הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל וגיל
החתונה של גל וגיל
קיץ 2020
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות ! חתונה מושלמת באווירת קורונה! התחתנו בגינה של ההורים ב20.08.20 עם 50 אנשים. אחרי שתי דחיות בגאיה חדרה. חתונה מצומצת בגינה בכלל לא הייתה אופציה אבל היה פשוט מושלם, מעבר לכל הציפיות האפשריות.. הזמנו משפחה וחברים הכי הכי קרובים. כולם כלכך נהנו, רקדו עד אחת בלילה - ואם לא היינו גמורים היה אפשר להמשיך ארגנו את החתונה בערך שלושה שבועות לפני, לא הייתי מסוגלת לתכנן הכל ושוב לבטל אז דחיתי את כל הארגונים הכל ממש לרגע האחרון. שינתי את כל הספקים שסגרנו איתם מלכתחילה. אני שומעת מהרבה בנות שחוששות שיצא מאוד יקר להתחתן בגינה, אבל זה לא בהכרח נכון, אפשר למצוא ספקים מהממים שיתאימו לתקציב ויהיו סופר מקצועיים. תבדקו לפני שאתן מוותרות מלכתחילה הייתי ממש נגד חינה, פתאום בין כל הארגונים של חתונה בבית זה עשה לי חשק לעשות את זה יחד עם החתונה, הכי ספונטני בעולם ארגנו ממש בקטנה תלבושות עוגיות וכו, זו הייתה חוויה מהממת ואנשים ממש עפו על זה ועשו שמח! חייבת להגיד לפני הכל שכל הספקים היה מעולים! לא חשבתי שאהיה מרוצה כלכך!

צילום סטילס
מורן מעיין צלם
+

גם את מורן סגרתי שבועים לפני האירוע. הצלם שסגרתי איתו בתאריך הראשון היה תפוס, התקשרתי במהלך חודשיים לכמה צלמים ומהשיחה הראשונית הרגשתי שמשהו לא מתחבר לי. אני והבגן זוג שלי לא חובבי מצלמות וזה הדבר שהכי פחדתי ממנו בחתונה. חיפשתי מישהו שלא ארגיש ושלא יביים אותי, ועם עריכה הכי טבעית של התמונות. בשיחה הראשונה עם מורן ישר ידעתי שמצאתי את הצלם שלנו. מורן הגיע לקראת המפגש, לא הרגשנו אותו, עזר לנו מהר מאוד להתגבר על המבוכה, הכל היה כלכך טבעי וזורם. ממליצה בחום!!!!!

שמלות כלה

הגעתי לגלי למכירה שהתקיימה אצלה בסטודיו חודש אחרי ההצעה. היחס היה מהמם, בחרתי את דגם שארלוט המושלמתתת! הדגם האחרון שנשאר לה בסטודיו. תפירה מהממת, חריזה ברמה מטורפת, הכל מוקפד, כלכך עדין ומושקע. קניתי את השמלה שנה לפני החתונה וזה הדבר הכי טוב שעשיתי!! הורדתי את זה ממני ולא התקשקשתי עד הרגע האחרון בחיפושים והתלבטויות וזה הוריד ממני כלכך הרבה. ופה חייבת להמליץ על קטיה - תופרת ברמת החייל שעד לפני כמה שנים עבדה אצל גלי. עדתה לי את כל התיקונים והינומה, בחורה מהממת ומקצועית, ממליצה עליה בחום לכל תיקון שמלה או אפילו תפירה מאפס, מהממת!!! שמלה לחינה - שולה טובול מהממת! עם מבחר ענק.. כל תלבושת יותר יפה מהשנייה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

זר כלה- ועיצוב חופה המלצה חמה!!! גלית בחורה סופר מוכשרת! דאגה לי להכל ברגע האחרון תכשיט לשיער -חיפשתי המון זמן משהו ממש עדין שישדרג אבל לא יבלוט יותר מידי - היא הכתובת לזה. זר הורס ! והכי הכי חשוב לכל עיצוב הפרחים בכניסה לבית ובחופה! חיכיתי עם זה לדקה התשעים, בדיעבד הייתי משקיעה בזה הרבה יותר השקעה, זה כלכך מוסיף ומשדרג. יש לה ידי זהב ועיצובים הורסים.. ממליצה לבקר אצלה בדף.

