הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן וטל
החתונה של חן וטל
קיץ 2020
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

חתונת קורונה. מי היה מאמין שהיא הפכה להיות החתונה הכי אינטימית, אוהבת, מחבקת ומושלמת עבורנו. הרבה בזכות הקבוצה המדהימה הזו שנעזרתי בה המון וכמובן בזכות הספקים המושלמים שזכינו שיהיו איתנו ביום שלנו. את החתונה סגרנו בצל הקורונה כשהכל ממש התחיל. הבנו מהר מאוד (ועם הרבה דמעות) שחתונה רגילה של 400 מוזמנים תישאר בגדר חלום, ולכן סגרנו ל200. גם זה נשאר בחלום. חגגנו במסגרת המגבלות של מסעדה ב25.08.20 וזה היה פשוט מושלם. גם אני גלגלתי עיניים כשאמרו לי שחתונה מצומצמת מרגשת ומדהימה לא פחות. שמחתי לגלות שזה נכון. התברכנו בספקים שלפני הכל הם אנשים טובים ומעל הכל מקצועיים ומדהימים:

מקום לאירוע
וילה נונה
+

חוויית אירוע קסומה! המקום שופע בירוק וסטייל לא הפסקנו לקבל מחמאות על הניראות ועל האוכל! אלי הבעלים היה מעורב לאורך כל התהליך והבין את המצב שכולנו נמצאים בו, אבל שם אותנו, בפרונט. רותם מנהלת האירוע היתה תותחית! הכל עמד במקום ותיקתק כמו שעון שוויצרי (במקרה של הוילה, איטלקי).

צילום סטילס

את רון גילינו בסרטון שראינו במקרה בחיפוש אולם ומזל שכך. רון והצוות שעובד איתו, איזי ואביתר, סופר מקצועיים והכל באווירה טובה ונעימה. זרמנו איתם ונתנו להם יד חופשית לאורך כל היום והתוצאות בול מה שדמיינו. סגנון הצילום טבעי לגמרי ופחות "העמדות".

אטרקציות

צלם מגנטים - לדניאל הגענו בעקבות המלצות מחברה. מעבר לוייבים טובים שדניאל מגיע איתם, המגנטים איכותיים ברמות (שורדים למעלה משנתיים על המקרר של חברה שלי ונראים מאתמול). דניאל הוא צלם, ברמה גבוהה, תופס רגעים אותנטיים ובעצם היווה צלם נוסף באירוע.

איפור

איפור ושיער - לטל הגעתי בזכות הקבוצה. כמות ההמלצות שיש עליה לגמרי עומדת במבחן המציאות. חיפשתי סגנון טבעי עד כמה שאפשר וזה בדיוק מה שקיבלתי. מעבר לתחושה כל כך רגועה ושיש על מי לסמוך, ויש, לא יכולתי להרגיש יותר יפה ומדויקת לעצמי.

שמלות כלה

לגלי הגעתי אחרי לא מעט חיפושים.. מי שמכיר אותי יודע שיש לי נטייה להמציא לעצמי דברים ואחכ לחפש כמו משוגעת משהו שלא קיים. כמה כיף שהמשכתי לחפש. רמת המקצועיות והשירותיות שיש לצוות היא לא אמיתית. מסימון בפגישה הראשונה ועד לאודליה לאורך כל המדידות. השמלה היתה מדויקת לפרטי פרטים. מקצועיות ואיכות במקסימום.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב פרחים - מהמומלצים של האולם. עשתה לנו עיצוב בול כמו שדמיינתי. הכל היה כל כך מוקפד ומהמם שבסוף הערב לא נשאר סידור אחד על השולחנות. והזר. וואו הזר. אין מילים לתאר.

אני יודעת שבדכ כל אחת אומרת שהכל היה מושלם עבורה.. אבל מעבר לטעם אישי - למזלנו נפלנו על ספקים מקצועיים ושירותיים. בלב שלם ממליצים עליהם.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
וילה נונה+
וילה נונה
245 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים