הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שלי ומנור
החתונה של שלי ומנור
סתיו 2020
הפוסט של שלי, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו חתונת שישי ערב בתאריך המקורי 4.9.2020 ביום הכי חם שהיה הקיץ הזה (יותר מיולי-אוגוסט ועם לחות מטורפת). במקור תוכננה חתונת שישי צהריים בגן האירועים "החורשה" ביגור עם 250 איש. עקב ההגבלות עשינו חתונה של כ70 איש בגן האירועים "ללוס" בקיבוץ בית אלפא מקום מגורינו (בנות מהעמק שמתכננות לערוך שם את האירוע מוזמנות לדבר איתי בנוגע להתנהלות וניהול האירוע בפרטי). היו לנו ספקים מדהימים שנתנו לנו שירות קשוב, גמיש, נעים ומדהים לאורך כל הדרך ומגיע להם לקבל את הקרדיטים -

צילום סטילס

עידן הוא יליד הקיבוץ ומכיר את בן זוגי מילדות, דיברנו איתו כשבועיים לפני החתונה והוא קפץ על ההזדמנות בשמחה ואהבה רבה. יומיים לפני החתונה עידן מתקשר אלינו שהוא נכנס לבידוד. עם כל הצער שבדבר ידענו שעידן יספק לנו צלם חלופי שהוא תותח לא פחות ממנו.

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

ורד מקסימה, נעימה וכל כך מוכשרת. חיפשתי שמלה לא יקרה מדי, פשוטה וחלקה. כשמצאתי את השמלה שלה ידעתי שארצה להתחתן בזה, והמדידה עצמה לא אכזבה. כל התהליך היה נעים וקשוב לרצונות שלי ובכלל לתקופת הקורונה, גם מבחינת המחיר.

Dj לחתונה
Y Music
+

מההתחלה שנפגשנו איתו, לשנינו היה איתו חיבור שגרם לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות ובטוחות, חיכינו לרגע להיפגש איתו שוב לפני החתונה שנדבר על מוסיקה ושירים כמו שנהנינו לעשות בפגישה הראשונה. כשבוע לפני החתונה אמו של דדי נפטרה ולא יצא לנו להיפגש, מאד הצטערנו לשמוע וגם חיכינו לשמוע מדדי האם יתקלט או לא. במהלך השבעה שלו, דדי ביקש שנשלח לו את תכנית האירוע עם מספר שירים שאנחנו אוהבים. דדי הגיע לאירוע ושמח איתנו מההתחלה ועד סופו, אפילו כשאמרתי לו שהשיר הבא יהיה שיר הסיום הוא שם לי עוד שיר ועוד שיר והיה לכולנו קשה לסיים את המסיבה כי פשוט לא רצינו שתיגמר - היא היתה כל כך כיפית! דדי הוא מקצוען!!!!!!!!! אנחנו ממש מעריכים אותו ואת העבודה שלו!

צילום ועריכת וידאו

גם אמיר הגיע עם אנרגיות קלילות, נעימות ומצחיקות והיתה חוויה טובה ונעימה להצטלם איתו. הוא הראה לי חלקי צילומים תוך כדיי היום וזה נראה מדהים! מעבר לכך שגם צילם אותנו עם רחפן. אני ממש מחכה לוידאו!

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

צילום סטילס

ביריב התאהבנו מהרגע שהגיע עם האנרגיות שלו. הוא עשה לנו אווירה טובה, קלילה ונעימה ופשוט נהנינו מכל רגע איתו, מעבר לכך שכל התמונות יפות וקשה לנו לסנן עכשיו.

צילום סטילס

מריה המקסימה פשוט כבשה אותי מהשיחה הראשונה. היה לי ברור שאני רוצה פולארויד בחתונה ולא צילומי מגנטים. היא מהממת, כל האורחים התאהבו בה והתלהבו ממנה ומהצילום המדהים שלה, ואפילו מריקוד הצילום שלה כשהיא נותנת לך את התמונה. בסוף האירוע כשנפרדה מאיתנו, נתנה לנו שקית עם כמה מסגרות, מגנטים וקופסה עם מלא תמונות שלנו מהחתונה - כבר הכנתי ממנו אלבום.

רב לחתונה

יעקב אשר מארגון "הוויה". לשנינו היה ברור מההתחלה שאנחנו לא נתחתן ברבנות. על הארגון שמעתי כשהייתי בחתונה של חברה שלי. מאד אהבתי את אופי הטקס וידעתי שאני ארצה לעשות איתם. הם מאד קשובים לרצונות וצרכים שהזוג מחפש. את יעקב אהבנו כבר משיחת הטלפון הראשונה, ולא היתה לו עבודה פשוטה לערוך איתנו ועבורינו טקס + כתובה משלנו (ברית זוגיות) במשך פחות מחודש. עד היום מדברים ומחמיאים לנו על כמה הטקס היה מרגש וזה הרבה בזכותו.

איפור

רציתי מאוד להיראות טבעי ובלי איפור מתאמץ. לילך קלעה בול למראה שרציתי ואפילו מעבר לציפיות שלי. גם האמהות אהבו את האיפור שהיא עשתה להן, והן לא קהל פשוט. ביום החתונה היתה לחות גבוהה מאד ו46 מעלות בצל. האיפור שרד את הזיעה וערכת הטאץ'-אפ שלילך מחלקת עזרה מאד לאיפור להישאר לאורך כל היום. מקסימה ועם אנרגיות מדהימות ליום עצמו, בחירה מצויינת! שיער ולוכדי חלומות - Yarden Zeltzer, שהיא אחות של בן זוגי. למדה עיצוב שיער וסורגת להנאתה. מדהימה ומקסימה! חליפת חתן - זארה. בן זוגי שבדרך כלל לא הולך עם חליפות או במראה אלגנטי (הוא קיבוצניק טיפוסי), אהב את המראה והרגיש בו מאד בנוח. הזמנות - עיצוב שלי. נעליים - SHOEZ. עגילים - aleyole / תכשיטי נודלמן בקניון האודיטוריום חיפה. בגדי התארגנות - Shein. עיצוב - ללוס ואני.

מקווה שעזרתי כמו שאתן עזרתן לי, ומאחלת לכולכן מזל טוב וחתונה מקסימה! הקורונה לא תעצור אותנו

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal+
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
43 ממליצים
שמלות כלה
Y Music+
Y Music
197 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
מקום לאירוע
צילום סטילס
צילום סטילס
רב לחתונה
איפור