הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נלי
החתונה של נלי
קיץ 2020
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אחרי התלבטויות רבות החלטנו לא לדחות את החתונה והתחתנו בתאריך המקורי שלנו ה5/8, הרמנו את כל החתונה בשבוע וחצי והאמת? היה מושלם! התחתנו עם כמות אנשים גדולה מהנדרש בהגבלות אך עדיין באופן מאוד מצומצם ביחס לחתונה המקורית כמובן. פיצלנו את איזורי הישיבה ל2, הצעירים בדשא ליד רחבת הריקודים (מה שרואים בתמונות) והמבוגרים יותר/מי שבחר להתרחק קצת מהבלאגן ישב באיזור נפרד רחוק יותר + שמרנו על מרווחים יפים בין השולחנות. אז ספקים-

מקום לאירוע

במושב אחיסמך, לא יודעת אם ממשיכים לעשות שם ארועים, אם כן, המקום פשוט מהמם! ממליצה מכל הלב.

Dj לחתונה

אור ביטון ותומר שפר. ידענו מראש שאלה האנשים שאנחנו רוצים בחתונה והם בין הספקים הראשונים שסגרנו. הם מרגישים את הקהל וזורמים איתו, אנשים לא ישבנו לרגע!

שמלות כלה
סטודיו מדינה | MËDINA
+

הסטודיו הראשון שנכנסתי אליו וישר סגרתי, טל מקסימה אמיתית ופשוט התאהבתי בגישה שלהן שם. השמלות גרפו אין סוף מחמאות! הן פותחות סטודיו נוסף בת"א עכשיו למי שנוח יותר.

התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+

מלון התארגנות שלי - הבעלים מקסימים והמיקום פשוט מושלם..

קייטרינג ושירותי בר

לקחנו מהם שירותי קייטרינג, שולחנות, כסאות, שמשיות, מלצרים, בר, ברמן ומנהל ארוע. האוכל היה פשוט מושלם! הם התמודדו עם "תנאי השטח" נהדר. *אין עמדות קבלת פנים בגלל הקורונה, כל האוכל הוגש עם מלצרים כולל מגשי טפסים שהמלצרים הסתובבו איתם בתחילת הארוע. *מבחינת אלכוהול, סברס מספקים בירות ויינות. והכי הכי הכי חשוב-שוקי הבעלים של הקייטרינג הוא פשוט נשמה גדולה, בא לקראתינו בכל, עזר וייעץ לנו המון.

מעצבי טבעות

מבחר עצום, זה מה שחשוב לדעתי.

התארגנות וליל כלולות

מלון התארגנות שלו - רמה אחרת! לגמרי יתאים גם לכלה, סופר ממליצה.

צילום סטילס

גם וידאו וגם סטילס. אין לי איך לתאר לכן כמה שכולנו התאהבנו בהם כולל האורחים! מהרגע שנכנסו לחדר הם היו פשוט מקסימים. בתור זוג שפחות נוח לו מול המצלמה הרגשנו הכי כיף שיש. *סגנון הצילום שלהם טיפה שונה מהשוק וזה מה שאהבנו בהם.

איפור

איפור- וואו וואו וואו, הוא פשוט האדם הכי מקסים בעולם ומאפר מוכשר בטירוף!

רב לחתונה

נהדר! כל כך מומלץ בעיקר לחילוניים שבנינו, פשוט מנגישים הכל לאוכלוסיה שפחות מתחברת לדת ועדיין לפי החוקים והכל.. נעלי כלה- "דנילו" אחרי שעברתי את כל דיזינגוף, שם מצאתי את הכי הרבה מבחר שנראה לטעמי ובחירים באמת הוגנים. חלוקים לי ומלוות- עלי אקספרס. זר - נופר פרחים עיצוב שולחנות, שביל חופה וקיר צילום בוהו - קורל אלמוזנינו מתנה לבעל- ממש רציתי לתת לו משהו חמוד ליום שלו במלון, ומזל שהקבוצה הזאת קיימת כדי לתת רעיונות והמלצות גם לזה. קניתי לו ערכה ממקום שנקרא "המעפילים" אתר למוצרי טיפוח לגבר. הערכה כללה סבון פנים, גוף, שמפו, מרכך, קרם ידיים והוספתי שמן לזקן. בנוסף לקופסה הוספתי בקבוק ג'ין שהוא אוהב, מסיכות בד לפנים מאסוס man, בושם וגרביים ואליהם ציפרתי פתק - למקרה שתחטוף רגליים קרות וגם זה מהמלצה של מישהי פה הוא הופתע וצחק ונהנה מהמתנה אז מבחינתי היה שווה את זה. חופה - "דקלה איזמירד" לגמרי הצילה אותנו, כל מחירי החופות ששמענו פשוט לא הגיוניים! צלצלנו אליה יומיים לפני הארוע ולמזלינו היתה פנויה. אישה מקסימה שהביאה איתה גם עששיות חמודות לעיצוב השולחנות כפינוק.

אגב, ביקשנו מהאורחים לבוא כולם בלבן, הרוב הגדול זרם ויצא ממש יפה. לפני החופה ספק של בלונים חילק בלונים לבנים וכל הקהל שיחרר אותם בשבירת הכוס מה ממש הוסיף לנו לאווירה. זהווווו בערך, מי שרוצה לשאול מעבר אז בכיףף. תהנו בנות, זה לא קל בתקופה הזאת אבל גם חתונות קורונה יכולות לצאת מהנות בטירוף מבטיחה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
סטודיו מדינה | MËDINA+
סטודיו מדינה | MËDINA
212 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
התארגנות וליל כלולות
קייטרינג ושירותי בר
מעצבי טבעות
התארגנות וליל כלולות
צילום סטילס
איפור
רב לחתונה