הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יפעת ויובל
החתונה של יפעת ויובל
סתיו 2020
הפוסט של יפעת, חברת הקבוצה הסודית:

הסיפור שלנו בקצרה: 2.6 -> 13.10 -> 3.11

הבנו כבר במרץ – אפריל שהחתונה לא תקרה ביוני, החלטנו לדחות לאחרי החגים עם הרבה אופטימיות כי ברור שהכל יהיה יותר טוב עד אז, לא? מסתבר שלא ממש..

עם הדיבורים על הסגר והמשך הלא ברור שלו הבנו שצריך לחפש תוכנית ב' בהקדם. החלטנו לוותר על התאריך באוקטובר ולמצוא תאריך חדש שיהיה נוח לכל הספקים, ונסתדר עם מציאת מקום אחר כך כשיהיה יותר ברור מה קורה.

בכלל, כל התקופה הזו (שנה מאז האירוסין, 8 חודשים מאז הקורונה) היתה לא פשוטה בכלל – מהדורות חדשות ועדכונים אינסופיים, מעקב כמעט אובססיבי מתי יפתחו ההגבלות השונות.. המלצה שלי מנקודת מבט של אחרי – לא לשקוע בזה! לקבוע תאריך ולהחליט שכל עוד אין סגר כללי במדינה – מתחתנים!

החלטנו לקיים את החתונה לפני ההנחיות בשני סבבים: 20 + 20, סבב ראשון משפחה וחברי משפחה קרובים וסבב שני חברים. כולם מאד התלהבו מהאינטימיות והרעיון של הסבבים, המשפחה אמרה שסוף סוף אוכלים ארוחת ערב בחתונה בשעה נורמלית ואני שמחתי מאד לשבת איתם ברוגע ולאכול. היה לנו זמן להקדיש לכל האורחים שלנו וזה היה מדהים. כמות האהבה שקיבלנו היתה משמעותית יותר גדולה מאשר בחתונה "רגילה". המון אורחים השתתפו איתנו ב"זום" לשידור החופה, קיבלנו ברכות מרגשות והתגובות של האורחים לאופי החתונה היו שוות הכל. כולם הרגישו בנוח באוויר הפתוח עם כמות מצומצמת של אורחים ואמרו שככה צריכות להיות חתונות עכשיו, אינטימיות ומדויקות.

אז נעבור לקרדיטים על הספקים המדהימים שלנו שליוו אותנו לאורך כל התקופה:

מקום לאירוע

המקום מחולק למספר מתחמים – חצר קטנה, חצר גדולה, רחבת אבן ומתחם סגור. בהמלצת לירון, המפיק של המקום, בחרנו להשתמש ברחבת האבן לקבלת פנים+חופה ואז ארוחה בחצר הקטנה. חששנו מגשם (שבאמת ירד אבל בשעה מאוחרת יחסית) והחלטנו להשתמש במתחם הסגור כ"גיבוי". שידרגנו את הריהוט והתאורה, תלינו גרילנדות בחצר הקטנה שיצרו אווירה מאד חמה ואינטימית והוספנו ריהוט לקבלת הפנים. בעצת לירון תלינו גם גרילנדות במתחם הסגור כדי שתהיה בו אווירה נעימה במידה וניאלץ להיכנס פנימה בגלל הגשם (מזל שעשינו זאת!) אין מה להגיד, לירון מפיק מקצועי בטירוף, יורד לפרטים הכי קטנים, יצירתי, קשוב, מבין... סמכנו עליו בעיניים עצומות שיהפוך את החתונה שלנו למדהימה. היינו בקשר רציף במשך השבועיים וחצי של התכנון, ולירון היה תמיד זמין, מאורגן ומסודר, סיכם כל פגישה/שיחה שלנו בקובץ עם כל ההערות והדברים הכי קטנים שהעלינו. הוא צילם לנו את ההקמות של הגרילנדות ערב לפני ואת שאר ההקמות בבוקר החתונה עם כל הריהוט והעיצוב וזה היה מדהים לראות איך כל מה שתכננו באמת קורה! היחס האישי והחם שקיבלנו ממנו ומהצוות היה מדהים, אפילו שהיינו מעט אנשים היה לנו מנהל אירוע וכמובן את לירון באותו ערב ("שני קודקודים" כמו שלירון כינה זאת) שדאגו לכל הדברים הקטנים, להרגיע אותנו לפני החופה (כשסף ההתרגשות הרקיע שחקים), לדאוג לכוסות מים בשבילנו בכל מקום ואפילו להכניס מהר את הריהוט פנימה בסוף הסבב הראשון כשהתחיל לרדת גשם. כל מי שמחפשת מקום להתחתן בו – ממליצה לפנות לבית בשרון בלי לחשוב פעמיים!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

הגענו אליהם בעקבות כל ההמלצות. המוכרים שירותיים בטירוף, תוך כמה דקות מצאנו את החליפה המושלמת עם כל מה שצריך מסביב (נעליים, עניבה, חגורה וכו'). תמורה מדהימה למחיר.

צילום סטילס
אור גליקמן | Or Glickman Photography
+

אור הוא הצלם הראשון והאחרון שנפגשנו איתו. הרגשתי איתו חיבור כבר בשיחת הטלפון הראשונה, והפגישה איתו היתה מאד נעימה וחמה, התלהבנו מאיכות התמונות שהוא הציג לנו וכמו שבעלי אמר "רואים שהוא אוהב את העבודה שלו", שזה הכי חשוב. עשינו צילומי זוגיות במרץ, רגע לפני הסגר, וזו היתה חוויה מצוינת שמאד עזרה לנו בהמשך ביום החתונה. הבנו איך אור עובד, נהנינו לראות אותו מוצא זוויות מעניינות לצילומים וקיבלנו תמונות מקצועיות ויפהפיות. ביום החתונה הוא הגיע בצהריים עם אנרגיות מדהימות וחיוך רחב (מתחת למסיכה :)), צילם את ההתארגנות בלי "להשתלט" על המצב, היה שם בצד ותיעד מה שצריך. בצילומים ממש נהנינו, הצלטמנו בישוב בצרה במקומות מיוחדים ויפים. בחתונה עצמה הוא היה מדהים, תפס רגעים מושלמים וספונטניים שאחר כך כשהתסכלתי בתמונות לא זכרתי שהם קרו! רגעי צחוק, חיבוקים ושיחות שלנו עם אנשים... עם כל תקופת הקורונה אור היה מקסים ורגיש, תמיד אמר לנו שהוא איתנו לא משנה מה נחליט ולשמחתנו תמיד היה פנוי בתאריכים שהצגנו לו. והתמונות הגיעו תוך שבוע שזה בכלל מדהים ואנחנו נהנים להסתכל עליהן ולהיזכר ביום המרגש שלנו.

צילום ועריכת וידאו

הגענו לאמיר בהמלצת אור, הם מאד אוהבים לעבוד יחד ויש להם גם חבילה במחיר מוזל למי שסוגר עם שניהם. האווירה ביום החתונה עם שניהם היתה מעולה, הם עשו שטויות והצחיקו אותנו ועזרו לנו להשתחרר מכל המתח של היום. אמיר גם הוסיף שידור של החופה בזום. השידור עבר בצורה חלקה, כל האורחים שראו את השידור התלהבו מהאיכות ואמרו שהרגישו כאילו הם יושבים בשורה הראשונה. גם אמיר זרם איתנו על כל השינויים בתאריכים ובכלל, והרגשנו איתו בידיים טובות.

קייטרינג ושירותי בר

הגענו אליהם בעקבות המלצה של לירון. צחי וגיל מנהלים את הקייטרינג והם מקסימים ושירותיים מאד. בערב האירוע כולם נהנו והחמיאו בטירוף על האוכל! כל מנה היתה יותר טעימה מהשניה, כל האורחים אמרו שהם ממש נהנו מהאוכל בחתונה והוא הרגיש טרי ולא יבש/צמיגי כמו שקורה הרבה פעמים. בסבב השני עשינו עמדות סטריט פוד מגניבות וכל החברים נהנו מהאווירה ומהאוכל.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

*חופה ועיצוב שולחן* - שר ובעלה עמירם הם גם זוג שהתחתן בתקופת הקורונה והקימו עסק לבניית חופות. התלהבתי מאד מהעיצובים העדינים והיפים שלה וסגרתי איתה אחרי שיחה של 5 דקות. שר מקצועית ונעימה מאד, התלבטנו יחד ממש עד הרגע האחרון על העיצוב המושלם לחופה והשולחנות והכל יצא מדהים בכמה רמות מעבר למה שדמיינתי. כל כך נהניתי "להשוויץ" לאורחים שהגיעו שאני בחרתי את עיצוב החופה, והאגרטלים במרכזי השולחן היו עדינים ויפים. ביום האירוע עמירם הגיע להקים את החופה והוא היה שירותי מאד, בדק איתי שאני מרוצה מהתוצאה ושאל אפילו אם השביל מספיק ארוך. נהניתי מאד לעבוד מולם ואני ממליצה עליהם בחום!

אטרקציות

גם אליו הגענו בהמלצת אור. דניאל מקסים, מקצועי בטירוף, כל האורחים יצאו עם המון מגנטים. הרגשנו איתו ממש כמו עוד צלם סטילס, התמונות מקצועיות ויפות והוא תפס רגעים לא פחות יפים מאור! גם דניאל עבר איתנו בכיף ובאהבה בין כל התאריכים והיה זמין וקשוב. הוא עיצב לנו את המסגרת בסגנון של ההזמנה, קיבלנו ממנו 4 בלוקים קטנים ומספר הגדלות, ובהמשך נבחר תמונות שנרצה להגדיל על בלוקים גדולים.

איפור

הספקית הראשונה שסגרתי! מאד התלהבתי מהעבודות של רעות וקבענו פגישת ניסיון. ישבנו כמעט 3 שעות והעלינו רעיונות לשיער ולאיפור והיא התעקשה ולא וויתרה עד שאהיה מרוצה מהתוצאה. מאד אהבתי שהדבר הראשון שהיא עשתה היה להסתכל על השיער שלי ולשאול איך אני מסתרקת ביום יום ובהתאם לזה בנתה את התסרוקת לחתונה. היה לי מאד חשוב להרגיש אני, כמה שיותר טבעית וזוהרת ולא להרגיש שאני בתוך תחפושת. זה בדיוק סגנון העבודה של רעות, ופשוט נהניתי לשבת איתה ולדבר על כל נושא שבעולם בזמן שבדקנו תסרוקות ואיפור. ביום החתונה (כמעט שנה אחרי שסגרנו!) רעות הגיעה והשרתה אווירה רגועה ופשוט נזכרתי למה כל כך התחברתי אליה מלכתחילה. דיברנו שוב על המון דברים, האווירה היתה זורמת ורגועה והיא יצרה כימיה מעולה עם הצלמים שהגיעו בצהריים, מה שמאד הוסיף לרוגע שלי. בכל תקופת הקורונה היינו בקשר רצוף, התייעצתי איתה לגבי תכשיטים, תאריכים שהציעו לנו מהאולם, תסכולים... היא היתה מעבר לעוד ספקית, ממש חברה.

Dj לחתונה

הגענו לניב דרך האולם המקורי שלנו. כשבועיים לפני החתונה דיברנו איתו ושמחנו מאד שהוא פנוי כי כבר עשינו פגישת היכרות וראינו שיש כימיה טובה. באנו אליו לפגישה של שעה וחצי שהיתה כל כך כיפית! עם כל התקופה הקשה הזו, סוף סוף נהנינו מפגישת חתונה, שרנו וכמעט רקדנו שם בחדר. ניב ישר הבין אותנו והציע סגנונות מגניבים לשני הסבבים של האירוע ויצאנו ממש מרוצים מהפגישה. במהלך הערב ניב היה מקסים, המוזיקה בסבב הראשון היתה נעימה ורגועה, ותרמה לאווירה האינטימית. בסבב השני היתה מוזיקה מקפיצה וכיפית שנתנה אווירה של מסיבה. כולם נהנו בטירוף מהמוזיקה והאווירה וזה אומר הכל.

אטרקציות

הגענו אליהם דרך המלצות פה בקבוצה. התכנון המקורי היה לעשות מעין מסיבת אוזניות ברחבת הדשא אחרי האוכל בסבב השני אבל התחיל לרדת גשם ונכנסו פנימה. השתמשנו באוזניות בכל זאת וכשהגשם נרגע "עברנו" לסירוגין בין הבפנים לבחוץ, כל אחד עשה מה שמתאים לו מהבחינה הזו וכולם שמעו מוזיקה ונהננו תוך כדי שמירת מרחק אחד מהשני.

שמלות כלה

הגעתי אליה בסוף דצמבר (2019!) בעקבות פרסומים על סייל סוף שנה. הלכתי עם חברה להסתכל ולהתרשם, שמחתי לראות שכל השמלות הן להשכרה במחירים סופר שפויים. מדדתי 3-4 שמלות עד שמצאתי את האחת. כל העבודה מול אלין היתה נוחה וכיפית, אבא שלי ליווה אותי למדידה הראשונה וממש התלהב מהשמלה וגם מהמקצועיות והיחס של אלין. בכל המדידות היתה אווירה רגועה ומצחיקה, גם בשיא הקרונוה וכל חוסר הודאות. ביום האירוע השמלה היתה נוחה בטירוף, קיבלתי המון מחמאות עליה במהלך היום, והרגשתי נסיכה ליום אחד.

