הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
בר ואלון
החתונה של בר ואלון
סתיו 2020
הפוסט של בר, חברת הקבוצה הסודית:

אז כמו שכולן אומרות.. ממש לא תכננתי לכתוב פוסט בקבוצה, אבל קיבלתי כל כך הרבה המלצות ממנה ולספקים שעבדנו איתם הכי מגיע בעולם! היינו אמורים להתחתן ביום חמישי, 17.9, ביום שבת בערב עם כל הדיבורים על הסגר וחוסר הוודאות על מתי זה יתחיל החלטנו ברגע להקדים את האירוע ליום שלישי, 15.9. את החתונה עשינו בחצר של משפחה. יצא שנשארנו עם המון אירגונים לרגע האחרון וכולם התמודדו איתם בצורה הכי טובה שיש.

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

שמלות כלה
עינת ספרא | Rebride
+

הדבר הראשון שקניתי לחתונה הייתה השמלה. ממש בסוף הסגר הראשון, כשרק פתחו את כל הדברים הגעתי אל עינת מהמלצה של חברה. היא בדיוק פתחה את הסטודיו באותו יום בפעם הראשונה אחרי חודש, והיא הייתה איתי שם שעתיים.. עזרה לי למצוא את השמלה המושלמת בשבילי והייתה הכי נעימה וחמודה שיש. היא ידעה לומר לי מה מתאים לי יותר ומה פחות. יש לה מגוון רחב של שמלות במחירים מדהימים, רובן יד שנייה במצב כמו חדש אבל מסתבר שיש גם שמלות חדשות חדשות, כמו השמלה שלי נגיד שהיא של ענבל רביב. שווה ממש למי שמחפשת שמלות יפייפיות ובעיקר חווית קנייה כיפית ונעימה!

רב לחתונה

*מנחה טקס* - *יעקב אשר. תכננו שאת הטקס יעביר חבר קרוב אבל ברגע האחרון הוא לא יכל להגיע. ברביעי בערב התחלנו לדבר עם הוויה, בחמישי בבוקר כבר מצאו לנו מנחה. בהתחלה יעקב קצת נלחץ מהעובדה שצריך לבנות את הטקס תוך שבוע כי בדרך כלל עושים תהליך ארוך עם הזוגות, ועוד הפלנו עליו פתאום את ההקדמה אבל הטקס יצא פשוט מושלם! יותר ממה שחשבנו שיהיה ולגמרי משקף אותנו.

צילום סטילס

מיכאל כל כך מקצועי ומוכשר, כבר בשיחה הראשונה הרגשנו חיבור איתו וממש אהבנו את העבודות שלו. הוא הגיע עם כל כך הרבה אנרגיות טובות וגרם לנו להרגיש טוב וזורם והכי בנוח שיש. והוא הכי הסתדר עם כל המשפחה באירוע ועשה את היום הזה הכי כיף שיש. עוד לא קיבלנו את תמונות אבל אנחנו בטוחים שהתוצאה תהיה מדהימה!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב חופה* - דנה הייתה מדהימה וכל כך חמודה! דיברנו לפני זה, שלחנו לה תמונות של איזה חופה אנחנו רוצים ועוד כל מיני דברים קטנים והיא פשוט עשתה את הכל כל כך מושלם!! כל התקשורת איתה הייתה ממש נעימה.

קייטרינג ושירותי בר

את הקייטרינג עשינו עם הדרי, היא דאגה גם להשכרה של כל הציוד. הטעימות היו מצויינות ובול מה שרצינו, אחרי הטעימות היו לנו כל מיני בקשות להדגשה של טעמים שאהבנו יותר ופחות וביום האירוע האוכל היה ממש טוב וטעים! ולגמרי הקשיבו לכל מה שביקשנו. העובדים שהיא הגיעה איתם היו ממש מקסימים וכל האווירה הייתה טובה. כולם ממש נהנו מהאוכל ואמרו שהיה טעים, וגם לנו דאגו במהלך האירוע שנאכל ושהכל בסדר והיה מושלם. חוץ מזה שהמחיר שלהם היה ממש הוגן ושווה! מומלץ ממש!

אם שכחתי משהו או מישהי רוצה להתייעץ אשמח לעזור! ושוב תודה רבה לקבוצה הזאת ולכל ההמלצות...

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עינת ספרא | Rebride+
עינת ספרא | Rebride
101 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
רב לחתונה
צילום סטילס
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר