הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מור ואיתי
החתונה של מור ואיתי
קיץ 2020
הפוסט של מור, חברת הקבוצה הסודית:

היינו אמורים להתחתן במערה בבית גוברין וחשבנו מה לעשות, כי לדחות זו לא אופציה. חשבנו על לעשות חתונה קטנה בבית או חתונה במסעדה ובסוף החלטנו על חתונה קטנה וצעירה באזור נטרלי כדי שכן נרגיש שזה משהו מיוחד. ההחלטה הכי נכונה שיכלנו לקבל! הקמנו הכל תוך שבוע וחצי בלבד

שמלות כלה
אברהם מרדכי | שמלות כלה
+

השכרת שמלה: תפר למידותי במחיר מיוחד לתקופה! נסיך העולמות.

רב לחתונה

דותן קורתי. מאוהבת בו, פשוט אדם מופלא, לא דיבר יותר מדי על דת והלכה וכאלה (כמו שביקשנו) אמר דברים מרגשים ויפים עלינו, הצחיק אותנו, הכל בול, המליץ לנו גם להגיד דברים ועשינו את זה, למרות הקושי לדבר במצב כזה, אבל היה מדהים ומרגש!!! וקיבלנו באמת הרבה מחמאות על החופה.

איפור

מאפר מלוות: קסם קסם קסם של בחור!

איפור

(נכון היא משפחה) אבל זו לא הסיבה שלקחתי אותה. בכל זאת על דבר כזה לא מתפשרים. אחרי שיגועים של תאריכים וכן עושים ולא עושים, ומה אני רוצה ומה אני לא רוצה באותו היום היא הייתה הכי רגועה, זורמת ועשתה בול מה שביקשתי.

צילום סטילס

היו איתנו הכי בסדר מבחינת מחיר ושינויים אפילו כשחשבנו לבטל אותם לגמרי. התמונות הגיעו די מהר אחרי החתונה ובאיכות מעולה. סטילס - אייל חדי וידאו -סהר

צילום סטילס

צלם סטילס נוסף שהגיע למקום לתגבר: רוי קופו (לא דרך אספוסה) בחור מקסים ממש. חופה - השכרת חופה: צורי 052-621-2232. מקצועי, מתקתק עבודה ואפילו מצחיק שזה תמיד כיף. עיצוב הזמנה - שירן אדלשטיין. בול מה שביקשנו היא תקתקה, בחיים לא ראיתי עבודה מוכנה כלכך מהר ובמקצועיות כזאת, גם השינויים, אמרנו ומיד הגיע מתוקן.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ולאדיס המהממת!

Dj לחתונה

קובי סקה. היה מדהים עם כל המצב, האי וודאות והמחירים, הרים את הרחבה ודאג גם להגברה. היה רגוע, זרמן וחייך בהנה כל הערב.

מקום לאירוע

מקום יפייפה! מתאים בול לחתונה קטנה עד בינונית, הם מביאים את הכסאות השולחנות, יש שם אזור מיוחד ששימש לנו בר ברחבה אבל זהו מבחינת מה שהוא מספק (אהה והנחה על היינות שלהם ויש להם יינות מעולים!). צריך לקחת בחשבון שצריך להוסיף שם תאורה כי מה שיש שם לא מספיק. זה גם משהו שצורי (מהשכרת החופה) סידר לנו. זה קצת חור (אנחנו ורוב האורחים הגענו מהמרכז והשרון) אבל ככה יכלנו להישאר עד מאוחר בלי להפריע לאף אחד וגם להימנע ממשטרות ושאר פינוקים. אז שווה את זה. לא לקחנו מנהל אירוע ובדיעבד היינו עושים את זה. בגלל שזו הייתה חתונה קטנה לא חשבנו על זה בכלל אבל אז צצו בעיות שהחתן והכלה לא צריכים להתמודד איתם ביום הזה אז תחשבו פעמיים אם אתם לא לוקחים.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אברהם מרדכי | שמלות כלה+
אברהם מרדכי | שמלות כלה
17 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
רב לחתונה
איפור
איפור
צילום סטילס
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
מקום לאירוע