הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מרינה ויפתח
החתונה של מרינה ויפתח
קיץ 2020
הפוסט של מרינה, חברת הקבוצה הסודית:

חתונה בימי קורונה התחתנו ב6.8.20, חתונה קטנה ואינטימית בחצר של הבית. אחרי מלא שינויי תוכניות, כשכל שבוע השתנו ההנחיות והאולמות וגני האירועים נסגרו, החלטנו שאנחנו לא רוצים לדחות את החתונה שלנו, גם אם זה יהיה שונה מהתכנונים המקוריים שלנו. בהתחלה התבאסתי שלא תהיה לי את החתונה שרציתי, אבל אני יכולה להגיד היום שאני הכי שלימה עם ההחלטה שלנו. היה לנו אירוע אינטימי ומלא בקסם שקשה לקבל בחתונה גדולה.. חשוב לי לפרגן לספקים המדהימים שהיו איתנו ביום המיוחד שלנו:

צילום סטילס

התאהבנו בסגנון צילום שלו, ואנחנו הכי שמחים על הבחירה בו. הוא בן אדם ממש מקסים וגרם לנו להרגיש הכי בנוח מול המצלמה, הוא מקצועי ותופס את הרגעים הקטנים, וזה בדיוק מה שרצינו.

איפור

היו לי התלבטויות במי לבחור בהתחלה, כי אני לא מתאפרת ביום-יום ורציתי להישאר כמה שיותר אני ביום הזה (+בן זוגי לא אוהב איפור). מהשיחה הראשונה שלי עם דני הרגשתי מאוד בנוח להתייעץ איתה והיא ידעה להרגיע אותי בכל התלבטות. אחרי הניסיון שעשיתי איתה הבנתי שאני בידיים טובות. ביום החתונה היא הייתה מדהימה, היה פשוט כייף שהיא הייתה שם, היא הייתה קשובה אלי והפכה אותי בדיוק למה שרציתי- אני בגרסה המשופרת והזוהרת שלי היא איפרה גם את אחותי וגם את אמא שלי, והן יצאו מהממות

תכשיטים ואקססוריז

את העגילים קניתי מדנה מדנה מנצור, יש לה מבחר ממש גדול ומצאתי אצלה עגילים מהממים.

צילום ועריכת וידאו

לקח לנו זמן למצוא אותו, ראינו הרבה סרטונים של צלמים ולא הצלחנו למצוא מישהו שאהבנו עד הסוף, ואז ראינו את הסרטונים שלנו ומאוד אהבנו את השילובים, גם מרגש וגם שמח. היה מאוד כייף שהוא ליווה אותנו ביום הזה

Dj לחתונה

בהתחלה חשבנו לוותר על הדיג׳י וברגע האחרון החלטנו כן לקחת מישהו שיהיה אחראי על המוזיקה. יוגי היה מדהים, הוא הרגיש את האוירה והתאים את עצמו אליה, ועלה על כל הציפיות שלנו.

הופעות חיות

היו לי בהתחלה התלבטויות בנושא.. אבל אין על מוזיקה שהיא בלייב, הם היו בקבלת פנים ונשארו גם אחרי החופה, והוסיפו מלא מלא אנרגיה כייפית לאירוע שלנו.

קייטרינג ושירותי בר

ארוחת טעימות שף, היו סופר מקצועיים, קיבלנו פידבקים מעולים על האוכל, הרכבנו איתם תפריט ייחודי לאירוע שלנו. המנות היו ממש יפות וטעימות וכל הצוות היה מאוד אדיב.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
איפור
תכשיטים ואקססוריז
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
הופעות חיות
קייטרינג ושירותי בר