כך מהבית שלנו וטען שנראה כמו סטודיו, חצי מהתמונות צילם אותנו בבית ואת החצי השני בחוץ, כך שלמזלי לא הזעתי אפילו טיפה

עיצוב שיער

רז אזולאי המהמם! עשה לי תסרוקת מושלמת כפי שרציתי, השיער לא זז כל היום, גם כשקפצתי לבריכה.

איפור

דנית המושלמת עשתה לי איפור כל כך יפה ועדין. גרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם גם כאן אין אחד שלא פירגן ולא שאל מי איפר אותי. וכמובן שהאיפור לא זז ולא נמרח גם כשקפצתי לבריכה. נעליים: הנעל הראשונה של נעלי ריפבליק - Republic Footwear הנעל השנייה מshein

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

בהצלחה לכולן ובשורות טובות

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
צילום סטילס
עיצוב שיער
איפור
מקום לאירוע