הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שירלי
החתונה של שירלי
קיץ 2020
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

אולי פוסט קצת ארוך אבל אני ממליצה רק על מי שאני חותמת לכם שמדהימים.. הם עם הלב הכי גדול שתיפגשו, והכי מקצוענים ותותחים בתחום שלהם! ותכלס, ביום כזה חשוב חייבים להיות מוקפים באנשים שבאמת אכפת להם שיהיה לנו טוב... חתונה מה25.08

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

- כמה ימים בלבד לפני החתונה, דיברנו עם רמית והיא ישר הבינה את הראש, ולמרות הזמן הקצר, היא הקימה לנו את החופה הכי מושלמת שיש..!! כמה מחמאות קיבלנו! עם השביל המושקע, והעיצוב שולחנות המהמם עם המתנות (עציצים מהממים של נענע/בזיליקום וכו') לכל האורחים! - היא הפכה את המקום לכל כך יפה, שכחנו כבר שאנחנו במסעדה. והיא הוסיפה על חשבונה פינת צילום מהממת, ועוד פרחים ועיצוב בכל פינה, שלט של ברוך הבא עם השמות שלנו ופינה מושקעת ממש ליד המעטפות - כשהזר שלי נפל והתלכלכך (לפני החופה והייתי בפאניקה..!) היא כמו סופר-על הכינה לי חדש בכמה דק מהפרחים שלה, עוד יותר יפה ומושקע מהמקורי למה אני הכי ממליצה עליה בעולם? כי ביום כזה חשוב צריך להיות מוקף באנשים טובים שאכפת להם ממכם. - ואני לא מכירה הרבה מעצבות שהיו מגלות ביום של החתונה שהמעלית לא עובדת (!!!) ובכל זאת תעלה את החופה ואת כל הציוד לקומה השלישית ברגל בלי להוציא מילה לזוג כדי לא להלחיץ אותם. - או מעצבת שבודקת איתכם מה חסר יום לפני החתונה כדי לדאוג להביא בעצמה מה שאין, העיקר לעזור ולתמוך. (היא הכינה לנו יום לפני פינה עם רשימה של כל השולחנות עם כל האורחים, כי לא הספקנו. והיא עשתה את זה מדהייייים) - או מעצבת הכי זמינה וסבלנית ומרגיעה בעולם כמה ימים לפני החתונה להיוץ פה בשביל הזוג. - ועוד אחרי זה שמפנקת את הזוג מעוד מתנה מקסימה ממנה.

איפור

- סבלנית בטירוף, עם ידיים זהב, מקסימה וסופר מתחשבת! באתי אליה עם תמונה מסויימת של חצי פזור. חששתי שזה לא יחזיק כי אני רוקדת כמו משוגעת - במיוחד לחתונה שלי. - והיא גם עשתה בדיוווק מה שרציתי, וגם התסרוקת לא זזה בכלל מכל הקפיצות המשוגעות שלי!! גם פה השיער אפילו החזיק אחרי הקפיצה לבריכה..!!!

איפור

- חתונה בשי החום, ויש לי עור שומני. פחדתי שהאיפור לא יחזיק ושאני אראה כמו פנדה בחופה. רווית הייתה סבלנית ומקצועית בטירוף, בחרה כל מוצר שיתאים בדיוק לעור שלי, בדיוק בסגנון שרציתי. - ועוד בנוסף השאירה לי ערכה לטאץ' אפ במידת הצורך. אבל האיפור החזיק לא רק לכל היום, אלא גם לאפטר בבריכה שעשינו אחרי החתונה..!!!! האיפור לא זז...!!!! (ראו תמונה מצורפת). ועוד למחורת (כן, לא היה לי כח להוריד) האיפור פשוט לא זז.

מקום לאירוע

- מסעדה עם אוכל מיוחד ומושקע ממש, הכל היה טעים ברמות, כולם לא הפסיקו לומר כמה האוכל והשירות היו מדהימים! - עשינו אירוע בקפסולות, והם ידעו לנהל את החלפת הקפסולה בצורה מושלמת, בכל זרם, פינו וסדרו את השולחנות בכמה דק, בכל היה פיקס! - עשינו חלק ראשון משפחה וחופה, חלק שני חברים והמסיבה, עם אפטר בבריכה של המסעדה. בריכה אולימפית משגעת!! עם האורות המהממת והבריזה על הגג איפה שהמסעדה.. זה היה השיא של הערב אחרי כל הריקודים

צילום סטילס

מקצוענים בטירוף, כל תמונה מעלפת, ומתחשבים בזוגות לגבי מחיר קורונה! כל תמונה מרגישה שהיא יוצאת ממגזין. אנחנו לא פוטוגנים וקצת מובכים מול מצלמה אבל החוויה איתם של הצילומי זוגיות הייתה כל כך מצחיקה וכיפית! גרמו לנו להרגיש בנוח, וזה יצא אפילו דייט מדהים ! והתמונות בסוף משגעות, והכי מטורף, קיבלנו את התמונות - אחרי ערכה!- פחות משבוע אחרי החתונה. האלבומים שלהם ברמה אחרת (עם תמונת זכוכית על הקובר). פשוט חוויה!!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
איפור
מקום לאירוע
צילום סטילס