הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
דניאל ובועז
החתונה של דניאל ובועז
סתיו 2020
הפוסט של דניאל, חברת הקבוצה הסודית:
טוב, אז גם תורנו הגיע. אחרי שינוי תוכנית האם וביטול התוכנית החלופית שבוע לפני החתונה (על ידי בעלת הוילה), התחתנו בחתונה אינטימית, מצומצמת, אוהבת וכלכך מיוחדת בבית כנסת המרכזי ברמת אביב בחברת 30 בני משפחה. למרות הדרך הלא פשוטה שעברנו (בלשון המעטה), החלטנו להתחתן במועד ולא לדחות. אני רוצה להודות לספקים שלנו:
הפקת אירועים
בראש ובראשונה למפיק שלנו רועי מפשוט חופה. את רועי פגשנו אמי ואני בשעות הערב שבוע לפני החתונה,כשכבר די הרמנו ידיים. רועי, בזכות שלוות הנפש, המקצועיות והאנושיות, הצליח להרגיע אותנו ולהפיק לנו אירוע בדיוק, אבל בדיוק, כמו שרצינו. הוא והצוות המופלא שעימו הוא עובד (קייטרינג, שרותי בר, עיצוב, תאורה והגברה) גרם לחצר בית כנסת צנועה להראות כמו חצר בפרובאנס. מומלץ בחום!!
שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+
למעצבת שמלת הכלה המופלאה הלנה קולן. אחרי שבקרתי אצל חלק נכבד ממעצבי שמלות הכלה בתל אביב, הגעתי להלנה והרגשתי בבית. העיצוב הקלאסי והאלגנטי, הבדים העשירים, ההקפדה על הפרטים הקטנים ובעיקר האנושיות, הובילו ליצירת שמלת כלה חלומית. מחכה כבר למסיבת החברים כדי ללבוש אותה שוב
צילום סטילס
לצלם אורי חיון ולצלם הוידיאו אלאור תורג'מן, שליוו אותנו לאורך כל היום, הרימו ושימחו אותנו וזרמו עם כל בקשה. טרם קבלנו את התמונות אבל אני בטוחה שהם יצאו נפלא.
איפור
למאפרת המופלאה שירן שפלר, שאפרה אותי ואת אמי במקצועיות, תוך הקשבה לכל בקשה ועשתה אותנו יפות יותר.
מקום לאירוע
חוות הדעת שלך:
קייטרינג ושירותי בר
לשני אהובתי, חברתי משכבר הימים, שהכינה לנו עוגת חתונה יפיפייה וטעימה
רב לחתונה
הרב המקסים והאמפטי, עמיהוד סולומון, שהעביר את החופה באופן נעים, קליל ומותאם לקהל.
בקיצור כלות יקרות, נהניתי לקרוא את הפוסטים שלכם. עזרתם לי רבות בהכנות לחתונה (בעצם, תכנון של כמה חתונות) . תודה גם ל Emily Zlil שהקימה את הקבוצה ותמיד ענתה וסייעה כשפניתי אליה. חתונה בעת קורונה היא משימה לא פשוטה, רצופה בחוסר ודאות ואכזבות, אך יחד עם זאת היא גרמה לנו להתכנס, לדייק, לחגוג עם האהובים שלנו ולהבין שמה שחשוב זה הכאן והעכשו והביחד שלנו.
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה+
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
138 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה