הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הילה ועפרי
החתונה של הילה ועפרי
קיץ 2020
הפוסט של הילה, חברת הקבוצה הסודית:
היי בנות, אז אחרי שנעזרתי בקבוצה הזאת רבות, בא לי לתרום חזרה חוץ מזה שכל כך היינו מרוצים מהספקים שלנו, שהם באמת שילוב של מקצוענות ואנשים טובים, שבא לנו להרים להם בתקופה הלא פשוטה הזאת. אז אני ועפרי התארסנו לפני קצת יותר משנה, החלטנו מראש לקחת את הזמן ולתכנן את החתונה בנחת אך ליקום היו תוכניות משלו... התכנון המקורי היה 330 אורחים בחתונת שטח אך כמובן לקורונה היו תוכניות אחרות, בסוף התחתנו בתאריך המקורי - 27.08.2020 אך בחתונה בגינה בשתי קפסולות.
מקום לאירוע
חוות הדעת שלך:
הפקת אירועים
לאחר פגישות עם מספר מפיקים הגענו לעידו, מהרגע הראשון ידענו שזה האיש למשימה, עידו הוא פדנט, אחראי ופרפקציוניסט (דבר שהיה מאוד חשוב לי) אך מצד שני לא מפחד מאתגרים וחלומות גדולים (דבר שהיה מאוד חשוב לעפרי). עידו עשה הכל כדי למצוא פתרון ומענה לכל גחמה ורעיון שעבר לנו בראש. עידו לא גוזר קופונים וממליץ רק על ספקים שהוא מכיר וסומך עליהם ובמחירים טובים. מודה שבתור בחורה עם trust issues לא פעם הלכתי לבדוק בעצמי ותמיד חזרתי להצעות שעידו הביא לנו. עידו זמין 24/7 ובמשך כמעט שנה שלמה הוא היה איתנו בקשר ועזר לנו לתכנן חתונה עם כל כך הרבה שינויים - בשדה/במטע פקאנים/במשק של 330 אנשים/ 250 אנשים/ 50 אנשים/ 30 אנשים/ כמעט ביטול ואת החתונה שבסוף התקיימה. אחרי הרבה חוסר וודאות, בסופו של דבר החתונה תוכננה ב-10 ימים בזכות עידו ונבחרת החלומות. לפני ובמהלך האירוע עידו מתאם בין כל הספקים, זמין לכל בקשה של הזוג/ משפחה/ ספקים/אורחים ובעיקר דואג שהזוג יהיה בראש שקט ויוכל להנות מהחתונה.
קייטרינג ושירותי בר
וואו וואו וואו באמת שאין ספק שיותר שיגעתי מאשר את דורון, אוכל מבחינתי היה דבר מהותי, היה לי חשוב שמצד אחד יהיה טעים ובשפע ומצד שני לא יהיה סטנדרטי ובנאלי. בתכנון המקורי רצינו אווירת שוק עם מאכלי רחוב ואת ה"אליקוס" פוד טראק יווני שהוא הצגה שלמה, אך מכיוון שהעברנו את החתונה לגינה הבנו שזה גדול מידי ולא מתאים לאירוע קטן. דורון ידע לקרוא את הסיטואציה וראה את האכזבה ובנה לנו תפריט שמצד אחד יגשים את החזון שלנו של אווירת שוק אבל כזה שיתאים לקונספט של חתונה בגינה. בכללי מרינדה זה קייטרינג שמתאים לחובבי בשר והבשר אכן היה אבל'ה ואמל'ה... תמיד אמרו לנו שהאוכל בטעימות יותר טעים מאשר באירוע עצמו ודורון הוכיח לנו אחרת. כל הערה שנתנו לו בטעימות פשוט קיבלה מענה והאוכל באירוע היה אפילו יותר טוב מאשר בטעימות. כמו כן, חייבת לציין שהצוות והמלצרים היו נעימים, אדיבים, ומקצועיים. המטבח נבנה בחצר שלנו בין ערוגות פרחים וקיבלנו אותה חזרה בדיוק באותו מצב שנתנו אותה, בקיצור מקצוענים!
Dj לחתונה
אחד הספקים שהכי אהבנו! נדב הוא בן אדם של אנשים, אפילו החוזה שלו הוא חצי עמוד פשוט כי הוא סומך על אנשים וברור לך שניתן לסמוך עליו. עשינו פגישת היכרות, פגישת מוזיקה לפני החתונה וגם לאחר החתונה שלח לנו פלייליסטים עם המלצות לשירי הייליטס. חוץ מזה בפגישת מוזיקה הוא שואל ומתעניין מה אנחנו אוהבים, וכאשר הוא חושב ששיר מסוים לא מתאים לחתונה הוא מוצא כיצד לשלב אותו בחלקים אחרים בחתונה – צילומים/ אוכל וכו'. אמא שלי רצתה שהוא יהיה די ג'יי גם בחינה והוא כ"כ מקצועי שהוא אמר לה שלא מתאים שאותו די ג'יי יהיה גם בחינה וגם בחתונה והציע להכין לה פלייליסט בחינם! חוץ מזה נדב יודע לקרוא את הקהל, להתאים לו את המוזיקה והצליח להחזיק רחבה בחתונת גינה דיי קטנה עד מאוחר מאוד בלילה.. לא משימה פשוטה
צילום סטילס
דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography
+
את דימה הכרתי כשליוויתי חתונה של חברים קרובים ורק מהנסיעה ברכב הבנתי שמדובר לא רק באמן מוכשר אלא בבן אדם נפלא. דימה רגיש, קשוב, רגוע ונינוח – בדיוק הדברים שצריך לצידכם ביום שכזה, במיוחד בתור זוג שלא אוהב להצטלם או להיות במרכז העניינים. תכלס לא היינו כל כך טובים עם הזמנים ודימה היה רגוע ושלו ולרגע לא נתן לנו להרגיש כאילו אנחנו ממהרים או שמשהו לא בסדר. הדבר היחיד שבדיעבד היינו משנים זה שהורדנו צלם אחד בגלל שהקטנו את החתונה ובדיעבד בכל זאת היינו צריכים שני צלמים.
קייטרינג ושירותי בר
צדוק הוא בן אדם מדהים, רגוע וכיפי, ברמה שאי אפשר להסביר, ברגע שפוגשים אותו פשוט מתאהבים! כל ההתנהלות מולו פשוטה וקלה, הוא גמיש ומוצא פתרון לכל סיטואציה (חשוב והורגש מאוד בתכנון חתונה בקורונה). הצוות שלו הסתובבו באירוע, הרימו וזרמו עם האורחים. הבר שלו יפה ותפריט האלכוהול עשיר ובמחיר טוב. תאורה הגברה- ארדמדילו – החתונה הייתה נראית כאילו נכנסנו לגינה מהאגדות. תיאורה היא דבר קריטי בחתונה מסוג כזה שכן היא מייצרת אווירה והיא חלק מהעיצוב והכל היה פשוט יפייפה!
איפור
שיער - Shaked Braids ואיפור - Danny K. - Makeup artist, שתי בנות מקסימות, מרימות וכיפיות שבאמת בא לכן לצידכן ביום כזה. בתור בחורה שלא מתאפרת בכלל דני הצליחה לאפר אותי בצורה שתגרום לי להרגיש נסיכה בצורה הכי טבעית שיש. כל הזמן פחדתי שלא איפור ולא שיער יחזיקו בחום של אוגוסט אבל וואלה לא זז מילימטר.
מעצבי טבעות
היא עצבה לי גם את טבעת האירוסין, בלי להכיר אותי הצליחה להכין לי טבעת אירוסין שתקלע בול לטעם שלי ותתאים לשאר התכשיטים שלי רק לפי התיאור של עפרי וכמה תמונות שלי. אח"כ נכנסתי לאתר שלה ובאמת כל תכשיט יותר יפה מהשני, היה לי ברור שגם את טבעות החתונה נקנה משם ובאמת מצאנו טבעות מיוחדות שקלעו בול לטעמנו. גלידה- הגלידה של חיימק'ה – ספק שסגרנו ברגע האחרון ולגמרי היה הימור מוצלח
תכשיטים ואקססוריז
חוות הדעת שלך:
בקיצור, מהחוויה שלי, אני שמחה עד השמיים שלא דחינו, תבחרו ספקים שאתם סומכים עליהם מבחינת מקצועיות אך שגם יהיה לכם נעים שיהיו איתכם בימים שאתם כל כך לחוצים. לגבי חתונה קטנה אני יכולה להגיד שפה הקורונה הייתה לטובתנו כי הייתה אווירה נעימה, אינטימית, שמחה ומרימה. כל אורח באמת נבחר בקפידה ועשה הכל כדי לשמוח איתנו. תהנו מהיום הזה כי הוא עובר כל כך מהר ויאללה להתחיל את החיים
גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
צילום: דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography+
דימה וזינוביץ' צילום | Dima Vazinovich Photography
94 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
איפור
מעצבי טבעות
תכשיטים ואקססוריז