*נעליים* – Giovanni vittorio. היה לי חשוב לקנות נעליים נוחות מאד, יש לי פלטפוס ובכלל אני לא רגילה ללכת על עקבים. הלכתי לחנות ממש לפני הסגר במרץ כדי לסגור את הפינה הזו של הנעליים לפני שהבלאגן מתחיל. מן הסתם הסגר גרם לעיכוב בהגעת הנעליים אבל אילן מנהל החנות תמיד ענה בסבלנות לשאלות שלי והיה מאד שירותי ומקצועי. בחרתי נעליים קלאסיות, עקב עבה של 7 ס"מ בצבע ניוד כך שאוכל להשתמש בהן גם בעתיד. ביום החתונה פשוט לא הרגשתי אותן! חזרתי הביתה בלי כאבים והייתי איתן כמעט עד סוף הערב. לא מובן מאליו בכלל.

רב לחתונה

ניצן ברגר מ"צהר". עשינו את תהליך הרישום ברבנות דרך צהר שהיו מאד קלילים ונוחים. נפגשנו איתם לראשונה ממש לפני הקורונה ואת שאר התהליך עשינו מרחוק (עדים, הדרכה כלה). את ניצן בחרתי בעצמי כי הייתי בחתונה שהוא היה הרב המחתן בה. התרגשתי מאד מהחופה שהוא ערך, היא היתה לעניין, קצרה, בלי חפירות ובדיחות... בדיוק איך שטקס צריך להיראות. נפגשנו איתו כשבוע לפני החתונה והוא התעניין בחיים האישיים שלנו וגם סיפר על עצמו. הוא סיפק לנו רקע על טקס החופה והכתובה והפגישה היתה מאד נעימה. את הטקס שלנו הוא הנחה בצורה מושלמת, בדיוק כמו שדמיינתי. הטקס נמשך כרבע שעה, הוא לא ביקש כיסוי לשמלה ונתן לי לדבר ולהעניק לבעלי טבעת לפני שבירת הכוס (אפילו הציע מיוזמתו שנדבר בשלב הזה). המשפחה התלהבה ממנו מאד וכולם החמיאו על הטקס המרגש והיפה. הוא לא הסכים לקבל תשלום וביקש שנתרום את הכסף לעמותה לבחירתנו. ממליצה עליו מכל הלב.

תכשיטים ואקססוריז

הנזר היה מהמם וקיבלתי עליו המון מחמאות והוא ממש שידרג את הלוק הכללי והתמונות.

מעצבי טבעות

שירות מעולה ואחלה מחירים. המבחר מאד גדול ונתנו לנו יחס אישי.

הזמנות לחתונה ומיתוג

*הזמנות, תפריטים ומספרי שולחנות* - טל זרמה עם הבקשות שלי לגבי ההזמנה ובהמשך (פחות משבוע לפני החתונה) גם עם התפריטים ומספרי השולחנות. התוצאה יצאה מהממת וההזמנה היתה מאד אישית ומותאמת לנו.

איפור

*מאפרת למלווה* – הגעתי אליה בהמלצת רעות, די בדקה ה-90. היא היתה מקסימה, חייכנית ונוצרה כימיה מעולה בינה לבין רעות והצלמים. והכי חשוב- המלווה שלי נראתה מדהים והיתה מאד מרוצה מהתוצאה :)

*זר כלה* – פרחי גבעת חן. יחס אישי ומחיר מעולה, קיבלתי זר מהמם שנהניתי להסתכל עליו במשך השבוע במרפסת באגרטל.


לסיכום – חתונה בתקופת קורונה יכולה להיות מדהימה, מרגשת ומיוחדת בכמה רמות מחתונה "רגילה". מאד חששתי מאיך יזרום הערב עם החלפת הסבבים והעובדה שנשב לאכול במשך שעה וחצי בלי ריקודים אבל הכל זרם בצורה מעולה, היה לנו זמן להסתובב בין כולם ולדבר ואפילו עשינו סבב ברכות קצר של המשפחה. החלטנו שעם כל חוסר הוודאות מסביב אנחנו רוצים משהו אחד ודאי והוא להתחתן ולהתקדם בחיים המשותפים שלנו. זו ההחלטה שהובילה אותנו בתקופה הזו ועזרה לנו להפוך את האירוע לחתונת החלומות שלנו, אפילו שדמיינו אותה בהתחלה שונה לחלוטין. מה שמשנה זו האיכות ולא הכמות של האורחים, להקיף את עצמכם באנשים הכי קרובים לכם וזה מה שמזקק את האירוע והופך אותו לכל כך מיוחד.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יפעת
צילום: אור גליקמן | Or Glickman Photography
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
איפור
Dj לחתונה
אטרקציות
שמלות כלה
רב לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
מעצבי טבעות
הזמנות לחתונה ומיתוג
איפור