הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יובל וחי
החתונה של יובל וחי
סתיו 2020
הפוסט של יובל, חברת הקבוצה הסודית:

אני לא מאמינה שהגיע תורי לסכם! אז חי אהובי ואני התחתנו ב30.10, שבועיים אחרי התאריך המקורי של החתונה שלנו. היו לנו 40 אורחים. הסיבה שאני כותבת את הפוסט הזה עכשיו היא: 1. אני יודעת כמה אני חיפשתי את זה! כל הפוסטים שראיתי היו בנות שהתחתנו לפני הסגר, והייתי צריכה כל כך הרבה תמיכה לעזרה שלא ידעתי מאיפה לסחוט 2. אני באמת מאמינה שבעזרת הפוסט הרבה בנות יוכלו לתפוס אומץ ולהפיק לעצמן את חתונת החלומות 3. אני נשארתי עם הספקים שהם באמת הטופ של הטופ, עברנו כל כך הרבה בדרך, שבסוף החלטתי ללכת רק עם הלב. מי שנתן את התחושה הכי טובה, גילה הבנה וסבלנות למצב, הם אלו שנשארתי איתם ואני מודה לאלוהים על כל רגע!

שמלות כלה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
+

אני יכולה רק להגיד שזאת הייתה התחנה הכי קשה עבורי. תמיד האמנתי שבתור בחורה במידה גדולה אני אצטרך להתפשר כל כך הרבה בדרך בשביל למצוא את השמלה שלי. כשהגעתי ללירון פשוט הבנתי שאפשר גם אחרת. מדדתי! מלא שמלות! כל אחד הייתה עליי יותר יפה מהשניה! בלי מחוכים וכל השיט הזה, בלי רצפות מוגזמות, בלי בדים מבריקים ובלי תחרה מוגזמת השנאה שלי בחיים. נראתי פשוט נסיכה בכולן. בחרתי בין טוב לטוב. זאת אפילו לא גולת הכותרת! כל מדידה התרגשתי מלירון עד דמעות, נקשרנו על אמת והעבודה המשותפת על השמלה הייתה החוויה הכי טובה שלי בתהליך הזה. יצאתי כל כך מרוצה, אתן יכולות לראות בתמונות כמה הכל מושלם ובמקום ואני הכי ביקורתית כלפי עצמי. רק להגיד תודה.

מקום לאירוע

הבית שלנו! אנחנו גרים בכפר הסטודנטים של איילים בלוד (המקום המושלם), 70 סטודנטים שחיים ביחד עם חצר ענקית ומדהימה. אני לא ארחיב יותר מידיי רק אנצל את זה להגיד תודה ענקית לחברים שלנו שבלעדיהם כלום לא היה קורה.

הפקת אירועים

החל מכיסאות, שולחנות, שמשיות, מאווררים ועד לחביות, מפות וכן ציור לתלות עליו את השלט. המקום הכי הוגן מבחינת מחירים שמצאתי, גם הובלה, ציוד ברמה גבוה מאוד! הם חושבים על הכל בסבלנות הסברתי מה הרעיון שלי והם סיפקו פשוט הכל כולל חשמל! ממליצה בחום.

קייטרינג ושירותי בר

בגלל שהעדפתי לשמור על ההנחיות כמה שיותר, פרסנו אוכל על כל השולחנות מראש בצורת מגשי אירוח ולא בופה. כך למעשה כל עשרה אנשים שהם משפחה בפני עצמם ישבו רק הם ביחד ואכלו ממש כמו ארוחה משפחתית בבית. האוכל הגיע מוקדם בבוקר, טרי ונפלא! הלכנו על חלבי כי אירוע שישי בבוקר ולא היה דחוף לי ארוחה (גם באמת האמנתי שתבוא משטרה ותעיף את כולם) והיו מלא מחמאות.

Dj לחתונה

שרון גדסי האגדי אמרתי לעצמי שגם אם אין ריקודים אני לא מוותרת על מוזיקה. ממש היו לי סיוטים שהכל יהיה שממה ומשעמם. שרון האהוב שלנו, התאים את עצמו לאירוע שלנו ברמה שלא חלמתי! התייחס לזה כל כך ברצינות וברגישות, היה איתנו בכל צעד. מה גם שבסוף היו ריקודים של שלוש שעות!!!!!!! שמו הולך לפניו, אין אחד שלא החמיא, הוא פשוט יודע לקרוא את הקהל, קולע בול לטעם, זורם, קליל. יצאנו מאוהבים.

צילום סטילס

כשהתחלתי לתכנן את החתונה בשלהי 2019! היה לי הכי חשוב בעולם התיעוד. עברתי אולי 100 צלמים, באמת. הלכתי לפגישות ראיתי אלבומים חקרתי חברות, שום דבר לא התאים לי בדיוק. הגעתי אלון וגיא דרך המלצות בקבוצה הזאת ואני באמת חושבת שזאת ההחלטה הכי חכמה שעשיתי (חוץ מבן זוגי חח)! הם כל כך רגישים וקשובים, היו איתנו בכל הדרך! אם תמיכה ביציאה מהחוזה באולם, מציאת מקומות חדשים, שיחות הרגעה.. מה לא. הבן זוג שלי כל כך שונא את הספוט עליו, והם גרמו לנו להרגיש הכי בנוח בעולם. לנצח חייבת לכם תודה ענקית! הלוואי וכולן יבחרו בהם ויהיו לכן את התמונות הכי מושלמות והחוויה הכי נעימה!!!!!

איפור

נאור ארמי המושלם את נאור גיליתי במקרה דרך סטוריז של רוני שינקמן האגדית. ואני לא יודעת להסביר כמה מזל היה לי!!!!!! נאור קלע בול לטעם שלי, למה שהכי יחמיא לי ולא מה שהכי טרנדי כרגע. האיפור היה שלמות על, התמונות עם המצלמה הכי גרועה בארץ יצאו מושלמות. הישיר אין בכללללל על מה לדבר. סגרתי אותו כבר לשני אירועים קדימה.

זהו שמתי מלא תמונות ששלחו לי עדיין לא קיבלתי את התמונות מאלון וגיא, אבל אין מרוצה ממני ובאמת הבחירה הכי טובה הייתה לא לחכות ולקיים את החתונה!!!!!!!! אני באמת מאמינה שהאירועים ימציאו את עצמם מחדש ואין לנו למה לחכות כי המצב לא יחזור לעצמו בקרוב לפחות בעיניי. בחירה הזאת הייתה הכי נכונה עבורי עבור בן זוגי והמשפחות. כולם קיבלו את זה בהבנה ועלו לזום לראות את החופה :) עיצוב: הכל עשיתי לבד עם אחותי וחברים טובים! יכולה לפרט אם מישהי תראה משהו שאהבה בכיף תוספת חמודה: תמונות פולארויד! נתתי לחברה להסתובב לצלם את האורחים וכל אחד הדביק תמונה שלו באלבום וכתב לנו ברכה! זה אחד המרגשים ותוספת מושלמת ממש!!!!! תקנו מלא פילים שיהיה מספיק גם לתמונות שהאורחים יקחו איתם בטח שכחתי עוד מלא דברים אז תכתבו לי ואענה בכיף כי אני מרגישה שזה מרגיע וכיף שכולן עוברות דברים דומים. על החתום, אני

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal+
לירון פרטוש - שמלות כלה | Liron Partouche - Bridal
17 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
מקום לאירוע
הפקת אירועים
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור