הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גילי ודוד
החתונה של גילי ודוד
סתיו 2020
הפוסט של גילי, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי שנעזרתי כל כך הרבה בהמלצות המדהימות שבקבוצה הזאת, הגיע הזמן שלי לכתוב מי הספקים שעשו לי את ה-חתונה.. התחתנו ב11/9 (התאריך המקורי) אחרי שנה שהיינו מאורסים, חתונת שישי שהתחילה אחרי הצהריים ב 16:00, 120 מוזמנים.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

הפקת אירועים
Bloom | בלום הפקת אירועים
+

חוות הדעת שלך:אתחיל מהמדהימים!!! שבלעדיהם לא הייתה לנו חתונה- Bloom בלום הפקת אירועים הגענו אליהם שבועיים לפני החתונה ! כשהדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שאנחנו לא רוצים לדחות את התאריך ושאנחנו רוצים מקום פתוח. משם אורי המפיק לקח את המושכות לידיים והיה מדהים, קשוב, פתוח לכל הרעיונות שלנו וגם מרגיע ומכיל כל כך. בחרנו להתחתן במטע אבוקדו נסתר ומוצל באיזור ראשון לציון ולהקים הפקת שטח מאפס. אורי דאג להכול ותוך שבועיים העמיד לנו את חתונת החלומות! גם בזמן החתונה הכול תקתק, לא דאגנו לכלום חוץ מלעשות חיים משוגעים עם כל האהובים שלנו..ממליצה בחום

קייטרינג ושירותי בר
ארטישוק | קייטרינג
+

חוות הדעת שלך:גרפו את כל המחמאות באירוע! הדבר שלא הפסיקו לדבר עליו..אוכל טעים בטירוף (גם בטעימות וגם בחתונה) בניצוחה של אורצ׳וק המהממת! יחס חם ואישי, הגשה מרשימה וגם פינקה בקינוחים..עמדת לייט נייט של בורקס פינוקים, יש יותר טוב מזה!? גם כשעברנו בהתראה של שבועיים להפקת שטח באמצע מטע, ארטישוק עברו איתנו, מדהימים!

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:רוצה לציין לטובה את חוות הצוף!!! המקום המקורי שבו סגרנו. המקום מדהים ביופיו ומקנאה בכל הכלות שכן התחתנו או יתחתנו שם. מטע נקטרינות ליד בסיס תל נוף, מקום שמרגיש כמו חתונת שטח אבל עם תשתיות קיימות. לצערי, רז הבעלים לא אפשר לקיים ריקודים משותפים במקום (על פי ההנחיות) ולכן היה עלינו לשנות המקום שבועיים קודם. בזכות זה שנשארנו עם התאריך המקורי- כל הספקים נשארו איתנו, חסך הרבה מאמצים:)

שמלות כלה
TOORA | טורה כלות
+

חוות הדעההמלצה הכי הכי חמה שלי! לגמרי עשתה לי את החתונה! קפצה לי באינסטגרם ומיד התאהבתי. הגעתי לסטודיו שלה ולא האמנתי כמה קסם יש במקום.. רננה המעצבת מדהימה!!! הייתי ב3 מדידות ולא רציתי ללכת הביתה. סבלנית, מכילה, מפרגנת. ומחירים ממש זולים!! ת שלך:

איפור

אורקו היא פשוט גאונה ומקצוענית ברמות. פרפקציוניסטית זאת לא מילה. השיער והאיפור החזיקו כל הערב בלחות ובחום שבחוץ.

קייטרינג ושירותי בר

חוות מתן הבעלים מהמם, ברמנים יפים ומתוקים , אלכוהול ברמה! עשו לנו שמח! כן רוצה לציין שלמרות שביקשנו שייצאו עם מגש צייסרים לרחבה הברמנים עצמם לא יצאו, אבל כן הכינו כל הזמן והחברים לקחו..הדעת שלך:

צילום סטילס

חוות הדעת שלך:חוץ מזה שהתמונות יצאו הורסות (והגיעו אלי אחרי שבוע וחצי בלבד!) מדובר באיש עדין, מקצוען, שמשרה אווירה רגועה..

צילום ועריכת וידאו

חוות הדעת שלך:אגדה! גוד וייבר, מצחיק בטירוף, התחבר עם כל המשפחה שלי באירוע וגרם לנו להרגיש סופר נוח! עוד לא קיבלתי את הוידאו כך שלא יכולה להגיד איך יצא, אבל מבחינת חיבור ואווירה הוא היה מהמם.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

רועי ורון - וואו. אווירה שאי אפשר להסביר במילים. קיבלתי הרבה מחמאות גם על המוזיקה שניגנו בקבלת פנים. נאריז גם תקלט באפטר במסיבת רווקים-רווקות שלנו מ2 ועד הזריחה, פשוט תותח!

רב לחתונה

עמיהוד סלומון חובה חובה! התהליך היה מול צהר (מאוד מאוד מרוצה, אשמח להרחיב בפרטי) וחודש לפני החתונה ראינו את עמיהוד בחתונה אחרת ונכבשנו..צעיר, מצחיק, קליל, נמרץ ובעיקר עורך חופות זריזות וקצרות:) עשה איתנו פגישת הכנה בזום, היה גמיש בשעת החופה ומאוד מאוד בא לקראתנו.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

נוחה ממש. הצלחנו בתוך פחות משבוע להגיע למספר המדויק של האורחים שמגיעים! DIY- בכניסה- פררו רושה שעליהם צורפו מספרי השולחנות מתנות לאורחים- חבילת תיקתקים שקניתי מכלה פה בקבוצה, ועליה מדבקה “mint to be”, החברים התלהבו, אמרו שהציל אותם בהסעה בדרך חזרה עוד פרטים קטנים- נעליים- נעלי ריפבליק - Republic Footwear עגילים- C' CLAIR - by Yam Asoulin חליפת חתן ונעליים- blue navy . יחס מדהים, אחלה איכות אוברול לריקודים- Addict o.n

מי שהגיעה עד פה- זאת תקופה הזויה לארגן בה חתונה . היינו בסטרס ברמות, בכינו, צחקנו, כעסנו, התמרמרנו.. אבל הכי חשוב (וקשה) זה יום-יומיים קודם להבין שמה שלא יהיה- יהיה הכי שמח וכיפי ופשוט צריך לשחרר. מי שחושבת לוותר על החתונה בגלל התקופה- אל. אי אפשר לתאר את כמויות האהבה שהמשפחה והחברים הקרובים הרעיפו עלינו לפני ובזמן החתונה , אני מאמינה שזאת תחושה שכל אדם חייב להרגיש פעם אחת לפחות בחיים- מאחלת לכולן להרגיש נאהבות כמו ביום החתונה:)

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
TOORA | טורה כלות+
TOORA | טורה כלות
368 ממליצים
שמלות כלה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
ארטישוק | קייטרינג+
ארטישוק | קייטרינג
12 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Bloom | בלום הפקת אירועים+
Bloom | בלום הפקת אירועים
72 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
מקום לאירוע
שמלות כלה
איפור
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה