הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל ודביר
החתונה של יובל ודביר
סתיו 2020
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

**חתונת קורונה – פוסט קרדיטים** אז אחרי הרבה אי ודאות אני ובן זוגי הצלחנו להתחתן בתאריך המקורי שלנו ה- 9.9.20 באירוע מצומצם (יחסית) של 100 איש. היינו אמורים להתחתן בגן בשפיים אבל בגלל הקורונה היינו צריכים לשנות את המקום ואחרי הרבה חיפושים הגענו לבית הדבש בנס ציונה.

מקום לאירוע
בית הדבש אירועים שזוכרים
+

איך שנכנסו למקום בפעם הראשונה הבנו שאנחנו הולכים להתחתן שם. המקום עצמו פסטורלי, מוקף בעצים ירוקים שנותנים אווירה של פרדס ומרווח מאוד, פרט חשוב בתקופת הקורונה. בעלות המקום – ריקי ושרון פשוט מדהימות וזמינות 24/7, וכל דבר שביקשנו, רצינו, חשבנו או דמיינו בראש שלנו יצא לפועל בלי בעיות בכלל. מנהלי האירוע – עמוס, עומרי ונעה היו מקסימים, דאגו לכל פרט הכי קטן והפכו את האירוע להכי מדהים שיכול להיות. בקיצור, מומלץ מאוד! הייתה לנו חתונה מושלמת, מעל ומעבר למצופה!

שמלות כלה
Eisen Stein | אייזן שטיין
+

לכל מי שעוד לא סגרה שמלה/מתלבטת אני ממש ממליצה לכן ללכת לשם!! כשהגעתי אליהן לא ידעתי מה אני מחפשת או מה הסגנון שאני רוצה ללכת עליו והן ישר הבינו מה מתאים לי ועשו לי שמלה שהיא שילוב של 2 שמלות. השמלה יצאה מדהימה וקיבלתי עליה ים מחמאות, הרגשתי שהיא ממש אני והיא הייתה מאוד נוחה וקלילה. מעבר למקצועיות גם כאן, מבחינה אישית הן מדהימות! כשבאתי למדידה הראשונה זה היה בתקופה שעוד לא פתחו את אולמות האירועים ואני מאוד נלחצתי ולא ידעתי עם איזו שמלה אלך אם החתונה תהיה רק 20 איש. כבר במדידה הזו הן מיד עזרו לי למצוא שמלה נוספת, פשוטה יותר שאוכל ללכת איתה לאירוע המצומצם ואמרו לי שאם שבועיים לפני החתונה אני רואה שהאירוע יהיה מצומצם הן יתאימו את השמלה למידות שלי בלי שום בעיה. הן פשוט הורידו לי דאגה ענקית בתקופה כל כך לחוצה וזה לא מובן מאליו! באמת שאני ממש ממליצה לכולן ללכת אליהן כי מעבר למקצועיות הן פשוט אנושיות, מבינות ורגישות למצב.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

דודו פריז מפיינל דראם. על הפגישה הראשונה התאהבנו בו והבנו שהוא הולך להיות הדיג'י שלנו. נתחיל בזה שהוא מקצועי בטירוף, קלט את הסגנון שלנו בשנייה וזרם איתנו על כל השטויות שלנו. לכל אורך הדרך הרגשנו שיש עם מי לדבר ולמי לפנות. דודו פשוט אלוף שגם עם 100 מוזמנים (שחצי מהם מבוגרים) השאיר אנשים ברחבה עד 2 בלילה.

איפור

גם את קרן כבר הכרנו מהחתונה של אחי לפני 3 שנים וגם פה התאהבנו בה מהשנייה הראשונה. מבחינה מקצועית אין מה לדבר בכלל, האיפור שהיא עושה כל כך עדין, יפה והתאים בול למה שרציתי. מבחינה אישית היא פשוט אנושית, מרגיעה ולא הייתי מוותרת על נוכחותה בכל אירוע.

עיצוב שיער

ידעתי בגדול מה אני רוצה לעשות ואוהד הבין אותי ועשה בדיוק את מה שרציתי בצורה הכי מקצועית שיש.

צילום סטילס

את אלון הכרתי עוד בחתונה של אחי לפני 3 שנים וכבר שם התאהבנו בו. האנרגיות שלו מדהימות, יצירתי בטירוף ויש לו יכולת מדהימה לגרום לך להרגיש הכי טבעי שיש מול המצלמה. ביום החתונה עצמו הם הגיעו צוות של 2 צלמי סטילס וצלם וידאו אחד. היה כל כך מצחיק וכיף והתמונות יצאו הכי מקצועיות ומרגשות שיכולנו לבקש.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

המלצה על עירית קיבלנו מבית הדבש ומיד בשיחה הראשונה הבנו שהיא מקצועית בטירוף! עירית זרמה איתנו על כל בקשה שהייתה לנו, הייתה יצירתית, משקיענית ועשתה לנו עיצוב לבן ומושלם שעלה על כל הציפיות שלנו.

אטרקציות

גם את עדי הכרנו כבר לפני 3 שנים וכבר אז אהבנו את התמונות שלו. עדי לא הפסיק לצלם במשך כל האירוע והרים את האווירה מסביבו. לא האמנו לכמות המחמאות שקיבלנו על צלם המגנטים בימים שאחרי החתונה, כולם התאהבו בו ואמרו לנו כמה הוא היה מדהים. אין ספק שיש לו אישיות מיוחדת ומבחינה מקצועית הוא רמה מעל כולם!

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנות ומיתוג – את מיכל מצאתי בקבוצה הזו ואיך שנכנסתי לאתר שלה התאהבתי בעיצובים שלה. כל העיצובים שלה עדינים ומרשימים מאוד. מיכל הייתה זמינה אלינו לכל שאלה או בקשה וקיבלנו ים מחמאות על ההזמנות והמיתוג.

לסיכום, אני מאחלת לכולן שימצאו את הדרך לעשות את האירוע הכי מדהים שיכול להיות בתקופת המאתגרת והלא פשוטה הזו. אם למישהי יש שאלות אשמח לעזור באהבה!! ומניסיון אישי, לא לוותר על חתונה קטנה! זה אינטימי, מדהים וכיפי ובתור הזוג המתחתן אין כמו להיות עם האנשים שהכי קרובים אלייך והכי אוהבים אותך.. זה שווה הכל!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
743 ממליצים
Dj לחתונה
Eisen Stein | אייזן שטיין+
Eisen Stein | אייזן שטיין
182 ממליצים
שמלות כלה
בית הדבש אירועים שזוכרים+
בית הדבש אירועים שזוכרים
47 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
עיצוב שיער
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג