הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לירון
החתונה של לירון
סתיו 2019
הפוסט של , חברת הקבוצה הסודית:

*חתונה צפונית* (בערך) *חתונת חצי-שטח* *חתונה הפוכה* התחתנו ביום חמישי 12/09/19 בקיבוץ שלי, חתונה של 250 אורחים, לאחר תקופת אירוסין של יותר משנה. שנינו עוד היינו סטודנטים ולכן זמן הארגון הארוך היה מבורך. בקיבוץ אין גן אירועים מסודר אלא שטח שבו מקימים אירועים (כן יש חשמל, מים ושירותים) ולכן הגדרתי זאת כחתונת חצי-שטח כי סגרנו הרבה ספקים בנפרד (**לא ניתן להשכיר את השטח**). אמנם הקיבוץ נמצא רק עשר דקות צפונית לקיסריה, אך עבור ספקים רבים מעבר לקו נתניה/חדרה כבר נחשב צפון. אשמח לתת פרטים נוספים על הספקים בפרטי. בחרנו לעשות "חתונה הפוכה" - מבחינתנו זה מודל החתונה האידיאלי: קודם כל אוכלים ונרגעים, אחרי זה חופה וריקודים. האורחים מאד שמחו מהעניין - לא היה לחץ בעמדות, יכלו לשבת ולדבר בנחת, המבוגרים זכו להגיע גם לשלב הקינוחים ישר אחרי החופה והלכו מתי שרצו, והלייט-נייט היה אפקטיבי מאחר והגיע שעתיים-שלוש אחרי סיום האוכל. ממליצה על הקונספט בחום! מציינת רק את הספקים עליהם אנחנו ממליצים בלב שלם:

שמלות כלה

היה לי וויז'ן די ברור של השמלה שרציתי ולכן בררתי בקפידה את המעצבים אליהם הלכתי - אביטל היתה הרביעית והאחרונה. יש לה הבנה מצוינת בבנייה והתאמה של גזרות למבנה גוף והיא היתה היחידה אצלה הרגשתי שכל שמלה יושבת כמו שצריך, גם אם היא לא במידה הנכונה. בניגוד למעצבים אחרים שלא הסכימו לסטות מהדגמים הקיימים, אביטל זרמה איתי בשמחה על עיצוב חדש שהיה למעשה ערבוב של שני דגמים קיימים - גזרה מסויימת בבד שונה. התהליך כלל 3 מדידות אצלה בסטודיו, יחד איתה ועם התופרת, על כל הפרטים החלטנו יחד והרגשתי תמיד בידיים טובות ומקצועיות. יצאה שמלה מהממת, ייחודית ונוחה - רקדתי איתה בכיף כל הערב וקיבלתי המון מחמאות על כמה היא מיוחדת וממש אני. (תפירה אישית להשכרה) ובנימה אישית - שמלה שניה זה לא הכרח, אנחנו משקיעות מספיק כסף וזמן גם בשמלה אחת. תבחרו שמלה שנוח לזוז בה וכיף לכן ללבוש ובהחלט אפשרי להשאר עם שמלה אחת ערב שלם.

קייטרינג ושירותי בר

הגענו אליהם בעקבות חתונה של חברים בה התלהבנו מאד מהמבחר ואיכות המנות. בחרנו בעמדות שוק וקיבלנו מחיר אטרקטיבי מאד, וכמובן שסגרנו רק לאחר טעימות כייפיות (מהיתרונות של לסגור קייטרינג בנפרד). האוכל היה מצוין, גם ממה שטעמנו אנחנו וגם לפי תגובות האורחים- מבחר גדול של סלטים (לי זה היה חשוב), בשר מעולה ואופציה טבעונית טעימה, וקינוחים מושלמים שקשה להאמין שהם פרווה. אך מעבר לאוכל והמחיר, הסיבה העיקרית בגללה בחרנו בהם היתה "התנין" בכבודו ובעצמו- מיכאל, שהשרה בנו רוגע וביטחון לאורך כל הדרך, תמיד באוירה טובה וקלילה, ומהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים מצוינות. מאחר וזה הספק העיקרי באירוע, היה לנו חשוב לבחור במישהו שניתן לבטוח בו בעיניים עצומות ושיסיר מאיתנו דאגות מיותרות. מומלץ בחום!

קייטרינג ושירותי בר

הגענו אליהם בהמלצת הקייטרינג, מאחר והם עובדים הרבה יחד. השווינו מספר ספקים שהיו כולם די דומים במחיר ובמבחר השתיה, ובחרנו בהם מאחר והרגשנו שהסינכרון בין הבר לקייטרינג הוא חשוב לתפעול האירוע. כל ההתנהלות מול פלג מנהל הבר היתה מצוינת ורגועה, כולנו סיימנו את האירוע די שפוכים אז כנראה שהם עשו עבודה טובה

צילום סטילס

סוף הפך להיות מעין צלם הבית אצלנו בחבורה מאז שהיה צלם מגנטים בחתונה של חברים לפני כמה שנים. התאהבנו בצבעוניות והחיוניות של התמונות שלו ובאווירה הקלילה והנוחה שהוא משרה מהרגע הראשון. היה כיף גדול איתו במהלך היום, ועוד יותר כיף לפגוש אותו שבועיים אחרי בחתונה של חברה נוספת... את הלוקיישנים לצילומים בחרנו אנחנו מאחר וזה היה ליד הבית שלי וסוף הצליח למצוא את השוטים הכי יפים בכל לוקיישן גם בלי הכנה מוקדמת. הוא הביא איתו לאירוע צלם סטילס וצלם וידאו נוספים. ההתנהלות מולו לפני ואחרי תמיד היתה באוירה טובה והגלריה דרכה הוא מעביר את התמונות בסוף נוחה מאד לשימוש. והכי חשוב - התמונות יצאו מטריפות!

