הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל ועידן
החתונה של גל ועידן
סתיו 2020
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

היי כולן, גם אני לא חשבתי שאכתוב לכן, אבל בימים אלו חשוב לשתף מי ליווה אותנו, החתונה הייתה אמורה להתקיים ב-24.9 במערה. אנחנו הבנו מזמן שלא נתחתן שם ולכן מראש חיפשנו מקום להתחתן, התחלנו מבית מדהים של חבר אבלל.. הגיע הסגר ולא הספקנו לסגור הכול ולכן החתונה התקיימה בבית של ההורים שלי והיה מדהים! מרגשש ואני מאחלת לכל אחת מכן להגיע להשלמה שאני הגעתי אליה. (סגרנו הכל ביומיים חח). והחתונה בסופו של דבר התקיימה ב-15.9.2020! ספקים

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

שמלות כלה

אוברול – עינת בן צבי המהמממת! בעיקרון תכננתי שהאוברול יהיה לחלק השני של החתונה אבל בעקבות המצב הוא התאים לי יותר מהשמלה לחתונה בבית. (השמלה עדיין אצל המעצבת אני חושבת מה אפשר לעשות איתה חח כי היא מושכרת). כולם החמיאו לי על האוברול ואני הרגשתי מהממת!

צילום סטילס

אלעדו המלך! גאון אמיתי, מצחיק, כיפי וזורם. נהננו בטירוף! ממליצה בחוום!

איפור

איפור ושיער לאחיות שלי – אני חופרת אבל אחיות שלי עפו עליה ברמות!! ורמת הגמישות והזרימה הייתה מדהימה!.

רב לחתונה

דניאל רוטשטיין, הרבה כתבו ובצדק! מושלם, דואג! היינו בקשר יומיומי עברתי חוויה מאוד לא נעימה בהדרכת כלה והוא ממש עזר לי בתהליך! ממליצה מאוד מאוד.

איפור

שיער ואיפור – טל דברה המושלמת! לא הכרנו לפני אבל קיבלתי המלצות חמות, בגלל שהחתונה התקיימה בצהריים התחלנו מוקדם בבוקר ולכן היא הספיקה להגיע אלי ולעבור לכלה נוספת. מעבר לזה היא הייתה מושלמת! נעימה! מצחיקה וממש מומלצת! (לא לקחתי את האיפור והשיער שתכננתי לחתונה.) ויצא מדהים!.

קייטרינג ושירותי בר

מושלמים, היה טעים ברמות! ומעבר לאוכל המטורף מעולם לא הכרתי כזה ספק רגיש ומדהים. התכוונן לפי מה שביקשנו, עזר, שיתף והקים הכל ברגע! מעריצה!

מקווה שעזרתי! נ.ב - יום אחרי טסנו ליוון לשבועיים!ההחלטה הכי נכונה שלנו חח ממליצה מאוד בהצלחה!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
רב לחתונה
איפור
קייטרינג ושירותי בר