הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ז'קלין וגיא
החתונה של ז'קלין וגיא
סתיו 2020
הפוסט של ז'קלין, חברת הקבוצה הסודית:

גם אנחנו התחתנו בזמן הקורונה, והאמת שהיה מהמם! אז קצת קרדיטים כי באמת מגיע לספקים שלנו! התארסנו בספטמבר 2019 וסגרנו תאריך 04.09.20 כבר כמעט שנה מראש. המשפחה שלי גרה בארה״ב ואחותי הייתה צריכה ללדת, אז אמרנו כבר שניקח מספיק זמן בשביל שכולם יוכלו להתארגן וגם עוד משפחה וחברים מחו״ל יוכלו לתכנן נסיעה. הקורונה נחתה עלינו והיינו אופטימיים ובקשר רציף עם הספקים לאורך התקופה והם הרגיעו אותנו. כחודש לפני החתונה, אחותי הודיעה לי רשמית שהיא לא תצליח להגיע, בין התינוקת לבין הבידוד והעבודה שלה זה פשוט לא היה אפשרי. אבל החלטנו באותו רגע שכל עוד הורים שלי כן מצליחים להוציא אישור מהקונסוליה ולהגיע לארץ, אנחנו נתחתן בתאריך המתוכנן. למזלנו, השכנים של המשפחה המאמצת שלי במושב גן יאשיה הציעו לנו את הבית והחצר שלהם לקיום האירוע ואנחנו התחלנו לתכנן הכל מאפס. אבא מאמץ שלי הוא מפיק אירועים ושותפים של אמא שלי עושים קייטרינג, אז שני הדברים האלה היו קלים. דבר אחד היה לנו חשוב - לא לוותר על הספקים שלנו! הם כבר שריינו את התאריך, וחתונה יש רק פעם אחת בחיים אז למה לא לעשות את היום מיוחד כמו שהיה מתוכנן במקור! אז קיימנו חתונה מהממת עם 30 אורחים, החברים הקרובים ביותר והמשפחה הקרובה (שנינו אשכנזים ואני עולה אז המשפחה לא תופסת יותר מדי מקום). מה עוד, שהחתונה נפלה ביום החם ביותר שנרשם ב100 שנים האחרונות (כי לא מספיק שיש קורונה), ובכל זאת היה יום מושלם. על כל אחד מהספקים הבאים אני ממליצה בלב שלם, הם הפכו את היום שלנו להכי מיוחד שיש למרות כל הקורונה והמגבלות והכל.

שמלות כלה

מצאתי את שילת דרך פוסט בפייסבוק בעמוד לשמלות יד שנייה, וישר התאהבתי בסטייל שלה. הסטודיו שלה היה הראשון שהלכתי עליו ולא היה לי כל ספק שאיתה אני אלך. התהליך איתה היה נעים וכיפי, הפכנו להיות חברות בסופו של דבר. היא צעירה, עם ראש פתוח, מוכשרת ברמות שאין לתאר, ופשוט בן אדם טוב.

צילום סטילס
הפידייז | Happydays photography
+

פשוט אין לי מילים. דור ונועם היו שם בשבילנו לאורך כל התהליך וכל הקשיים עם הקורונה ועד היום הגדול. לא פגשנו צלמים נוספים, אחרי שפגשנו אותם ידענו שהם הצוות בשבילנו. הם עושים גם סטילס וגם וידאו, הכל בצורה מאד יפה ואומנותית בלי להיות קיטשי. הם עזרו לנו גם לסדר את הלו״ז המשתנה ולא התפשרו על איכות רק בגלל שהיינו 30 איש בלבד בחתונה. מהתמונות פה אתן יכולות להבין לבד איזה כישרון יש להם. הם גם עושים הכל מהלב ובמחיר שלא שובר את הכיס

איפור

עם טל סגרתי אחרי שהמעצבת שמלה שלי המליצה עליה. אני לא בחורה שמתאפרת, היה לי חשוב לוק טבעי כי אני בהירה ומנומשת, וסמכתי על טל לעשות את זה כמו שצריך. היא עשתה עבודה כל כך יפה, איפור שגרם לי להרגיש הכי אני והכי ברבי בו זמנית. בדרך כלל אני לא אוהבת את עצמי בתמונות, אבל אין תמונה מהחתונה שאני מרגישה שאני לא נראית טוב וזה בזכות טל. היא נעימה וזורמת והרגיעה אותי בעניין האיפור! אפילו בחום של מעל 45 מעלות האיפור לא ירד לשנייה.

עיצוב שיער

הגעתי לשקד דרך טל, והם היו פשוט צוות מנצח. ידעתי מה אני רוצה בשיער פחות או יותר ושקד הפכה את זה למציאות. אין לי הרבה שיער אבל שקד ידעה מה לעשות בדיוק כדי שייראה משולם וגם יחזיק לאורך כל היום! עד היום נשארנו בקשר, היא מהממת.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

דניאל היא מעצבת הבית של הקיו איפה שהיינו אמורים להתחתן, והיא יותר משמחה להמשיך איתנו בתכנון המחודש. היא גם גרה ליד המושב אז בכלל היה נוח. דניאל דאגה להכל מפרחים וחופה ועד שולחנות, כיסאות, ושמשיות. היא שמה את הטאץ׳ שלה והפכה את כל היום לבאמת יום חתונה. במקור כל האירוע היה צריך להיות בחצר כדי לא להכביד על המשפחה שאירחה אותנו בהתנדבות מלאה. אבל בגלל החום הוחלט להעביר את הארוחה תוך הבית ודניאל הפכה את הבית לאולם אירועים קטן כאילו כלום! הכל היה כל כך יפה וכל כך אנחנו, אין מילים.

רב לחתונה

אנחנו החלטנו שאנחנו נתחתן דרך צהר כי רצינו חתונה יהודית אבל בגלל שאני עולה זה יכול להסתבך עם אישורי יהדות וצהר מסייעים בתהליך בירור יהדות והכל. היה איתם נוח ופשוט, הכל עבר חלק! את הרב שלנו אני מכירה כבר מאז שעליתי לפני עשור והוא עשה עבודה מדהימה - יניב מזומן. הוא ממש נעים ועשה עבודה מהממת בשילוב השפות בשביל הורים שלי והכל. וטבלתי ב מקווה נווה צדק וזאת היתה חוויה ממש כיפית!

זה כבר הפך לפוסט חופר והתמונות ידברו בעד עצמן, אז אני רק אוסיף דבר אחד - עם כל העצב והקושי בחתונת קורונה, אני לא מתחרטת לדקה שעשינו אותה. לא רצינו לדחות, רצינו כבר להיות נשואים. היום לא היה פחות מיוחד, להיפך היה לנו יותר מיוחד. מאחלת לכולם שהסגר יעבור בקרוב ותוכלו גם אתן להתחתן עם אהובי ליבכן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ז'קלין
צילום: הפידייז | Happydays photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
הפידייז |   Happydays photography+
הפידייז | Happydays photography
124 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רב לחתונה