הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
כרמל וטל
החתונה של כרמל וטל
סתיו 2020
הפוסט של כרמל, חברת הקבוצה הסודית:

חתונת DIY במשק של סבתא וסבא נכון שהחתונה התקיימה בתקופת הקורונה, אבל תכננו לקיים את האירוע במשק עוד הרבה לפני ששמענו על הקורונה. אז הפוסט ישלב גם קרדיטים וגם הסברים על העיצוב שעשינו בעצמנו. אתחיל בקרדיטים והמלצות

איפור

איפור ושיער – אושרת פריצקי המלכה מאיפה להתחיל, אושרת הפכה את החלום למציאות ואני לא מגזימה, כל צעד של התקדמות אושרת עצרה ושאלה אותי אם השיער מוצא חן בעיני עד כה, נטולת אגו לחלוטין, כשטענתי לשיפור כך היה- ובלי "אל תדאגי זה יצא יפה" (שונאת כשאומרים לי את זה). כשלבשתי את השמלה, אושרת שמה לב שהאודם צריך להיות בגוון יותר ורדרד וזה באמת הסתדר טוב יותר עם הגוון של השמלה (שהיה טיפה בצבע גוף) ועם הגוון של הזר. גם אחותי ואמא שלי היו מרוצות מאד מהאיפור והשיער וסחטנו המון מחמאות. לסיכום, לא תקבלו המלצה לוהטת מזו! אושרת, אין עלייך, עשית לי את ה-יום ויותר מזה!

שמלות כלה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
+

שלב המדידות היה כייפי ורגוע, כל בקשה שהייתה לי לשינויים נענתה בחיוב (כמו למשל להוריד מהחריזה מתחת לבית השחי כי זה שרט לי את היד), טלי ומריאנה מוכשרות בטירוף, יש להן מבחר גדול, מהבד הכי נסיכותי עד הכי רגוע. תודה שגרמתן לי להרגיש כמו נסיכה!

צילום סטילס

נועם סלח וצילום וידיאו ארז בלסברג התמונות מדברות בעד עצמן, נועם הצליח לתפוס רגעים מרגשים ויפים. בן זוגי ואני לא יודעים להצטלם, בדרך כלל אנחנו מובכים מאד מהר כשאנחנו 'באור הזרקורים' ועם נועם וארז זה הרגיש טבעי ורגיל, כאילו אנחנו עושים את זה כל יום. צילומי החוץ היו ב2 לוקיישנים שנועם לא הכיר ובלי להתאמץ ולחשוב יותר מידי העמיד ומיקם אותנו.

Dj לחתונה

איכשהו, בתקופה הקשה הזו שכולם מנסים להתרחק אחד מהשני, אלמוג הצליח לגרום לרחבת הריקודים להיות מלאה. היתה מוזיקה מעולה, אלמוג הבין בדיוק את הסגנון שלנו ולמרות שהייתי עייפה מכל היום הזה, לא הצלחתי להפסיק לרקוד. אלמוג היה הרבה יותר מדיג'יי, הוא עזר לנו להבין כל אחד את מקומו ומיקומו בחופה ובדרך אליה, הרגיע אותנו, ואפילו עזר לי עם ההינומה.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

קייטרינג ושירותי בר

השף חיים ברוך אמל'ה איזה אוכל ואמל'ה איזה בנאדם! חיים הוא בנאדם שאפשר להתאהב בו בשניה, וכך היה- הגענו לטעימות אצלו בבית בן זוגי, אני וההורים של שנינו ויצאנו שבעים ומאוהבים, לא הפסקנו לדבר על הטעימות האלה שבוע. בנינו תפריט יחד ובשיתוף פעולה ורק חיכינו ליום החתונה בשביל לאכול מהאכול של חיים. כמובן שהאוכל היה מעל ומעבר- מגרה וטעים, המזנונים היו מסודרים כמו הצגה, היה מטריף. סיפור קטן, בשביל שתבינו כמה חיים מיוחד, חברה של המשפחה אלרגית לחומץ ושאלה את אחד המלצרים על סלט ספציפי אם יש בו חומץ ואכן היה, אז היא המשיכה הלאה. חיים שמע על המקרה (לא יודעים איך) והכין לבחורה את אותו הסלט, אבל ללא חומץ ודאג שיגישו לה אותו לשולחן. הבנתם? חיים ברוך! בלי להתבלבל.

אטרקציות

מגנטים - עופר בחור חביב ונחמד, עיצב לנו מסגרת למגנטים ממש יפה והתמונת יצאו באיכות מעולה.

קייטרינג ושירותי בר

הברמנים היו אדיבים, תמיד נתנו עדיפות לאנשים המבוגרים יותר. הקוקטיילים היו מעולים והיה מבחר מעולה של אלכוהול בתפריט הבסיסי.

על הפריטים והעיצוב שהכנו לאירוע אפרט בכל תמונה, אבל, אני חייבת להגיד, ללא התמיכה והעזרה מהמשפחה והחברים, לא הינו מצליחים לעשות רבע מהדברים. בכל מקרה, מי שירצה עזרה טלפונית ו/או יותר מזה מוזמן ליצור קשר בשמחה ובאהבה.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna+
טלי ומריאנה שמלות כלה | Tali and Marianna
472 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
Dj לחתונה
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר