הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועם ורז
החתונה של נועם ורז
סתיו 2019
הפוסט של נועם, חברת הקבוצה הסודית:
פוסט קרדיטים לקבוצה המדהימה הזאת שנעזרתי בה המון! התחתנו ב 13.11.19 לאחר 5 שנות זוגיות ו 9 חודשי אירוסין. קמנו בבוקר לפני החתונה ליום של אזעקות ומלא לחץ וחוסר וודאות אם האירוע בכלל יתקיים, השתדלנו להיות ממש רגועים ולא להלחיץ את עצמנו (עד כמה שאפשר...) בסוף החתונה התקיימה כמובן, הגיעו כמעט רוב האורחים (גם האנשים שגרים בדרום), באמצע הריקודים היה צבע אדום אז הכניסו את כולם למרחב מוגן והמשכנו לרקוד עם כל זה, אפשר להגיד שנהנו בטירוף, היינו מוקפים במשפחה, חברים וספקים מדהימים שעשו לנו יום ואירוע מושלם שלא יכולנו אפילו לחלום עליו! אז מקווה שההמלצות על הספקים יעזרו לכן...
מקום לאירוע
גאיה חדרה | Gayya
+
לא היה דבר שלא אהבתי בהתנהלות מולם מתחילת הקשר איתם ועד הדקה האחרונה של האירוע. האוכל היה טעים, דאגו לנו לכל מה שהיינו צריכים, התקשרו אלינו להרגיע יום לפני האירוע והסבירו לנו על המרחב המוגן במקום והם באמת באמת ממש באים לקראת הזוג בכל דבר שמבקשים מהם. לגבי עיצוב, לקחנו את העיצוב הבסיסי של האולם והוספתי אקסטרה רק על העיצוב חופה (שגם זה דרך המעצבת של האולם).
צילום סטילס
דור וזיו בורוכוב מנס ציונה. מקצועיים בטירוף, מצחיקים, קשובים, מרגיעים, יצירתיים ומאוד מסורים לתהליך ורואים את זה בתמונות ובווידאו.
Dj לחתונה
התחברנו אליו אחרי ממש כמה דקות בפגישה ובאמת שאין עליו, קרא אותנו ישר וקלע לטעם שלנו, ממש עזר לנו עם ההתלבטות והבחירה של השירים לכניסה לחופה והכי חשוב - קרא את הרחבה ואת כל הרוקדים בצורה מדויקת! קיבלתי אין ספור מחמאות על הבחירת שירים שהיו באירוע ולא בחרתי אפילו שיר אחד!
איפור
היא פשוט מושלמת! מאחלת לכל כלה מאפרת כזאת עם מלא סבלנות, שכיף להתייעץ איתה על כל שטות הכי קטנה, מרגיעה ביום התארגנות, מצחיקה ועשתה לי איפור ושיער מושלמים הרבה יותר ממה שדמיינתי! היא אפילו דאגה ובדקה מה איתנו באמצע הלילה בזמן הצבע אדום שזה משהו שממש לא מובן מאליו לדעתי.. היא כבר קיבלה את הכסף שלה וממש לא הייתה חייבת לעשות את זה.
שמלות כלה
מראש כיוונתי לטווח מחירים של השמלות שם כי לא רציתי להוציא סכום מטורף על שמלה ליום אחד. קלייר היו המקום הראשון שהלכתי אליו ואחרי שמדדתי שם שמלות הלכתי למקום נוסף וכל מה שרציתי למדוד היה באותו סגנון של השמלה שמדדתי בקלייר, אז הבנתי ששם מצאתי את השמלה שלי וחזרתי אליהם. המקום מעוצב יפה, יש בו אווירה נעימה וכל בנות הצוות ממש נחמדות ועושות הרגשה ממש טובה לאורך התהליך.
לחתן
יש שם מבחר גדול, מוכרים סבבה לגמרי שממש התאימו לבעלי בדיוק את מה שהוא רצה והחמיא לו כולל חליפה נעליים חגורה ופפיון.
זהווו! מקווה שלא חפרתי יותר מידי ושהמידע יהיה שימושי לכן. מוזמנת לשאול או להתייעץ על כל דבר
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גאיה חדרה | Gayya+
גאיה חדרה | Gayya
290 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
לחתן