איפור

הגעתי אל צליל דרך סקר המחירים והמלצות כאן בקבוצה, אחרי שמספר מאפרות סירבו להגיע צפונית לנתניה (להלן - חתונה צפונית). אמנם צליל מתגוררת בתל אביב אך היא במקור מהצפון ולכן הנסיעה לא הרתיעה אותה. הסגנון של צליל הוא מראה טבעי וקליל, והרשים אותי במיוחד הנסיון שלה באיפור ג'ינג'יות ומנומשות כמוני. צליל מגיעה עם אנרגיות טובות ומשרה המון רוגע במהלך היום, ופשוט עושה קסמים. אירגנה גם אותי וגם את אמא שלי, לשתינו השיער והאיפור החזיק מצוין עד הסוף, למרות הרוח והלחות. והכי חשוב - לוקחת מחיר סביר והוגן ועושה פגישת נסיון!

Dj לחתונה

עילי גולן - נמצא בחיפה. הגענו אליו בהמלצת חברים וסגרנו איתו לאחר פגישה אחת על סמך תחושה בלבד, מבלי להיות נוכחים באירוע לפני. עילי הוא דיג'יי וותיק בעל ניסיון רב, שיודע להתאים עצמו לפי טעמו של הזוג אך תוך התחשבות גם בטעם הקהל. הגענו אליו עם רשימת שירים ארוכה ומגוונת והוא הצליח לאזן היטב בין כל הסגנונות, ושנינו לא ירדנו מהרחבה לרגע. קיבלנו לאחר מכן הרבה תגובות טובות מהאורחים, שגם לא הפסיקו לרקוד. עורך טקס - איתי מילר - לאיתי הגענו דרך המלצה אישית של עילי הדיג'יי. איתי במקצועו הוא קופירייטר, שגם עורך טקסים אזרחיים מדי פעם. לשנינו היה ברור שברבנות אנחנו לא דורכים, מטעמים אידיאולוגיים, והתלבטנו הרבה זמן איזה סוג טקס כן נרצה לערוך. בחרנו לבסוף בטקס אשר נשען על מבנה החופה היהודי אך שערכיו יותאמו לתפיסות העולם והערכים שלנו. איתי בנה עבורנו את הטקס לפי בקשותינו, על סמך שאלון ששלח לנו ופגישת היכרות. הוא תמיד התנהל איתנו בהמון סבלנות וקלילות, הוסיף, שינה, קיצר ואף תרגם לאנגלית. לבסוף, כמובן שגם ערך את הטקס עצמו בחן ובמקצועיות. הטקס היה מאד מרגש, גם לנו וגם לאורחים, ואפשר לכל אורח להכיר אותנו באמת.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

גילוי נאות, עדי בעלת העסק היא חברה שלי מלימודי עיצוב, שזו גם אחת הסיבות שבטחתי בה כל כך בכל הנוגע לעיצוב הפרחים. בחרתי פלטה צבעונית לפיה עוצב כל האירוע, ועדי בחרה פרחים בהתאם. לקחתי חבילה שכללה עיצוב חופה, סידורי שולחנות ועמדת שזירה. סידורי השולחנות והחופה היו פשוט מקסימים ובטוב טעם, וכל האורחים שמחו מאד להתקשט בעמדת השזירה (זה גם יוצא מהמם בתמונות). במקום לחלק עציצים לאורחים, ביקשתי מעדי שאת כל הפרחים שנותרו בעמדה בסוף האירוע יאגדו לזרים קטנים אותם יוכלו האורחים לקחת הביתה, ואכן כל הפרחים נלקחו (גם מתנה משמחת וגם לא נזרק כלום).

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

הגענו באמצע שבוע כך שהיה רגוע, קיבלנו שירות אישי ומצוין. מציעים חליפה שלמה ונעליים במחיר טוב, והמבחר גדול ואיכותי.

מעצבי טבעות

נכנסתי במקרה לחנות שלה בנווה צדק. תוך כמה דקות מצאתי עגילים שידעתי שיתאימו בול לשמלה ולתסרוקת. המחיר קצת יקר אבל הן מאפשרות לכלות לחזור אחרי האירוע לחנות ולהחליף את התכשיט של החתונה לתכשיט אחר שישמש אותן גם אחרי (אבל אהבתי את העגילים שלי כל כך שלא הרגשתי צורך להחליף). נעלי כלה - b.unique- רציתי סנדלים בצבע מרענן שישמשו אותי גם אחרי האירוע. היו נוחים ובמחיר סביר.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אישורי הגעה - הסדרנית - עשתה שלושה סבבי הודעות ושני סבבי שיחות, הכל מתעדכן בזמן אמת באתר. היה נוח, יעיל ובמחיר סביר.

ולסיום המלצה אישית - טקס החופה שלנו נפתח עם קטע קריאה קליל ומדויק אודותינו אותו כתבה חברה טובה שלנו. אותה חברה, שבמקצועה היא עיתונאית וסופרת, לאחרונה התחילה להציע את שירותי העריכה והכתיבה שלה לכלות או חתנים אשר מעוניינים לכתוב קטע אישי לחופה אך מתקשים בכך (או כל טקסט אחר). אם מישהי מעוניינת בעזרתה אשמח לקשר ביניכן.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
איפור
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
לחתן
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה