הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן וצח
החתונה של חן וצח
סתיו 2020
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

תמצאו את הדרך לממש את אהבתכם♥️ הכל מקובל, הכל משמח והכל מרגש.. זאת תקופה שצריך לחשוב שונה ולנצל את מה שיש קרדיטים לאנשי המקצוע המדהימים שליוו אותנו, באמת אלופים!!

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אז קודם כל... רמית שהיא מעבר לבת דודתי האהובה (שהצילה אותנו בדקה ה90), היא מעצבת ומפיקת אירועים מוכשרת ברמות, עושה הכל, דואגת להכל, פותרת הכל, בשליטה על הכל ומייצרת קסם בכל מה שהיא נוגעת!! אין עלייך אוהבת אותך

Dj לחתונה
תומר ורד - Freemusic djs
+

אני רוצה לתת קרדיט נוסף לדי'גיי שהיה אמור להיות לנו באירוע אך בשל המצב לא יצא לפועל - אלקנה פז. נהננו מאוד מההתקשורת איתו לאורך כל הדרך, תמיד זמין, קשוב ואכפתי. סופר מקצועי ומוכשר ברמות!!!! בטוחים שהיה מרים לנו את הרחבה אם היינו מגיעים לרגע הזה. הפעם לא יצא אבל לגמרי ממליצה עליך!!

עיצוב שיער

שיער בעיצוב Shay Ben Dahan שליווה אותי לאורך כל הדרך בסובלנות, הקשבה ומקצועיות ואסף אותי עם ניחוח ספרדי מדוייק. תודה תודה!!

צילום סטילס

לירון שהגיע ביחד עם אנדריי האלוף, היו מאוד מקצוענים ותיעדו לנו את היום לכדי זיכרון שכיף להסתכל(: עוגת חתונה @ChiCake שהיא לא רק יפה היא גם טעימה ברמות!!! חוסלה יש לומר!!

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג מעולה וטעים שסחף מלא מחמאות של שף בוטיק - שף פרטי לאירועים תודה רבה!! היה מעולה

שמלות כלה

וקרדיט נוסף ומיוחד לכל השמלות שלי (מהחינה, חתונה, הינומה ועוד שמלה שלא זכתה להילבש עדיין... אז.. לחיי השמחות הבאות) כולן נקנו מהמקום המושלם הזה שמלות כלה - בוטיק רוח נשית , שמעבר למבחר העצום שיש שם , המטרה היא שחשובה יותר.. ובנוסף השמלות נשארות אצלי.

רב לחתונה

תודה מיוחדת לרב שלנו Eliran Eliyahu Zaguri על שליווה אותנו לאורך כל הדרך עד לכדי הרגע שלשמו התכנסנו בנכונות, זרימה והקשבה מלאה. הרב אלירן זגורי אתה אדם מלא באנרגיה וטוב, ייצרת לנו ולאורחינו טקס מרגש, מצחיק וסוחף. היה לנו הכבוד!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תומר ורד - Freemusic djs+
תומר ורד - Freemusic djs
586 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
עיצוב שיער
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
שמלות כלה
רב לחתונה