הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
איריס וחן
החתונה של איריס וחן
סתיו 2020
הפוסט של איריס, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט המלצות - 15.09 חתונת קורונה בגינה תוך 72 שעות!* היי לכולם, כמו רבים ובעיקר רבות מכן אני ובן זוגי חן עברנו תקופה מאתגרת ולא פשוטה. התארסנו בקיץ 2019 והיינו אמורים להתחתן במאי 2020 בחתונת שבועות קסומה. משהתברר שמועד החתונה נופל עמוק בתוך הסגר, נשמנו עמוק ודחינו לספטמבר בתקווה לימים טובים יותר. בשלב הזה, התארגנו למועד ב׳ כאילו הקורונה אינה חלק מחיינו. ב-10.09 הממשלה הודיעה על סגר נוסף ואנחנו הבנו שמועד ב׳ שוב לא יכול להתקיים. רבות מכן וודאי יכולות להזדהות עם התחושה הקשה שפקדה אותנו באותו הרגע, אחרי חודשים של המתנה ואי וודאות הרגשנו שאנחנו חייבים לקחת את גורלנו בידנו. מפה לשם, בהחלטה של רגע החלטנו שאנחנו מתחתנים בימים האחרונים שלפני הסגר בהתאם להנחיות וזאת הייתה ה-החלטה הכי טובה שקיבלנו! תוך 72 שעות, ספקים ומשפחה נרתמו לעזרתנו ועזרו לנו להפיק אירוע מדהים! ועכשיו להמלצות - כל אחד ואחת מהם ראוייים, מדהימים ויש להם תפקיד משמעותי ביום החשוב בחיינו!

קייטרינג ושירותי בר

מהשיחה הראשונה עם מריו ביום שבת בבוקר, הבנו שאנחנו בידיים טובות ובטוחות. תוך שלושה ימים מריו דאג לנו לחגיגת בשרים מפנקת, שולחנות, כיסאות, מאווררים, ציוד נלווה, שירותים ניידים מהממים (האורחים מספרים שזו הייתה אטרקציה בפני עצמה), ומנהל אירוע מטעמו. הכל התנהל בחיוך, ברוחב לב ובמקצועיות רבה! הכי חשוב, האוכל היה טרי, טעים, והאורחים היו מרוצים מאד. מריו והצוות הנפלא היו פשוט מהממים!

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

אחרי שהיינו בכמה וכמה מקומות (בהמלצת הקבוצה הנפלאה הזו), הגענו לחנות של דורון ברחוב דיזינגוף בת״א. בחנות גילינו בגדים הורסים שאיכותם היא בליגה אחת מעל כולם, גם ברמת העיצוב המיוחד וגם בבחירת הבדים המצוינים. המחיר של דורון היה מעט גבוה מהממוצע, אבל התמורה למחיר הייתה גדולה והיו גם הנחות לחתונות קורונה (בונוס קטן, קנייה אצל מעצב ישראלי למעשה תומכת בתעשייה כחול לבן וזה משמח תמיד ובייחוד בימים אלו). את המדידות והבחירה של הדגם עשינו בחנות, אבל לאור ההתראה הקצרה של החתונה, את האיסוף של החליפה עשינו מהסטודיו של דורון (כך זכינו לפגוש את דורון ולקבל ממנו יחס אישי שהיה מעולה). אין ספק שאנחנו עוד נשוב לחנות של דורון.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

עקבתי אחר הדגמים של ענבר הרבה לפני האירוסין. היה לי ברור שהיא האחת בשבילי, כל דגם שלה הפיל אותי מהרגליים. אחרי סבב קצר של מעצבים, קינחתי בסטודיו של ענבר בכפר רות ולא יכלתי לחשוב על שום שמלה אחרת (וגם לא יכלתי לבחור בין כל הדגמים המדהימים שלה). ברמה האישית, ענבר כל כך מהממת! כל מפגש שלנו היה פשוט מלא צחוק, קלילות, התרגשות ואווירה טובה. הבנות בסטודיו מקסימות, וכשפרצה הקורונה הסטודיו הפך בשבילי גם למקום של תרפיה נפשית. תמיד הקשיבו לי, תמיד נתנו לי מקום לפרוק, והכי חשוב, תמיד דאגו שאהיה מרוצה על לפרטים הכי קטנים. למרות כל הדחיות, ענבר הייתה גמישה וידעתי שהשמלה מחכה לי, והיא אכן הייתה מוכנה בהתראה קצרצרה. המדידה האחרונה הייתה כל כך מרגשת, והבנות בסטודיו עטפו אותי באהבה, בהחלט רגע שייצרב בליבי. והשמלה?! מושלמת, קלה, נוחה ופשוט אני

רב לחתונה

אפתח ואומר, הדבר שעזר לנו יותר מכל לקיים את האירוע למרות המצב ולא לדחות אותו פעם נוספת, היה מפגש ההכנה עם רם. השיחה עם רם הזכירה לנו את מהות האירוע, את האהבה שלנו ואת הקסם שבטקס הזה גם עם מיעוט משתתפים. רם היה כל מה שיכלנו לבקש! קשוב, מעניין, נעים ופשוט כובש. הטקס היה מרגש, אמיתי ויפה כל כך ולרם חלק עצום בכך. בקיצור, אם לא דרך הרבנות, אז רם אפרת הוא האיש שלכם! בהקשר להתנהלות עם ארגון ״הויה״ - היה מאד נח וקליל, גם לאורך כל הדחיות ההתנהלות שלהם הייתה נעימה מאד.

צילום סטילס

חן לוי אהובתי! אתן חייבות את חן איתכן ביום המרגש הזה! מעבר לכשרון העצום של הבחורה הזו (תשפטו בעצמכן בתמונות), התקשורת איתה הייתה פשוט מעולה. אי שם, לפני הקורונה עוד ישבנו על כוס קפה בת״א למפגש היכרות ומאז התרגשתי כל כך לקראת הפגישה שלנו. היה לי ברור שחן איתנו לא משנה איפה או מתי. היא פינתה את הלו״ז שלה בהתראה סופר קצרה ועשתה הכל בשביל להיות שם בשבילנו. היום, כשאנחנו אחרי, אנחנו לא מצליחים לבחור תמונות לאלבום, הכל פשוט כל כך יפה! אם אתן רוצות תמונות טבעיות, ללא בימוי אבל הכי הכי הכי יפות שיש - חן היא האחת שלכן!! אני כבר מחפשת תירוצים למפגש הבא עם חן

צילום סטילס

מריה המקסימה! מריה כזו כיפית, מדליקה ואנרגטית! בתכנון המקורי של האירוע, לא רצינו צלם מגנטים אלא משהו יותר קליל, מגניב וייחודי שיספק מתנה קטנה לכל אורח. בחיפוש בפייסבוק נתקלנו במריה וידענו שאנחנו הולכים על זה. כשהאירוע הצטמצם מאד והפך לאינטימי החלטנו שאנחנו לא מוותרים עליה ואנחנו שמחים על כך מאד! היא עברה בין האורחים, צילמה במקצועיות וחילקה לכולם תמונות במעטפות יפות (עם מדבקה מעוצבת שהכנו). התמונות שלה כל כך חמימות ויפות! בכל מעטפה יש גם מגנט, כך שהאורח יכול לבחור האם הוא ממסגר את התמונה (הייתה עמדת מסגרות מגניבה שמריה סיפקה) או שהוא תולה על המקרר. בנוסף, מריה הכינה לנו תיבת תמונות אישית שהיא צילמה לאורך כל האירוע, וכבר באותו הערב דפדפנו ועיכלנו את האירוע הקסום שהיה לנו. מומלץ מאד!

צילום ועריכת וידאו

הצלם המקורי שלנו היה תפוס ולכן היינו חייבים למצוא צלם בהתראה קצרה (לא תיארנו לעצמנו עד כמה). הצלם החדש שסגרנו, נכנס לבידוד פחות מ-24 שעות לפני האירוע, ואז קיבלנו את הנייד של מורן. מורן הציל אותנו!! שוחחנו בקצרה ולמחרת היום הוא התייצב מלא ברצון טוב ומקצועיות. מורן היה הצל שלנו לאורך כל האירוע, הוא היה מקסים!! והתוצאה.... כל כך מרגשת. הוא הפיק לנו סרט קצר של כל האירוע באורך של 17 דק, ועוד סרט הייליטס. זה בדיוק מה שהיינו צריכים, וזה יצא מושלם! הצילום והעריכה של מורן גאוניים, אני מאד מאד ממליצה על עליו!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ביום ראשון, יומיים לפני החתונה, אובדת עצות, פניתי לעדי. לאורך כל ההכנה לחתונה ראיתי אינספור המלצות על עדי, אבל באולם שהיינו אמורים להתחתן בו היה איסור למעצב חיצוני. איך אומרים -הכל לטובה? כי עדי הייתה פשוט מושלמת!!! בזכותה החתונה הייתה מלאה בשזירות פרחים מהממים, חופת במבוק יפהפיה, שטיח לבן כמו בחלומות והכל בהתראה כל כך קצרה. המתוקה הזו אפילו פרגנה לנו בשלט כניסה לחתונה במתנה. תראו את היופי הזה בעצמכם בתמונות, עדי הפכה את הגינה שלנו לגן אירועים מפואר!