איפור

אין לי מושג מאיפה להתחיל בכלל? ה - בחירה ליום הזה! קשת חברת ילדות שלי, מודה שבהתחלה לא סגרתי עם קשת, אבל חודשיים לפני החתונה משהו הרגיש לי וגרם לי ללכת לקשת לאיפור ושיער נסיון, וכבר באמצע התהליך ידעתי שזה פשוט זה!!!!!!! עזבו את התוצאה המהממת ואין סוף מחמאות עד עכשיו, איזה בן אדם נדיר! בדיוק הדמות שכל כלה צריכה לצידה ביום הזה. קשת הביאה איתה כלכך הרבה רוגע ואנרגיות טובות, הכל היה באיזי בלי שום לחץ מיותר, והכי חשוב שהייתי מרוצה מהתוצאה ברמות !!! בנות - קחו ליווי!!! כל הזמן חשבתי שזה שטויות אבל היום הזה כלכך ארוך, צילומים, חיבוקים,ריקודים כלכך הקלה עלי המחשבה שאני לא צריכה לדאוג לשיער והאיפור. הייתה איתי בליווי לכל הטאצפים, ללא ספק אחד הדברים שלא הייתי מוותר עליהם. חייבת להתחיל בזה שהדיגי שסגרנו איתו בתאריך הראשון היה מור דהרי האלוף מפינאל דראם. הספק שהיה לי הכי קשה לוותר עליו בדחיית החתונה. כולו לב ונתינה ופשוט אגדה במקצוע שלו.

Dj לחתונה

שבוע לפני החתונה סגרתי עם גל בן גידה, דיגי מהממת שקיבלתי עליה המלצות ממשפחה וחברים. תקשיבו, היא פשוט עשתה לנו את החתונה! בלי יותר מידי רעש ותשומת לב, הכל בשקט ומקצועיות הרימה לנו 50 אנשים משעה 20:15 עד 01:00, אנשים לא נחו לרגע ולא ירדו מהרחבה. זה היה הפחד הכי גדול שלי בחתונה קטנה שלא יצליחו להחזיק לי את הרחבה, היא אלופה! לא הפסיקו לשאול אליה ולבקש את הטלפון שלה.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

אטרקציות

היה הכוכב של הערב, אנשים עפו עליו, הה סבלני ברמות, עשה שמח ברחבה וזרם עם כל האורחים. כולם הצטלמו הרבה והיו מבסוטים שמחה שלא וויתרנו על זה.

קייטרינג ושירותי בר

וואו וואו ואוו! שפע מטורף! הכל טרי,טעים ומוקפד! שירות שאין דברים כאלה! היה קשוב להכל מא׳ עד ת׳! עיצוב וסידור בלונים-חויי חזות אישה מהממת וכישרונית! דאגה לי לעיצוב מההתארגנות ועד החופה הכל בטוב טעם, מאוד מאוד מוסיף ומרים לאווירה ולעיצוב. עוגיות מעוצבות - Lee Aviel לי סופר מוכשרת, פניתי אליה כמה ימים לפני החתונה, היה חשוב לי שיהיו קצת אקססוריז לצילומים.. הפתיעה אותי במארז ממש שווה שהוסיף מלאאאאא לתמונות.

אהובות מי שיש לה את האפשרות וכמובן ברגע שזה יתאפשר - אל תשללו חתונה קטנה ומצומצמת! זו הייתה חוויה מטורפת ומוצלחת, לא דמיינתי בחיים שאתחתן בקונספט כזה. מגן אירועים עם 600 מוזמנים לחתונה אינטימית בגינה, באמת הבחירה הכי טובה שעשינו!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של גל
צילום: מורן מעיין צלם
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
צילום סטילס
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
Dj לחתונה
מקום לאירוע
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר