הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קורל ושי
החתונה של קורל ושי
סתיו 2020
הפוסט של קורל, חברת הקבוצה הסודית:
*חתונת קורונה 2020* שי ואני התחתנו ב 17.9.2020 באולם 5.91 בנתניה בחתונה מצומצמת של 100 איש התאריך המקורי היה 23.4.2020 ונאלצנו לדחות- בעקבות זאת נאלצנו להחליף חלק מהספקים מהחתונה המקורית וכל אחד התעלה על כל הציפיות שלנו! החתונה הייתה פשוט מושלמת! אינטימית, מרגשת, עם האנשים הכי הכי קרובים אלינו ובדיעבד לא היינו משנים שום דבר!
מקום לאירוע
5.91 מתחם אירועים על הים
+
ערן הבעלים של המקום ליווה אותנו לאורך כל הדרך, כל התקופה המטלטלת הזו היה לצידנו ודאג לתת לנו פתרונות שונים על מנת שנוכל לקיים את האירוע. המלצרים והברמנים היו מדהימים, נתנו יחס אישי לכל סועד וסועד, האוכל היה מטורף! לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל ועל היופי של המקום!
איפור
מורן סטויצקי Makeup Art
+
איפור- מורן סטוינצקי- אמאלה ואבאלה! מוכשרת ברמות שאין לתאר! היה לי ממש חשוב שהאיפור יהיה עדין ולא מוגזם, אני בדכ לא מתאפרת ומורן פשוט הייתה מדהימה! באה עם אנרגיות טובות, הייתה קשובה, האיפור לא זז לי לאורך כל היום!!
אטרקציות
sweet shira
+
שירות מעולה ממש, עוגיות יפייפיות עם עיצוב אישי
צילום סטילס
תותח על!! מהצילומי זוגיות שעשינו ידענו שנפלו טוב מאוד! מוכשר בטירוף, יצירתי, מקצועי וקשוב. היה עם אנרגיות חיוביות והרים לנו בטירוף לאורך כל האירוע!
צילום סטילס
עשה עבודה מדהימה! הצילומים יצאו פשוט מושלם! ידע לתפוס רגעים מרגשים ומשמחים והרים לנו בטירוף!!!
Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+
רוי לייבוביץ אטיסוטו- מהרגע הראשון שהתחלנו לארגן את החתונה ידענו שאין מצב שמתפשרים על דיג׳י. היה לנו ברור שהולכים על אטיסוטו! לייבו היה מדהים ברמות! הקשיב לכל הבקשות שלנו, הרים את האווירה, עשה שמח, ובזכותו לא הרגישו בכלל שהרחבה מצומצמת! נתן באמת את הכל כדי שהערב הזה יהיה בלתי נשכח!
עיצוב שיער
ואוווו!!! המעצב שיער שלי נכנס לבידוד יומיים לפני החתונה! בעזרת חברה הגענו לדנה צמות והייתה לה כבר כלה באותו היום אבל היא הפכה את העולם כדי לא להשאיר אותי ללא שיער! הגיעה עם אנרגיות מטורפות, השיער לא זז לי כל היום!!!מקצועית, מוכשרת ומהממת!
איפור
איפור ושיער למלוות- אלכס - אלכס עובדת עם רוני אבן, עשתה עבודה יוצאת דופן לשתי המלוות שלי! הייתה קשובה אליהן והשיער והאיפור יצא מושלם ולא זז
שמלות כלה
היה לי חשוב מאוד שהשמלת כלה תהיה נקייה, עדינה, אלגנטית וקלאסית. הגעתי לאלה לוי במקרה ואיזה אישיות נפלאה! היא ליוותה אותי לאורך כל התהליך, עשיתי אצלה את השמלת כלה ואת החלק השני שהיה מכנס וחולצה היסטריים! אין לי מילים לתאר את היחס המדהים והאישי שאלה נתנה לי! ממליצה בחום!!!
רב לחתונה
בן ציון ציוני- גם הרב שלנו נכנס לבידוד יום לפני החתונה, הגענו לרב בן ציון ציוני דרך המלצות ובדיעבד הסתבר שחיתן את אחי לפני 6 שנים. היה נעים, חמוד, העביר חופה בצורה מרגשת וקצרה ממליצה מאוד!
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מורן סטויצקי Makeup Art+
מורן סטויצקי Makeup Art
179 ממליצים
איפור
sweet shira+
sweet shira
34 ממליצים
אטרקציות
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
5.91 מתחם אירועים על הים+
5.91 מתחם אירועים על הים
195 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
אטרקציות
צילום סטילס
צילום סטילס
Dj לחתונה
עיצוב שיער
איפור
שמלות כלה
רב לחתונה