הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ג'ויסי ואביגדור
החתונה של ג'ויסי ואביגדור
סתיו 2020
הפוסט של ג'ויסי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט החתונה שלי- 14/9- ארוך אבל מעניין :) קודם כל: מי שמתחתנת- מזל טוב ומאחלת שהכל יעבור חלק! נאלצנו לשנות תאריך ומקום בגלל הקורונה. המקום המקורי היה בתל אביב והם שמרו את המקדמה אצלם.. אז לא ארחיב עליהם. התחתנו ב YONO בקיסריה אחרי כל ההמלצות שקראתי פה עליהם! וצדקתן לגמרי. הם היו מדהימים מהרגע הראשון, סיפרנו להם על העוול שנגרם לנו ורפי הבעלים היה אדיב וקשוב, לא לקח פיקדון- וזה לא מובן מאליו. המקום מהמם ומתאים ל 400 איש, קבלת פנים וחופה בחוץ ואוכל וריקודים בפנים. בכל זאת לקחנו את המקום הזה כי היה לנו חשוב שיהיה מלא מרחב ושאנשים לא יפחדו לרקוד (כן, לא ויתרנו על ריקודים!) הזמנו 65 אורחים והגיעו 59. מבחינתי היה מושלם כי זה בול האנשים שאנחנו הכי אוהבים. הפרגון והאהבה היו כמו 5 מליון איש. בגלל שהפחד הכי גדול שלי ובן זוגי היה שמישהו חס וחלילה יידבק באירוע שלנו, החלטנו על כמה נהלי קורונה פנימיים: הבאתי צמידי סיליקון כדי שמי שרוצה להימנע ממגע, יוכל לשים את הצמיד וככה כולם יידעו. את המבוגרים הושבנו בחוץ והצעירים יותר-בפנים. לא הזמנו ילדים קטנים. כולם הבינו שזה ארוע בחסות קורונה. היו אקסטרה מסיכות, אלכוג'ל ומודד חום שהמקום סיפק בכניסה לצד יין מבעבע האוכל היה בצורת הגשה לשולחן ולא בופה כמה מהספקים העיקריים שלקחנו:

שמלות כלה
Alexandra

יש להם סטודיו מהמם בת"א, עם תופרים שיושבים שם. שלומי מוכשר וגם כ"כ נחמד, תמיד נמצא שם. הרגשתי כמו נסיכה כל פעם שהגעתי, הכל כ"כ יפה ואת מרגישה שאת הכלה היחידה ביקום. השמלה שלקחתי הייתה השלישית שמדדתי. הוא קלע בול לאישיות שלי ואמר לי דברים על עצמי שלא הייתי צריכה לומר. אליו הגעתי דרך אמילי המקסימה- אדמינית הקבוצה הזו 3>

איפור

שיער ואיפור- ב 7 בבוקר המאפרת מתקשרת ומבטלת כי לא מרגישה טוב, אבל מצאה לי מישהי אחרת לפני שהתקשרה. מה כלה עושה ב 7 בבוקר? זורמת! המושיעה שלי הייתה טל מרציאנו ולדמן, הגיעה אליי למלון, והתחברנו תוך שנייה, הכי מקסימה שיש, ובסוף ממש שמחתי על ההחלפה- כל עכבה לטובה :) היא ממש יודעת את העבודה, ממש מוכשרת וממש מהממת!

Dj לחתונה

הספק המנצח הוא ללא ספק הדיג'יי Shay Perlmutter! ידעתי שאני לוקחת אותו כי הוא מדהים, ובגלל שהיו מעט אורחים, היה לי חשוב שיהיה דיג'יי חזק- לא משנה מה! על זה לא התפשרנו. ובאמת היה מדהים, מוזיקה כ"כ טובה ואורחים לא רצו ללכת, המשיכו לרקוד עד שהדליקו את האורות, לא האמתי שזה קורה. וזה לא מובן מאליו בכלל! איך שידענו מה התאריך החדש, התקשרתי אליו ושיחק לנו המזל.

צילום ועריכת וידאו

צלמים- הגעתי אליהם דרך הביקורות המהממות שהיו להן במיט פור מיט, התמונות מדהימות- תראו בעצמכן והם היו מקסימים והיה לי כיף לבלות איתם את השעות הכי לחוצות ביום הזה. הם זוג נשוי והתחברנו אליהם, יש להם שיטת עבודה מגניבה וגם בן זוגי נהנה מהסשן איתם(!) הצטלמנו במלון כי לא רציתי לצאת החוצה בחום אימים שהיה ובגלל שהמלון כל כך יפה, מצאנו מלא מלא פינות והתאורה הייתה מושלמת. אני ממש שמחה שלקחנו אותם! הם לא קיטשיים מדי ומי שרוצה תמונות קלאסיות, אלגנטיות ורומנטיות- הם הכתובת!

לחתן

חליפה- שלומי המליץ על חליפה לבן זוגי ב אלה חליפות Ella Suits , וגם שם התרשמנו מהחנות והסטייל ומצאנו את עצמנו די מהר עם חליפה כולל הכל!

מקום לאירוע

שוב, המקום! יונו קיסריה YONO- מקום מהמם ביופיו עם רמה גבוהה של התנהלות, והצוות מקסים, החל מהמלצרים, מנהלת הארוע, מנהלת המשרד ורפי כמובן שגם היה שם. הכל תקתק והיה כזה כיף! במקור, רצינו לקחת מנהלת ארוע חיצונית אבל היא לא יכלה בתאריך החדש, ובגדול, לא היה כל כך צריך כי אלי והצוות עשו מעל ומעבר והרגשנו שמטפלים בהכל.

התארגנות וליל כלולות

טיפ והמלצת ספק היסטרית: יש לי רק אחד: במיוחד בימים אלו שאין חו"ל ושירח דבש בזמן הקרוב לא נראה באופק- תקחו עוד לילה במלון, לא רק את ליל הכלולות, אלא לילה נוסף. תתפנקו, תעכלו. עשינו את זה ועוד במלון הכי שווה שיש West Lagoon Resort Netanya - יום למחרת ישבנו בבריכה ועשינו שיחות תודה למשפחות. המלון חדש יחסית, חדרים מהממים עם בריכת אינפיניטי שפונה לים של נתניה, אני בטוח חוזרת לשם! אגב- למרגלות המלון יש מסעדת סושי מטורפת!!!! רק אומרת...

----וזהו. היה כיף וכיף שהיה--- מאד מלחיץ לתכנן/לא לתכנן חתונה ותחושת אי הודאות הכי נוראית. אני מאחלת לכן שתהנו מהחתונה שלכן וגם שתהנו מהחיים שאחרי :) תודה לקבוצה המהממת הזו על ההמלצות המדוייקות והתמיכה 3>

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ג'ויסי
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.