הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדר ועפר
החתונה של הדר ועפר
סתיו 2020
הפוסט של הדר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים חתונת קורונה:

התחתנו ב16.09.20 אחרי הקדמה לתאריך הזה רק שבוע לפני (בגלל שהתאריך המקורי ה22.09 יצא בסגר בין החגים). רשימת המוזמנים המקורית והאופטימית הייתה ל400 מוזמנים ובסוף צמצמנו ל140 מוזמנים. מלא זמן התלבטתי אם לכתוב פוסט המלצות אבל באמת שמגיע לכל הספקים שלי וגם יוצא שאני ממליצה עליהם המון לבנות מכאן בפרטי אז מקווה שיעזור לכן ואם יש למישהי שאלות ממש אשמח לענות

מקום לאירוע

לתאריך המקורי סגרנו עם אגדת דשא ובגלל שהם היו סגורים והתאריך שלנו כבר התקרב התחלנו לחפש אולם אחר. סגרנו בחוות ארץ האיילים בגוש עציון (מקום ממש יפה באמצע יער, איזור ירושלים) ובסוף הם לא היו פנויים בתאריך החדש אז סגרנו ב *מאהל האירועים כפר עציון* ממש כמה ימים לפני האירוע.

האוהל מקום ממש יפה, מרחבי דשא מטופחים ומהממים, מחיר מעולה, נשארנו לישון שם בצימר ובאמת היינו ממש מרוצים.

איפור

היא פשוט מדהימה. לקח לי מלא זמן להסגר על מאפרת כי הרגשתי שכולן ממש דומות ועושות אותו הדבר עד שהגעתי לאיבט. היא מוכשרת ברמה אחרת ועשתה אותי הכי יפה שיש. סמכתי עליה בעיניים עצומות ואני ממליצה ממש ממש ממש! (איפרה גם את אמא שלי ואחותי)

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצבנו לבד באתר של we design. הגיע תוך 3 ימים באיכות מעולה.

צילום סטילס

מוכשרת בטירוף, הפכה את הנוף לקסום והתמונות מושלמות, ממש ממש מרוצים וממליצים עליה בלי סוף. כל ההתנהלות מולה הכי נעימה שיש ובמהלך היום הרגשנו שהיא אחת מהחברים.

צילום ועריכת וידאו

איציק הגיע בהתראה של יום כי הצלם המקורי נכנס לבידוד. קיבלנו קליפ הייליטס באורך שיר, סרט ארוך באורך שעה, וסרט חופה, כולם ערוכים אחרי תיקונים שביקשנו והוא שינה בשמחה. ממש מורצים מהתוצרים וגם איתו היה ממש כיף להעביר את היום.

הופעות חיות

נושא המוזיקה והריקודים היה ממש ממש חשוב לשנינו. הם הרקידו את כולם בטירוף, עשו שמח ממש במשך כל החתונה וקיבלנו עליהם מלא מלא תגובות טובות מהאורחים. אחרי כמה שעות איתם החליף אותם דייג'י שבא מטעמם.

איפור

בעלמה יש 2 בנות, אחת מהן היא מעין שעושה רק שיער ואותה לקחתי. ממש מרוצה מהתסרוקת, שיערה לא זזה עד סוף האירוע! (היא סירקה גם את אמא שלי ואחותי)

שמלות כלה

תפרתי את השמלה אצל לנה, היא מקבלת אצלה בבית בפתח תקווה. המחירים שלה מעולים בקטע מפתיע. היא מוכשרת ממש והבינה מיד כל בקשה שהייתה לי עד שהגענו לשמלת החלומות שלי. ממליצה עליה ממש למי שלא חשוב לה השם על הפתקית ;)

 

שמלה שנייה- מטריושקה
השמלה במקור של ענבל רביב, לקחתי אותה מחנות יד 2 בירושלים, במחיר מצחיק.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג, מלצרים, בר ועריכה- אלופים, ממליצים.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

את החופה והכיסא כלה עיצבה orit damri . את המרכזי שולחן חברות טובות שלי קנו פרחים במשתלה ופיזרו לכל שולחנות בצנצנות וכלי זכוכית.

תכשיטים- עגילים קניתי אצל אביטל ואביטל ואת המסרקייה הכנתי לעצמי.

הזמנות- הרעיון המגניב מהאינסטגרם, אמא של החתן ציירה וגרפיקאית מחיפה עיצבה את השאר, מי שרוצה אתן מספר בפרטי.

נעליים- ראשונות סנדלי עקב מריפבליק (לא נוחות אבל נסבלות) ושניות סנדלים שטוחות מסטיב מאדן (סופר נוחות).

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
הזמנות לחתונה ומיתוג
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
הופעות חיות
איפור
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים