הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליהי ותומר
החתונה של ליהי ותומר
סתיו 2020
הפוסט של ליהי, חברת הקבוצה הסודית:

היי, אני מרגישה שאני חייבת לתת פה כמה פידבקים חיוביים לאנשים שבאמת מגיע להם. אני אשתדל לעשות את זה קצר וקולע.

צילום סטילס

המלצה מספר 1 תרתי משמע – תומר לשר! אם יש משהו שתיקחו בוודאות מהפוסט הזה, זו ההמלצה עליו. הוא פשוט ללא רבב! מקצועי מא' עד ת', כשרוני ברמות, כריזמטי בטירוף ובנוסף להכל בן אדם מתוק ממש! הרגשנו שהוא פשוט עוד חבר שהגיע לחתונה, באמת.

לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+

סלינה ברמת גן. בדקנו בהרבה חנויות וסלינה הייתה הכי ברמה, פלוס יש להם שירות מעולה! המחירים גם כן משתלמים ברמות.

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

(מעצבת טלי הנדל) - יד שנייה מ- rebride – סטודיו של המעצבת עינת ספרא, שהקימה את המיזם כדי לעודד שימוש חוזר בשמלות. עינת ממש מקסימה, יודעת להתאים לך את השמלה המתאימה וגם השאילה לי הינומה ושל במתנה לחתונה!

איפור

ברגע שראיתי את העבודות שלה ידעתי שהיא בדיוק מה שאני רוצה. מיכל מאפרת ותיקה, מקצועית מאד, מאפרת בסגנון טבעי ועדין. היא מאד נעימה והיה ממש כיף להעביר איתה את זמן ההתארגנות!

איפור
צליל פלקס
+

איך שמחתי להכיר את צליל! קודם כל, היא הייתה מאד קשובה לסוג התסרוקת שאני רוצה וממש "הגשימה" את הבקשה שלי. מעבר לזה התחברנו בשנייה, והעברנו את השעתיים של ההתארגנות ממש בכיף.

מקום לאירוע

למי שמתכננת חתונה קטנה (עד 20-25 אנשים), זה מקום פשוט מושלם. מדובר ב-12 דונם של צמחיה, עצים, ירוק, חוות סוסים, מטעים וצימרים ברמה מאד גבוהה. הכל מוקפד עד הפרט הכי קטן, והשירות היה מצוין. מרגיש ממש כמו עולם אחר (בטח בתקופה הזו). אשמח לפרט יותר למי שתתעניין בפרטי, על כל התהליך של ארגון ותכנון החתונה והפרטים היותר טכניים.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג של השף מיכאל (מ'ביסטרו מיכאל'). היה טעים ברמות ועמד בכל הציפיות שלנו!!! **עוגה** - הגר קודיטוריית בוטיק (ראש פינה) – העוגות של הגר מהממות וטעימות! היא אפתה לנו עוגת וניל עם שוקולד לבן וקראמבל של ביגלה וחמאת בוטנים (יאמי!) **לק** - עדי כרסנטי (ראש פינה) – לצפוניות מבניכן, עדי מתוקה ועשתה לי לק יפה ממש שגם החזיק לי בערך 4 שבועות. ממליצה בחום!

מזל טוב לכולן!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
צליל פלקס+
צליל פלקס
29 ממליצים
איפור
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
25 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
לחתן
שמלות כלה
איפור
איפור
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר