הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יעל ועידו
החתונה של יעל ועידו
קיץ 2020
הפוסט של יעל, חברת הקבוצה הסודית:

עידו ואני התחתנו ב-3.7.20, כשהתאריך המקורי היה ב-1.5 ונדחה בגלל הקורונה. בהתחלה דחינו לסוף ספטמבר, אבל מנסיבות משפחתיות נאלצנו להקדים הכי מוקדם שיכולנו. יצא המזל וסגרנו את אחד מהתאריכים האחרונים שהיה אפשר להזמין 250 אנשים

מקום לאירוע

התחתנו בחוות הצוף חתונה בטבע - מי שלא מכירה, זו מעין הפקה בטבע רק מסודרת יותר, של חתונות שישי אחר צהריים מהאביב ועד הסתיו. הבעלים של חברת ההפקה זה רז הנפלא, והוא גם הבעלים של השטח החקלאי שבו מתקיימת החתונה (ליד גדרה) - כך שההתנהלות מולו היא כמו מול אולם מבחינת הכל, כל הספקים (קייטרינג, בר, הקמה, תאורה) והתשלומים. כמו שאפשר לראות בתמונות, מדובר במקום לא פחות ממושלם והכי מיוחד שיכולנו לחשוב עליו. אמנם היה חם יותר ממה שקיווינו שיהיה, אבל החתונות בחווה מתחילות אחה״צ ויש מאווררים וצ׳ילרים, והרחבה מקורה תחת גג, ולכן די מהר נהיה ממש נעים. עברנו לא מעט טלטלות עם התאריכים וחוסר הוודאות, והכל היה מאוד פתוח ונעים מול רז וגם מול איתי המהמם, מנהל האירוע מההפקה, שניסו שנרגיש בטוחים בכל הבלאגן. לא היה בי שמץ של דאגה או לחץ בזמן האירוע והרבה מזה בזכות איתי, שדאג שהכל יתקתק אבל בצורה הכי נעימה וקלילה, בלי ששמנו לב אפילו. לצערי יצא שהיינו החתונה היחידה שהייתה בחווה בעונה הזו, ואני רק יכולה להמליץ מכל הלב לסגור תאריך שם לקיץ הבא.

קייטרינג ושירותי בר
ארטישוק | קייטרינג
+

כמו שכתבתי, הקייטרינג והבר היו חלק מה״חבילה״ עם חוות הצוף, אבל אפשר לבחור אחרים אם לא אוהבים. למזלנו קייטרינג הבית בחווה הוא ארטישוק ולא הייתה לנו בכלל התלבטות. היה סופר טעים וקיבלנו מלא שאלות עליהם אח״כ, ויותר מזה - אנחנו מהזוגות שישבו לאכול בחתונה שלהם וגם לנו היה טעים ממש. אור המנהלת היא מדהימה וכל ההתנהלות מולה כיפית לאללה, וכל הצוות היה באווירה אדירה וקלילה! מה גם שהם דואגים לעיצוב בחווה (בחירת כסאות, שולחנות, מפות מפיות, עציצי תבלין וכמובן עיצוב של הבופה) אז זה מוריד כאב ראש

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

שתי השמלות שלי נקנו מהסטודיו של עינת ספרא. למזלי נכנסתי לסטודיו של עינת במטרה לקבל מושג על עולם השמלות - ויצאתי עם 2 שמלות ישר. ולא רק זה - יצא והשמלה שבחרתי בכלל לא יד שנייה, אלא יד ראשונה של ענבל רביב, ובמחיר שווה ממש! ממליצה לכל מי שמחפשת שמלה להיכנס לשם, יש כל-כך הרבה שמלות מכל הסוגים (ומלא בוהו), באחלה מחירים והכל בזכות עינת המהממת שדאגה שהשמלה תהיה בול.

צילום סטילס
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
+

הצלמים האדירים שלנו הם גיל ורון, עליהם קיבלנו המלצה מהחווה (ועוד מלא המלצות אחרות), ולא סתם. הם מושלמים לזוגות שהצילום לא בא להם הכי טבעי וקליל אבל שהחתונות שלהם הכי קלילות וזורמות. הם הצליחו להוציא תמונות מדהימות, וגיל ההורס עשה הכל בכזאת נונשלנטיות שבכלל לא הרגשנו אותו כל הערב, לא לחץ ולא ביים, עשה הכל הכי הכי טבעי. עשינו כחלק מהחבילה משהו שנקרא ״וידאו בקטנה״, שזה כולל סרטון של כל החופה ומיני קליפ, ויצא מושלם ובדיוק כמו שרצינו.

Dj לחתונה

הדיג׳יי המושלם מושלם מושלם שלנו היה איתי יצחקי. עם כל השינוי של התאריכים הוא הספק שהיה לנו הכי חשוב שנצליח לשריין מרוב שהוא מדהים. לא הייתה שניה שהוא לא קלט את הוייבים ברחבה, ואני מדברת על 7 שעות רצופות של ריקודים. שמו הולך לפניו ולא סתם! מעבר לזה שהוא מוכשר בטירוף והכי מקצועי שיש, הוא מתוק אמיתי והיה איתנו באנרגיות הכי תואמות שיכולנו לחשוב עליהן. הוא באמת מספר 1.

צילום סטילס

כצלם מגנטים לקחנו את יוני גלנטי המוכשר עם האנרגיות המטורפות שלו, שהוציא מגנטים אדירים ואיכותיים שמלא החמיאו לנו עליהם אחרי החתונה (והוא פרגן גם באינסטבלוקים שלנו )

איפור

שי תלמי המהממת עשתה לי איפור שהיה בול מה שדמיינתי - הכי עדין, נקי, לא מורגש אבל מחמיא בטירוף, והכל באווירה נעימה ומרגיעה. זרמתי איתה לגמרי ובאתי בלי שום הכוונה, ויצאתי הכי מרוצה בעולם. האיפור לא זז מילימטר למרות החום של יולי!

איפור

עשתה לי שיער, שיצא אחד לאחד מה שרציתי והחזיק מעולה כל הערב! היא הכי מוכשרת, רגועה ומקצועית ואני ממליצה עליה בחום.

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית בחווה הוא פרמייר בר בניצוחו של מתן. היה אלכוהול מעולה, חבילת הבסיס כוללת אלכוהול ממש איכותי ושידרגנו רק בכמה בקבוקים של ואן גוכים (מפאנקו). הברמנים כל הזמן הרימו ולא היה רגע של תור בבר. בקיצור, אלופים! אפטר - בחרנו באפטר מטורף של פיתה דרוזית הישר מדלית אל כרמל. חסון המלך בא עם סאג׳ ומלא פיתות, לאבנה ביתי, שוקולד, חומוס, זיתים שהוא מכין בבית, וקפה שחור אמיתי. זה בא בהפתעה למלא אנשים ומיותר לציין שזה נגמר תוך שנייה!

תכשיטים ואקססוריז

קניתי עגילים של דנה מנצור, קלאסיים ועדינים אבל עם נוכחות. נעליים - חיפשתי נעליים שטוחות נוחות ופשוטות, ולכן קניתי סנדלים עדינים ב Greek Sandals שהיו בול מה שרציתי. לכל ענייני אישורי ההגעה לקחנו את iplan שהיו מעולים והכל עבד מולם בצורה מדהימה. מבחינת עיצוב, כמו שכתבתי ארטישוק דואגים להמון ממה שקשור לעיצוב. המקום כל-כך יפה שבאמת לא היה צריך להוסיף המון, אבל כן החלטנו להוסיף כמה טאצ׳ים ששדרגו והאורחים עפו עליהם: מבחינת קבלת פנים, הוספנו שלט כניסה שנקנה יד שניה, קנינו כובעי קש, זרים ומניפות בחנויות ברחוב מטלון בתל אביב ועשינו ״עמדת קיץ״; לסידורי שולחן, קנינו בקבוקי זכוכית יד שנייה (נשארו מעט שאנחנו מוכרים), הוספנו עציצי תבלין למה שקיבלנו ממשתלת ״מבת האיכר״ שהיו יפים וטריים, הזמנו פרחים מהממים מגבעת הפרחים, פיזרנו כמה מצלמות חד״פ והשוס (רעיון של עידו) - פיתחנו עשרות תמונות של האורחים שלנו ופיזרנו על השולחנו בהתאם לסידורי ישיבה. לא יודעת מאיפה הוא חשב על זה אבל על זה קיבלנו הכי הרבה מחמאות מבחינת העיצוב, אנשים לקחו את זה הביתה וממש התלהבו! חוץ מזה קנינו צהלולים, כפכפים ושלטי עץ גם מדרום תל אביב (מדבקות לשלטים הדפסנו בחנות ״סופרגרף״ בתל אביב), כדורים צבעוניים שתלינו ברחבה הזמנו מ״מסיבלנד״, והכנו סלסלאות לשירותים עם מוצרים כיפיים.

מקווה שעזרתי קצת ויותר מקווה שהתקופה הנוראית הזאת תיגמר וכולן יצליחו להתחתן כמו שדמיינו. החתונה שלנו הייתה כרוכה בנסיבות לא פשוטות, אבל היא הייתה הרגע המדהים בחיים שלנו והרבה מזה בזכות כל מי שציינתי למעלה, כמובן יחד עם המשפחה והחברים.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
צילום: גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography+
גיל ורון | Gil&Ron; Wedding photography
114 ממליצים
צילום סטילס
ארטישוק | קייטרינג+
ארטישוק | קייטרינג
12 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
איפור
קייטרינג ושירותי בר
תכשיטים ואקססוריז