הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שני ואוהד
החתונה של שני ואוהד
קיץ 2020
הפוסט של שני, חברת הקבוצה הסודית:
פוסט קרדיטים שבאמת הגיע הזמן שאכתוב. חשבתי שהמצב ישתפר. אני מצטערת בפני כל הכלות שכאן שלא יודעות מה לעשות - הלב שלי אתכן! אבל באמת יש לי המלצות על ספקים שהיו איתנו ורק בזכותם יכולנו לקיים את החתונה שלנו ואני רוצה להעביר את זה הלאה. אוהדי ואני היינו אמורים להתחתן ביום רביעי ה-08/07/2020. שישה ימים לפני החתונה התקבלה החלטת ממשלה שהחל מיום שני ה-06/07/2020 לא ניתן יהיה לקיים חתונות במתכונת מורחבת של 250 (בתכנית המקורית היו לנו מעל 600 מוזמנים). הדבר היחיד שיכולנו לעשות באותו הרגע היה להקדים את החתונה ליום ראשון ה-05/07/2020. וכך היה, ביום חמישי קיבלנו החלטה שאנחנו הולכים להקדים את החתונה, היו לנו 48 שעות לדאוג לזה, לעשות טלפונים, לוודא אישורי הגעה מחדש והכי חשוב - בלי הספקים המדהים שלנו כל זה לא היה קורה. תודה על אירוע מטורף, תודה על העבודה המצוינת ותודה לכל מי שחגג איתנו ושמח איתנו!
מקום לאירוע
הנחלה
+
אין לי מילים לתאר את ההירתמות של ענת ויואב כשהצענו להם את הפתרון הזה. הם פשוט עשו הכל כדי להקדים את האירוע שלנו, קיבלו את האישורים הנדרשים, גייסו את כל הצוות והמקום להפקה שלנו ואפשרו לנו לעשות את זה. המקום עצמו מושלם והתמונות מעידות על זה, אבל לפני הכל מדובר באנשים מקסימים שנרתמו עבורנו, היו איתנו ואפשרו לנו לעשות את זה. המלצה רותחת!
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג עלי דפנה
+
מי מכן שמכירה את שלומית מעלי דפנה יודעת שמדובר באחת הבחורות המדהימות שיש. לא היינו יכולים להקדים את האירוע שלנו לולא ההירתמות הענקית של מוטי, שלומית וכל צוות עליי דפנה. עכשיו, נניח בצד את המאמץ הכביר שעשו בשבילנו. האוכל? פשוט מדהים! קיבלנו אין סוף מחמאות ותגובות. תודה על היחס החם, האוכל שהיה טעים ברמות והשירות יוצא הדופן (שגם עליו קיבלנו אין סוף מחמאות).
צילום סטילס
דין, אמרי ואלי היקרים שעשו עבודה מדהימה! עזבו את התמונות המהממות שיש לנו מהחתונה, היה פשוט כיף אתכם דין ואלי! תודה שהפכתם את היום הזה ל-פחות לחוץ, ולכל כך מצחיק וכיפי. אין עליכם ועל האומנות שלכם. *עם אמרי ודין עשינו גם צילומי זוגיות מדהימים ועוד יום של כיף!
Dj לחתונה
המוכשר!! שגם היה הספק היחיד שלנו שלא יכול היה לעבור מיום רביעי ליום ראשון, אז לצערנו / שמחתנו השותף שלו היה פנוי והוא הגיע והרים לנו את הרחבה!! בשעה 01:30 גם הדי ג'י המקורי שלנו אור האלוף הגיע והמשיך לנגן עד סוף האירוע (03:00)! המלצה חמה!!
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
נועה מדהימה. ספקית שלא הייתה מוכנה לקחת מאתנו מקדמה עד אחרי האירוע. במסגרת חוסר הוודאות המטורף, נועה המיוחדת ביקשה שאני אשלם לה רק אחרי האירוע, כי באמת עד הדקה ה-90 לא ידענו אם האירוע יתקיים או לא. עזבו את סידור הפרחים והמחירים המעולים, נועה נרתמה גם היא להקדמת החתונה. בקיצור, מדהימה, סבלנית ומעצבת על!
אטרקציות
הוואן הלבן | The White Van
+
אמיתי היה גם הוא אחת הבחירות היותר טובות לאירוע שלנו. אמיתי התאמץ איתנו להקדים את האירוע, דאג לכל הדברים מול הנחלה והכין לנו עמדת צילום מושלמת שהבאנו במקום צלם מגנטים. קיבלנו ספר עם תמונות של האורחים מהוואן וברכות שהם כתבו לנו.
איפור
ליאל דבח! גם ליאל נרתם והתגייס לאירוע הזה ואפשר לו לקרות. פשוט תמך מהרגע הראשון. תודה על יום כייפי ועל איפור ושיער מדהימים!
שמלות כלה
שמלה ראשונה – הסטודיו של יואב ריש היו מהממים. גרמו לי להרגיש כאילו השמלה הזו נתפרה עבורי (על אף ולמרות שהיא לא בתפירה אישית). דור, תודה שהיית מהמם! ותודה על השירות והעבודה המושלמת!
שמלות כלה
שמלה שנייה – מיס גיישה. השמלה השנייה שלי, שהייתה בעצם חצאית וחלק עליון הייתה מדהימה בעייני, נוחה בטירוף, רק שלא קשרו לי אותה נכון ביום של החתונה (גיליתי בדיעבד בתמונות) ועדיין היה מהמם וסופר נוח ויפה! נעליים – REPUBLIC לא הכי נוח בעולם (הייתי על 12 ס"מ עקב אז אפשר להבין). נעליים Keds – הוזמנו ונשלחו לארץ.
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קייטרינג עלי דפנה+
קייטרינג עלי דפנה
415 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הנחלה+
הנחלה
517 ממליצים
מקום לאירוע
הוואן הלבן | The White Van+
הוואן הלבן | The White Van
1 ממליצים
אטרקציות
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה