הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שלי ואדם
החתונה של שלי ואדם
סתיו 2020
הפוסט של שלי, חברת הקבוצה הסודית:
היי קבוצה רגע לפני שאני עוזבת את הקבוצה הזו, רציתי להחזיר טיפה ממה שאני קיבלתי ממנה ואם אצליח/הצלחתי לעזור אפילו לאחת מכן אז אני את שלי, עשיתי. אני ואדם התחתנו ב 04.09.20 לאחר דחייה של 5 חודשים מהתאריך המקורי שלנו: 03.04.20- בימים שעוד חשבנו שבספטמבר הקורונה תהיה היסטוריה... לא ארחיב במילים על התקופה כי כל מי שנמצאת כאן והתחתנה או מתחתנת יודעת למה אני מתכוונת: ים של אי וודאות *אבל* בתוך הים הזה מצאתי גם אי של מבטחים בדמות הבן זוג שלי והזוגיות שלנו, זה לא שלא ידעתי את זה לפני אבל התקופה הזו לחלוטין חידדה זאת, אל תשכחו את זה בכל התהליך כי זה באמת הכי הכי חשוב, הבחירה שלכם שהיא למעשה האמירה הכי חשובה שנעשתה, כל השאר זו תפאורה. אנסה שלא לחפור כאן על הספקים אם כי בייחוד בתקופה הזו מגיע להם את כל הפרגון בעולם
מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+
המקום: בתכנון המקורי היינו אמורים להתחתן בבאסיקו שהיו מדהימים לאורך כל הדרך, אבל בגלל המתווה לצערינו, הם לא יכלו לקיים את הארוע. שבוע וחצי לפני החתונה, יום מטורף של טלפונים לכל מקום אפשרי הפגיש אותנו עם אלכסנדר אירועים. מהרגע הראשון אהבנו את המקום והיחס, ההתנהלות האינטנסיבית מולם שהסתכמה בשבוע בלבד הוכיחה את הזמינות שלהם לכל שאלה ובקשה, כמובן המון הבנה ורגישות שבאה לידי ביטוי בחוזה בסעיפי קורונה. לאחר הארוע המחמאות לא הפסיקו לזרום על האוכל והשירות. מקום שעומד בתו הסגול ושומר על הנחיות, מומלץ בחום!!!! ויתרנו על דיג'יי כי היה לשנינו חשוב לשמור על ההנחיות שאוסרות על ריקודים, הרכבנו פלייליסט של שירים שהתנגנו ברקע ואת החלק של הריקודים החליפו המשפחה והחברים האדירים שלנו שלא הפסיקו להרעיף עלינו אהבה בדמות ברכות, שירים וריקוד שהכינו לכבודנו, התרגשנו בטירוף וכל מי שהיה שם אמר לנו שלא הרגיש בחסרונם של הריקודים.... אבל כן!!!! חשוב לי מאוד לציין את מי שהיה אמור להיות הדיגיי שלנו Hanan L-Alouf על ההתנהלות שלו בהמון סבלנות, רגישות והבנה למצב.
שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+
ממליצה לכל כלה בדרך למציאת השמלה לעבור בחנות הזו שמנוהלת ע"י בחורה מקסימה בשם עינת ספרא שהצליחה בגאונות לקלוע בול לטעם שלי. אני מוכרת את השמלה ואם מישהי מעוניינת מוזמנת לפנות בפרטי.
צילום סטילס
גלעד היה סופר מקצועי ונעים ביותר לבלות איתו את היום הזה, הוא לא ביים אותנו יותר מדי והיה לו הכי חשוב שנרגיש בנוח.
צילום סטילס
לנועה הגעתי דרך ההמלצות בקבוצה עדיין לא קיבלנו את הוידאו אבל ההתנהלות מול נועה לאורך כל החודשים מאז התוכנית המקורית דרך התאריך החדש היתה נעימה, בחורה סופר מוכשרת ומקסימה.
אטרקציות
אל אושרי הגענו דרך המגנטים שתלויים לנו על המקרר מחתונה של חברים, ההתנהלות מולו נעשתה בהמון סבלנות והבנה, המגנטים באיכות גבוהה והאורחים יצאו ממש מרוצים.
איפור
מרקטה מוכשרת בטירוף, מלאה ברוגע ושלווה, פרפקציוניסטית שעושה את העבודה בצורה שמרגישים שהיא פשוט אוהבת לעשות את מה שהיא עושה והכי חשוב לה שתצאי מרוצה.
זזהו... בטוחה שפספסתי עוד הרבה אנשים בדרך.... מאחלת לכל אחת ואחת מכן שהיום שלכן יעבור בצורה מדהימה ביותר שאפשר ובעיקר מלא אהבה, שמחה ובריאות
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
275 ממליצים
מקום לאירוע
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום סטילס
אטרקציות
איפור