הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בלה ויובל
החתונה של בלה ויובל
סתיו 2020
הפוסט של בלה, חברת הקבוצה הסודית:

היי כלות! אחרי שנעזרתי בקבוצה הזו כל כך הרבה, חשוב לי לנסות ולהחזיר את הטוב הזה. יובל ואני כמעט 7 שנים ביחד, לאור זה החלטנו לא לדחות את התאריך המקורי שלנו בעקבות הקורונה והתחתנו ב-3.9.2020 שזה התאריך המקורי שלנו היינו אמורים להתחתן בגן ורדים בראשל"צ - מקום שהתאהבתי בו ממבט ראשון, זה הזכיר לי גן של פיות והתבאסתי שלא יכולנו להתחתן שם. הסתכלנו על עוד כמה מקומות לפני שסגרנו כי פחדתי לסגור עם המקום הראשון שראינו אבל בפועל שום מקום אחר לא השתווה אליהם בעיני. ההתנהלות מולם הייתה בסדר גמור במהלך התקופה של הקורונה והכל הבלאגן שהיה ויש עדיין, הם הבטיחו להחזיר לנו את כספי המקדמה ששילמנו היות והחלטנו לא לדחות את התאריך ולא יכולנו להתחתן שם כי הם לא פתחו. בפועל, התחתנו בימין משה במתחם תחנת הרוח. זה שטח ציבורי (יש שם תחנת מכירה של יקב ירושלים). הבאנו 3 שולחנות כדי שהמבוגרים יוכלו לשבת לאכול אבל שאר האוכל היה פינגר פוד (כמו בקבלת פנים). היה מהמם. התארגנתי במלון אוריינט בירושלים (נשארנו בו גם לשבת חתן) - היה מהמם ומומלץ בחום כל הספקים שלנו היו נעימים וההתנהלות מולם בתקופה המלחיצה הזו לא השאירה מקום לספק שכל הספקים שלנו תותחי על.

איפור
הדר גרינברג | Hadar Grinberg makeup artist
+

פשוט מושלמת. ממליצה עליה בחום. מעבר לזה שהעבודה שלה מדהימה היא נעימה והחוויה איתה הייתה פשוט כיפית. מקצועית בטירוף ועושה עבודה מדהימה.

Dj לחתונה

אלעד גלילי היה הספק הראשון שסגרנו. האיש הזה הוא מלך על. דיג'יי ברמה גבוהה ביותר, קורא קהל ורחבה. אני מכירה אותו מחתונה של חברים וידענו שאנחנו רוצים אותו גם בשלנו.

צילום סטילס

יודן היה הצלם שלנו, כל הוייב הוא קולי וצ'יל. גרם לנו להרגיש מאוד בנוח. מאוד. התחברנו לסגנון צילום. בפועל קיבלנו את התמונות מהר יותר ממה שציפינו

צילום ועריכת וידאו

וידיאו - קיבלנו את הקליפ והוידיאו ואני חייבת לומר - ואו. עשוי נהדר והסגנון ייחודי בטירוף. בדיוק מה שרצינו. עשה לי חשק להתחתן שוב

שמלות כלה

השמלה שלי הייתה די כבדה בגלל המחוך והיות והתחתנו בשטח ציבורי, לא היה חדר חתן כלה והיה חם בטירוף. הייתי צריכה ללכת "להתאוורר" במזגן של השירותים (במקום אין שירותים אז שכרנו שירותים ניידים - GO REST)

רב לחתונה

עמיהוד סלומון - ואו. איש נעים ביותר. עשה את הטקס מרגש ומשעש

הופעות חיות

נגן סקסופון - מרגש מאוד. גלעד ליווה את קבלת הפנים והכניסה לחופה

אטרקציות

מגנטים - אין עליה, באמת. בחורה נעימה והמגנטים ברמה גבוהה מאוד. מבחינת איכות התמונות הייתה כמו עוד צלמת סטילס. הייתה אקטיבית בצילום שלה, קראה לנו להצטלם והצטרפה לחלק מהצילומי סטילס בהתחלה כדי לעשות לנו מגנטים יפים ובלוקים.

אני מאחלת לכלות של התקופה הקרובה שזה יעבור לכן בלי יותר מדי בלבולי מוח ושינויים. בנימה אישית, העניין של חתונה גדולה מול חתונה קטנה הוא כמובן אינדיבידואלי, אבל הקסם של חתונה קטנה הוא שונה. זה הרבה יותר אינטימי ופחות מלחיץ (במידה מסוימת) באירוע עצמו. להיות רק עם האנשים הכי הכי קרובים אליך זה חוויה ייחודית בהחלט. ככה שאם למישהי יש הסתייגויות מהעניין הספציפי הזה - אל.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הדר גרינברג | Hadar Grinberg makeup artist+
הדר גרינברג | Hadar Grinberg makeup artist
29 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
שמלות כלה
רב לחתונה
הופעות חיות
אטרקציות