הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נוי ואופיר
החתונה של נוי ואופיר
סתיו 2020
הפוסט של נוי, חברת הקבוצה הסודית:

זו באמת תקופה קצת מורכבת❤ ואני חייבת לומר שגם עליי כמו על כולכן היא השפיעה נפשית, והייתה סופר קשה... אז קודם כל אני שולחת חיזוק ענק לכל מי שמתמודדת עם סימני השאלה, המחשבה על דחיה, על שינוי, הלחצים... זו סיטואציה לא פשוטה בכלל. התחתנו ב15.9.20, התאריך המקורי שלנו היה ה04.10.20 והחלטנו להקדים את התאריך עשרה ימים לפני החתונה כשהבנו שב04.10 ככל הנראה יהיה סגר... אני חייבת להגיד שזה לגמרי אפשרי לארגן חתונה בעשרה ימים וזה היה הצעד הכי טוב שעשינו. העצה הכי טובה שלי היא לא לפחד מלתכנן חתונה בכמה ימים, מלהיות ספונטניים בהתאם להנחיות... זה לגמרי אפשרי❤ חשוב לי ממש להמליץ על הספקים המדהימים שלנו, שבלעדיהם האירוע הזה לא היה אותו דבר.

מקום לאירוע
הגבעה
+

החתונה התקיימה ב"גבעה" בגבעת ברנר. המקום הכי חלומי שראינו בחיים שלנו, זה היה המקום הראשון שהלכנו אליו כבר לפני שנה ולא יצא לנו מהלב. מעבר ליופי ההיסטרי של המקום שאי אפשר לתאר אותו במילים היחס בגבעה פשוט מדהים, הצוות המקצועי מאשת המכירות המהממת ליפז למנהלת האירוע (רעות האלופה) למנהל המלצרים למנהל קייטרינג ולכל מלצר ומלצר הוא פשוט יוצא מן הכלל. הצוות ליווה אותי כל השנה האחרונה ועד התאריך שבחרנו, וגם כשהיה קרייסס הם היו הכי מדהימים שאפשר ובאו לקראתי, שלא נדבר על האוכל שהוא פשוט הכי טעים בעולם. כל האורחים מדברים איתי על האוכל וכמה שהיה טעים מהמנות הראשונות והקבלת פנים ועד העיקריות והקינוחים. בעיניי זה פשוט המקום הכי מושלם להתחתן בו מכל הבחינות.

איפור

המאפר והמסרק שלי היה כפיר גולדשטיין שאין לי מספיק מילים כדי לתאר את השלמות אז צירפתי תמונות❤ כפיר גולדשטיין הוא אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי!! הוא גרם לי להרגיש כמו נסיכה ועשה אותי כל כך שמחה. כפיר איפר אותי מושלם ברמות שלא היה אחד שלא שאל אותי מי עשה לי את האיפור והשיער! לא הייתי מוותרת עליו לא משנה מה גודל החתונה... ביום החתונה שלך הכי חשוב בעולם להרגיש טוב והכי מיוחדת שאפשר. מעבר לכך שהוא מאפר מדהים ובחיים לא ראיתי עבודה כל כך יפה- כל המוצרים שלו ברמה סופר גבוהה, הכל לא זז כל הערב! חזרתי למלון ב03:00 לפנות בוקר כשיצאתי לצילומים ב15:30 בצהריים ונראיתי בדיוק אותו דבר! מעבר לכשרון המטורף שלו והמקצעויות, אין מילים ליחס שלו והאנרגיה שלו, פשוט ממליצה מכל הלב

Dj לחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music
+

ערן ברנע האלוף. במקור היינו אמורים להיות עם בן גוטר ובחלופת התאריך החלפנו לערן ברנע שבדיעבד היה פשוט בחירה מושלמת ❤ מעבר לזה שערן כשרוני בטירוף, הוא כל כך נהנה כשהוא עושה את העבודה שלו וזה מדבק את האנשים ברחבה ואת כל מי שרואה אותו! היה לי חלום לעשות שיר חופה ממש מיוחד (בשילוב הספסופניסט שלנו וקטעי מעברים) ערן פשוט זרם איתי על הרעיון ויצר לי שיר חופה מהשיר "שלמים" שהוא יצירת מופת בפני עצמה, אנשים בכו מהתרגשות בטירוף בחופה!! מעבר לכך ערן היה שירותי ברמות, מצחיק, יצירתי, ידע להרים את הקהל וכל שעה שעברה האירוע רק הפכה להיות יותר טוב.

התארגנות וליל כלולות

אני ממליצה מאוד על המקום ברמת היחס והשירותית, נתנו מענה לכל מה שביקשתי וכל מה שרצינו. קיבלתי ערכת התארגנות לכלה שכוללת מנורת תאורה, כבלים, מראה ארוכה וכסאות גבוהים. מה שכן החדר היה יחסית חשוך מתאורה טבעית(חלון קטן יחסית) ולא מאוד גדול (לקחתי את הסוויטה הגדולה) הייתי עם עוד 3 מלוות. ממליצה לבקש חדר הכי מואר והכי גדול שיש (אני לקחתי את הסוויטה עם הסאונה והגקוזי בחדר)

צילום סטילס
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
+

את לירון מצאתי כבר לפני שנה והתאהבתי בתמונות שהוא עושה שכל אחת מהן זה יצירת אומנות. נפגשנו איתו אני ובן הזוג שלי ומאז לא הסכמנו לשחרר, גם כשניסינו לשנות תאריכים, לחשוב על פתרונות חלופיים לא יכולתי לוותר עליו. לירון מעבר להיותו מקצועי בצורה בלתי רגילה, כשרוני וחייכן ברמות הוא פשוט נפש מהממת, הפך להיות חבר טוב שלי בכל התקופה הזו... בחתונה הוא היה כל הזמן בזווית העין שלי, לא נעלם לרגע, גרם לי ולאופיר להרגיש כל כך טוב, לקח אותנו ללוקיישנים מושלמים שהם רק שלו וכל האורחים התאהבו בו! לירון הגיע עם ים שהוא איש הצוות שלו שגם הוא פשוט קסם של בחור, עשה צחוקים עם האורחים, צילם ללא הפסקה ונתן לכולם יחס מדהים.

שמלות כלה

אין לי מילים להסביר את השמלה הזו, הרגשתי כמו נסיכה מהאגדות וכולם שאלו אותי מאיפה השמלה המושלמת שלי... הצוות בקלייר היו פשוט מושלמות וליוו אותי כל השנה הזו. מריה המהממת מקלייר הייתה איתי בכל מדידה ואפילו יומיים אחרי הלידה שלה וביום הלידה שלה הייתי איתי במדידות!!!! תמכה, חיבקה ועזרה. קלייר זה המקום הכי חלומי בעולם! מעבר לעיצוב המושלם של המקום והשמלות מהאגדות הצוות של מקצועי, שירותי ברמות, הכל עם חיוך ואהבה. התאהבתי במקום, בבנות ובמריה. חלמתי ללבוש את השמלה הזו כל כך

אטרקציות

פיני שלח לי כבר אתמול (יומיים אחרי החתונה) את הקובץ עם כל התמונות, הוא כשרוני ברמות. צילם רגעים של אנשים ותפס תמונות מטורפות. בלילה הביא עיגול כזה של תאורה שכולם עפו עליו! בגלל שהיו בחתונה קצת מוזמנים(100 בחלוקה לאזורים) כל אחד יצא הביתה עם כמות מגנטים היסטרית! עד עכשיו אנשים מדברים איתי על המגנטים שלו והאיכות שלהם. המעצבת שלי הייתה נטשה מהגבעה שעשתה לנו עיצוב חלומי, חופה יפייפיה, פרחים על הכסאות, שלט בכניסה, עציצי תבלין, זר כלה ועלי כותרת בשביל. מי שמתחתנת בגבעה אני ממליצה בחום על נטשה היא מהממת. בנוסף היא ממש באה לקראת והמחיר שלה הוגן.

אטרקציות

חוות הדעת שלך:אין דברים כאלה! עופר חמוד בטירוף, שירותי, אנרגטי, עופר הגיע בזמן, חילק לכולם בקבוקי מים ובחזור הוריד אותם בולייקשנים שונים הוא שם שלט מהמם לחתונה שלנו על האוטובוס ושם מוזיקה מרימה כל הדרך. מעבר לכך כשבא לאסוף אותנו צילם מלא סרטונים של החתונה ושלח לי את כולם! עופר פשוט מקסים ואני ממליצה בחום

רב לחתונה

עומר שלו- אין דברים כאלה בעולם! עומר הוא הרב הכי מקסים שפגשנו, מעבר לפרגון שלו לאורך כל הדרך, למעבר שלו בין כל לוקיישן חדש שחשבנו עליו ותאריך חדש, עומר פשוט אדם מדהים והמתנה הכי גדולה שיכולנו לבקש. עומר ישב איתנו לפגישה בבית שלו, זכינו להכיר את המשפחה והילדים שלו, היה לו חשוב לדעת כל פרט כדי להכיר אותנו. עומר היה מקסים ומאפשר, נתן לי לתת טבעת , אני ואופיר הקראנו אחד לשני. עשה טקס תמציתי ומרגש שבתוכו כל שיח שהיה היה קשור לאהבה ולעוצמות של קשר ואהבה. (לגמרי לא טרוויאלי) מעבר להכל- את הכסף ששילמנו לו הוא תרם ל2 עמותות (עזר מציון ועמותה למשפחות נזקקות) אין דברים כאלה בעולם!

צילום ועריכת וידאו

עוד לא קיבלתי את התוצאות אבל מיכאל היה מקסים, הגיע בזמן, היה צמוד אליי לאורך כל הערב והיה שירותי לאורחים, בנוסף מיכאל בא לקראתי במחיר והוא היה הוגן מאוד.

אם מישהו מתחתן בגבעה אני ממליצה ממש לקחת את הרכב צילומים המושלם שלהם אתן המלצות בפרטי

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נוי
צילום: לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music+
ברנע מיוזיק | Barnea Music
761 ממליצים
Dj לחתונה
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography+
לירון בוזגלו | Pacana Wedding photography
123 ממליצים
צילום סטילס
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות
צילום סטילס
שמלות כלה
אטרקציות
אטרקציות
רב לחתונה
צילום ועריכת וידאו