הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי וצח
החתונה של עדי וצח
קיץ 2020
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

אז בחרתי להעלות את הפוסט הזה רק כי באמת מגיע לכל אחד מהספקים שהיו איתנו לאורך היום שלנו את כל המילים הכי טובות שאוכל להגיד עליהם! התחתנו ב18.8.20 (אחרי דחייה כמובן).

מקום לאירוע
ערוגות בושם
+

פשוט ואו! קודם כל - ההתנהלות!!! בגדול אני התנהלתי לאורך כל הדרך מול ליאב מערוגות בושם, וההתנהלות מולו הייתה מדהימה! שקיפות, הוגנות, זמינות בכל שעה ולכל בקשה ושאלה.. פשוט גרם לי להרגיש שאני הכלה הכי חשובה שלו! מעבר להתנהלות, זה אחד המקומות היפים שיצא לי לראות וקיבלנו כל כך הרבה מחמאות מהאורחים!

איפור

לילך המושלמתת הגיעה עם אנרגיות שיא והרימה את כל האווירה! סופר מקצועית ועשתה לי בדיוק את מה שרציתי!

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

מור דהרי!!! ואו ואו! מהשיחת טלפון הראשונה מור נתן את ההרגשה הכי טובה שיש! הוא לגמרי יודע מה הוא עושה, הוא מחזיק את הרחבה וקורא את הקהל בצורה מושלמת.. חוץ מזה שהוא פשוט בן אדם נשמההה

רב לחתונה

עמיהוד חיתן גם את אחי, והיה לי ברור שיחתן גם אותי! קליל, מצחיק, עשה לנו חופה מושלמת! לא מפסיקים לקבל מחמאות על החופה עד עכשיו..

צילום סטילס

הצוות של איתמר! התמונות מדברות בעד עצמן! איתמר מקצועי ברמות וידע להוציא אותנו הכי טוב שאפשר! גם את המגנטים והוידיאו עשינו דרך כתום צלמים.

אטרקציות

עוד בקטגוריית תמונות - טוב זה היה השיא! לטל ממינימי הגעתי בכלל דרך תגובה באחד הפוסטים פה, ואיזה כיף לי שהגעתי אליו!!! קודם כל כי הוא בנאדם מדהים ודבר שני לא ראיתי משהו כזה בשום אירוע שהייתי וכל האורחים שלי לא הפסיקו לדבר על זה!! זה בעצם מגנט בצורת פסלון שנחתך בצורה של המצטלמים (מצרפת תמונה וסרטון) רק לראות את התגובות של כל האורחים כשראו את עצמם בקטן היה שווה את זה!

לסיום - אם יש משהו שלא ההתפשרתי עליו מהתחלה (הרבה לפני שידענו מה זה קורונה) זה שכל אחד מהספקים שלי קודם כל יהיה בנאדם טוב! שנעים להתנהל איתו, שהיה חיבור ויהיה באותו ראש שלנו.. בדיעבד, בעיקר בתקופה המטורפת הזו זה בדיוק מה שגרם ליום שלנו להיות מושלם! היינו מוקפים באנשים טובים ששמחו והתרגשו איתנו ופשוט הפכו את היום שלנו למושלם! לכל אחד מהם מגיעה תודה ענקית ומכל הלב

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
743 ממליצים
Dj לחתונה
ערוגות בושם+
ערוגות בושם
413 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
Dj לחתונה
רב לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות