הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ואיציק
החתונה של שיר ואיציק
סתיו 2020
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:
פוסט המלצות קצרצר- התחתנו ב10.9 אחרי שהעברנו את החתונה מה3.9 בשל אי זמינות של המקום שרצינו לחתונת הקורונה שלנו.. אציין כי סגרנו את כל נותני השירות שלנו קרוב לשנה מראש לפני מגיפת הקורונה ורובם נשארו איתנו
Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+
אורן ספייקס מאלפא. אורן אדם מקסים!! קלע בול לטעם שלנו ושל האורחים והרקיד את כולם!
שמלות כלה
לומינרי | Luminary
+
מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות ידעתי ששם אעשה את שמלת הכלה שלי.. מירי הייתה מקסימה !!! לאחר מכן פגשתי גם את ליהיא בעלת המקום, פשוט נתנה לי יחס מדהים וממש הייתה חברה!!
צילום סטילס
זה הצלם הראשון שדיברנו איתו. בתקופת הקורונה הוא היה יותר מנכון לעזור ולהחזיר את המקדמה ואף ירד במחיר למחיר שלא שמענו מאף צלם. באמת היה לי על מי לסמוך.. במהלך יום החתונה הוא היה מקסים ועשה אווירה טובה, קיבלנו עליו מלא מחמאות מבני המשפחה והחברים.. חשוב להגיד שהוא הגיע עם צלם ווידאו איגור שהיה מקסים בעצמו!!! ממש המלצה רותחת!!!! מי שיכולה לסגור אצלו שתסגור!!
עיצוב שיער
מהמם מהמם מהמם! עשה אותי ואת המלוות...
מקום לאירוע
דנה ודורית מהממות היה לנו ככ כיף לעבוד מולן, באמת קיבלנו את כל החבילה של אוכל טוב, מיקום פצצה ועיצוב הורס! שאר אנשים שלווי אותי- מאפרת שלי קארין כהן, מאפרות למלוות מלודי ואיווט. צלם מגנטים מגנסימו. זרי פרחים וזר כלה ליקה.
בהצלחה לכולן!!!
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
לומינרי | Luminary+
לומינרי | Luminary
86 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
שמלות כלה
צילום סטילס
עיצוב שיער
מקום לאירוע