איפור

תחילה חשבתי שאני רוצה מישהי שעושה גם איפור וגם שיער, חששתי מהפיצול. טעיתי, הבחירה במאפרת ומסרקת בנפרד הייתה פשוט כל כך נכונה עבורי. אור מ-ו-כ-ש-ר-ת וכיפית בטירוף! נתחיל מזה שאור לא הייתה פנויה, אבל אמרה לי ״אני באה בכל מצב״ וכך היה (עשיתי איפור ואז שיער כדי שנוכל להסתדר עם הלוז). אור עשתה לי מצב רוח בימים שלא הייתה בי טיפת אופטימיות כלל. החיבור היה מידי, איפור הניסיון היה פשוט יום בילוי נפלא בתל אביב, ישר ידעה לקרוא אותי, ולהתאים לי מה שאני אוהבת. היה לי חשוב מצד אחד להיראות טבעית בחתונה שלי, ומהצד השני מאד חגיגית ומיוחדת. אור הצליחה במקצועיות ובאהבה לענות על שני הצרכים. האנרגיות של הבחורה הזו פשוט מדהימות!! האיפור החזיק לי כל היום, למרות שהיה חם מאד. בדומה לחן, גם כאן אנחנו עוד ניפגש!

איפור

לאחר הדחייה הראשונה, חיפשתי מעצבת שיער חדשה. אור המליצה לי על עדי וזה לגמרי היה הסגנון שלי. עדי המקסימה עשתה לי פגישת נסיון למרות המצב, וכמו אור גם כן עשתה מאמצים להגיע אלי ביום החתונה אחרי כלה אחרת שהייתה מתוכננת לה לאותו היום (בגלל ההתראה הקצרה). והתוצאה, מושלמת!! תמיד חששתי מתוספות (ירדו בלי בעיה בכלל), הכל היה סופר יפה. היה יום דיי חם, והתלתלים שלי התפרקו במהרה אבל עדיין השיער היה יציב ונראה טוב. עדי הייתה קשובה, ולגמרי זרמה איתי בסופר מקצועיות. בקיצור, מהרו לדבר עם עדי היא האחת בשבילכן.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אל נופר הגעתי דרך כלות אורבניות, חיפשתי זר מאד מסוים והיא לגמרי הגשימה את כל בקשותי. סגרתי עם נופר זר בהתראה של שלושה ימים וידעתי שאני בידיים טובות והמחיר היה אחלה!

Dj לחתונה
איתמר שגיא | DJ
+

איתמר קודם כל ק-ס-ם של אדם וגם דיג׳יי מעולה! הגענו לאיתמר דרך המלצות של האולם המקורי, נפגשנו בת״א עוד לפני הקורונה, והחיבור היה מיידי. לאור המצב שנוצר, התלבטנו מה לעשות בנושא המוזיקה. החלטנו שאיתמר חייב להיות חלק מהאירוע למרות הכל. לא הייתה לנו רחבת ריקודים רשמית אבל איפה שיש מוזיקה יש שמחה, ואיתמר עשה לנו שמח לאורך כל האירוע! במיוחד בימים אלו, שאינם פשוטים לכולם, אל תוותרו על דיג׳יי. גם אם המסיבה שחלמתם עליה לא אפשרית כרגע, אתם חייבים את איתמר שפשוט יעשה לכם ולאורחים שלכם שמח על הלב! הגברה ותאורה - רן סרור, הגברה ותאורה. ביום שבת הירהרנו כיצד מפיקים אירוע בגינה בפחות משלושה ימים. רן הגיע במוצאי שבת כדי להראות לנו שזה אפשרי, ובגדול. הוא והצוות האירו את הגינה, סיפקו גנרטורים ועשו הכל במקצועיות, בטיחות ובצורה יפיפייה! אין הרבה המלצות על אנשי מקצוע כמו הגברה ותאורה, ולכן היה לי חשוב להזכיר את רן והוא באמת מקצוען!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
איתמר שגיא | DJ+
איתמר שגיא | DJ
93 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
קייטרינג ושירותי בר
לחתן
מקום לאירוע
שמלות כלה
רב לחתונה
צילום סטילס
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה