הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תומר ויהונתן
החתונה של תומר ויהונתן
סתיו 2019
הפוסט של תומר, חברת הקבוצה הסודית:

סופסוף פוסט קרדיטים!!! יהונתן ואני התחתנו ב-07.11.19, בכוכב הים בקיסריה, אחרי 5 שנות זוגיות ובערך 10 חודשים של אירוסין. מבחינת סטטיסטיקה - הזמנו 567, אישרו הגעה 450, והגיעו בערך 400. אני מאוד רציתי להתחתן בחורף, ויצא לנו באמת יום יפה ונעים, חשוב לציין גם שזה היה כבר שעון חורף. היום התנהל בצורה מהממת, חוץ מקצת לחץ שעדן בן זקן יצרה (כן, כן). כמה ימים לפני האירוע פנו אלי בבקשה האם היא יכולה לצלם באולם את הקליפ של השיר "אגרוף" (הם אהבו את העיצוב והלוקיישן והכל), ואנחנו הסכמנו. בגדול לא בטוחה בדיעבד שהייתי מסכימה שוב... אבל עזבו שטויות, היה יום מדהים, וסליחה כי זה הולך להיות חופר... (מי שרוצה רק טיפים - שתקפוץ לסוף!)

מקום לאירוע
כוכב הים
+

ידעתי שאני רוצה להתחתן בכוכב הים עוד מהחתונה של אחותי (שהייתה ב-"על הים" כמה שנים קודם), אז אפילו לא ראינו אולמות אחרים וישר סגרנו איתם. ולרי מהכוכב ניהלה את התיק שלנו והיה פשוט כיף לעבוד מולה, היא הייתה זמינה לכל שאלה! רפאל היה מנהל האירוע שלי מטעם האולם ויובל הייתה מלוות המשפחות ושניהם היו מקצועיים ונעימים, ופשוט היו זמינים לכל דבר שרצינו. כוכב הים הוא אולם יפייפה עם אנשים מקצועיים, האוכל מדהים (אומרים את זה הרבה, אבל כמות המחמאות שקיבלו על האוכל היא באמת עצומה. מעבר לעובדה שרק חיכינו בעצמנו לאכול כבר!), וההתנהלות מולם הייתה מצויינת! עיצוב – הדר רביד מכוכב הים – הדר היא מעצבת הבית של כוכב הים, לי היה מאוד ברור איך אני רוצה שהאולם יראה, והיה כל כך כיף לשבת איתם במשך כמה שעות והיא פשוט לגמרי ירדה לסוף דעתי ובסוף גם הוציאה את זה לפעול באופן נפלא!!! מאוד רציתי שהבחוץ יהיה כמו יער קסום (קבלת פנים+חופה), עם הרבה פיירילייטס, ושהאולם בפנים יראה כמו אולם נשפים של דיסני – וזו לגמרי הייתה התוצאה!

איפור

פשוט מוכשרת!!! לגמרי קלטה אותי כבר מהאיפור ניסיון, ידעה להתאים לי את האיפור באופן מושלם – סמכתי עליה לגמרי וזה הכי חשוב. הרגשתי עם האיפור באותו יום הכי יפה בעולם! ממליצה בחום!!!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

בחור מצחיק, כייפי ומוכשר! אם אתן רוצות מישהו שיעשה לכן את היום – זה הבחור! הוא עשה לנו גם צילומי זוגיות לפני שיצאו מהממים, וגם עשה לנו צחוקים וכיף בהתארגנות! והתמונות? וואו. קיבלנו אותן דיי מהר, והן פשוט יפיפיות, הוא מצליח לתפוס את כל הרגעים ממרגשים למביכים. הזמנו ממנו גם אלבומים, וקיבלנו אותם מהר – כל ההתנהלות הייתה פשוט מצוינת. ממליצה בחום.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

צלמים מוכשרים מאוד! הם עושים וידיאו מגניב בגירסה של חצי דוקומנטרי, וזו בעיקר הסיבה שסגרנו איתם. אביב בשילוב עם ידין (מהסטילס), עשו לי צחוקים משוגעים בהתארגנות ופשוט היה כיף! בנוסף, קטע מגניב זה שהם מראיינים את האורחים הזמן החתונה ונותנים להם לברך, וזה יוצא פשוט קורע! אנחנו מאוד מרוצים מהסרטונים שהם ערכו, הם תפסו כל רגע בחתונה ובהתארגנות וזה פשוט מרגש (וכולל הרגע המצחיק והמביך שנפלתי ברחבה). הייתה לי בעיה קטנטנה איתם, אבל באמת שממליצה בחום, ולא מתחרטת לרגע שבחרתי בהם!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

משה איטח – וואו כמה שקט נפשי הוא נתן לנו! הוא פשוט בחור מקסים, היה זמין לשאלות לאורך כל התהליך והיה מושלם באותו היום! בנוסף, הוא גם דאג לנו לבר מתוקים ואלכוהול ברחבה – שהיה פשוט מהמם!!! (והוא סבל בשקט את כל החפירות שלי על איזה גומי בדיוק אני רוצה שיהיה.....).

Dj לחתונה

עילי גולן – השם שלו לא עולה פה מספיק וחבל! עילי היה הדיג'יי בחתונה של אחותי, וגם כאן היה ברור לנו שנסגור אותו ישר! הוא בחור מקסים ומצחיק, יודע בדיוק לקלוע לטעם של הזוג וכמות המחמאות שקיבלנו על המוזיקה הייתה לא נורמלית!!! ממליצה עליו בטירוף!!!

עיצוב שיער

שקד פשוט קסם של בחורה ומלאה בכישרון! היא עשתה לי תסרוקת מהממת בדיוק כמו שרציתי, עשתה לי אווירה נעימה בהתארגנות והיה פשוט תענוג איתה. היא עשתה גם את התסרוקת של אחותי ויצא פשוט מושלם! ממליצה!!!

איפור

ליווי לאולם- סיוון עשתה תסרוקת ואיפור למלווה שלי (יצא מהמם!!! למרות שיש לי דיס קטנטן ממש), וגם ליוותה אותי לאולם ועשתה טאצ'-אפ של איפור ושיער (החליפה לי תסרוקת לקוקו גבוה). אני מכירה את עצמי, ועל אף שהתחתנתי כשהיה קריר ונעים – ידעתי שאני ארצה טאצ'-אפ וזו החלטה שאני מברכת עליה מאוד!

צילום סטילס

השם שלו לא עולה מספיק וחבל. הוא כמו צלם נוסף באירוע (הוא גם באמת עובד כצלם סטילס בחתונות), עשה לנו תמונות מדהימות שלא נופלות מהתמונות סטילס, הצליח לתפוס כמעט את כל האורחים בתמונות. מעבר לכישרון, הוא פשוט אדם נעים וחייכן, מאוד ממליצה.

שמלות כלה

עשיתי אצלן 2 שמלות, והן תפרו אותן עלי מאפס (כולל מחוך מאפס). אני בחורה מלאה ויש לי חזה גדול ותחת מכובד, והן פשוט הצליחו לקלוע לטעם שלי ותפרו את השמלות בצורה משגעת. היה לי מאוד חשוף שהשמלה הראשונה שלי תהיה off-shoulders בלי כתפיות בכלל, ואחרי שבמקומות אחרים אמרו לי שאין מצב עם חזה כמו שלי – אצלן לא הייתה כלל בעיה. התופרות אצלן גרמו לי להרגיש כל מדידה כמו מלכה, ולא הפסיקו להחמיא לי על איך שאני נראית (שבתור בחורה לא רזה, מאוד חששתי מכל מיני משפטים כאלה ואחרים, אז זה היה מאוד משמעותי עבורי). השמלה הראשונה הייתה יותר כבדה ונסיכותית, והחלפתי אותה אחרי סשן הריקודים הראשון (וטוב שכך, כי היה לי חם וקשה). אחרי זה החלפתי לשמלה השנייה שהייתה הרבה יותר קלילה, עם כתפיות ולא מגבילה בכלל (וגם החלפתי לנעליים השטוחות המנצנצות של קדס).

תכשיטים ואקססוריז

את התכשיטים קניתי בדוכן בעזריאלי ת"א, והתמזל מזלי שאיה עצמה הייתה שם והתאימה לי את התכשיטים! קניתי נזר, צמיד ועגילים – והייתי כל כך מרוצה מהם! מעבר לעובדה שהם כל כך יפים, היה פשוט נוח איתם באירוע!

מעצבי טבעות

וואו מביך לספר לכן כמה נעליים קניתי לחתונה כי לא הייתי סגורה. קניתי איזה 3 זוגות בריפבליק, עד שהבנתי שאני לא אצליח לשרוד כל היום עליהם וגם לרקוד את הריקוד שלנו. הגעתי ליושו בזכות המלצות כאן בקבוצה ולגמרי בצדק! הנעליים מהממות, והתאימו לי שם נעל בדיוק לצרכים שלי, וגם נתנו לי הסברים בנוגע לאיך רצוי לשמור עליה עד לאירוע (כי הייתי צריכה להתאמן איתן על הריקוד). ממליצה!!!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

מאוד מקצועיים, ישר קלטו את הוייב ומבנה הגוף, ופשוט הלבישו את יהונתן קומפלט (גם עשו תיקונים והתאימו לגמרי). יש להן מגוון אדיר של צבעים וגזרות, הם היו נעימים ולא הרגשנו שהם ניסו לדחוף לנו סגנון מסוים בכוח. תראו בעצמכן איזה חתיך הוא עם החליפה!

אטרקציות

החלטנו שאנחנו רוצים ריקוד מקצועי בחתונה, וגם שזה יהיה אחלה זמן בונדינג בנינו עד לחתונה. הגענו דרך המלצות בקבוצה ללרקוד מהלב והמורה שלנו הייתה חן. חן ושרון (מנהלת המקום) חשבו שמתאים לי וליהונתן לרקוד ואלס (אחרי איזה 2 שיעורים שהן קולטות את הוייב של הזוג), וכך לאט לאט בנו לנו לרקוד לפי השיר שבחרנו. היינו בשיעורים כל שבוע במשך 3 חודשים, וזה היה כיף ומאתגר כי שנינו לא רקדנים, אז באמת חוויה חד פעמית שאנחנו לגמרי לא מתחרטים עליה! חשוב לציין גם, שהם ידעו להתמודד עם זה שיהונתן ואני בחרנו לא להתראות כשבוע וחצי לפני החתונה, מתי שהחזרות היו קריטיות ביותר (תרגלו עם כל אחד מאיתנו בנפרד בצורה מצויינת!). האורחים ממש הופתעו מהריקוד וקיבלנו הרבה מחמאות!

אטרקציות

אני לא הייתי בעד הפיצ'יפקס שיש בד"כ (למרות שכאורחת אני תמיד לוקחת), ואדון בלון היה פשוט פיתרון נפלא. הרחבה הייתה צבעונית, אנשים עפו על הבלונים, הוא מביא איתו לימבו בלונים, ומקל סלפי של בלונים וגם מעמד שוטים. הוא בחור מצחיק וכייפי, ובאמת עשה לנו שמח ברחבה! ממליצה מאוד!

מעצבי טבעות

מקצועיים ונעימים, עשינו שם את 2 טבעות הנישואין שלנו. יש מבחר עצום, טבעות מאוד יפות. מה שאהבנו בעיקר זה שהם איפשרו לנו להסתובב ולגעת בידיים בלי לעמוד לנו מעל הכתף, וישר היו זמינים כשהייתה לנו שאלה. בנוסף, עשינו על שתי הטבעות גם חריטה. ממליצה!

אטרקציות

יאן בחור מוכשר בטירוף!!! כל ההתנהלות מולו הייתה נהדרת, לגמרי קלט את הוייב שרציתי והצליח לצייר אותנו ואת הכלבים שלנו בצורה מהממת ודומה! גם הסקיצה והתוצר הגיעו ממש מהר, ממליצה בחום!

רב לחתונה

אני לא רציתי להתחתן ברבנות, אך הסכמתי כי זה היה חשוב ליהונתן, לכן רציתי שנמצא דרך לעשות את זה כמה שיותר מקל ונעים, ושלא ארגיש שכופים עלי את הדת. הגענו לרב חיים הבלין לפי המלצות כאן בקבוצה וכבר בפגישה לפני החתונה התרשמנו ממנו לטובה, הוא היה מצחיק ונעים, מולנו תוך כדי השיחה כבר כתב את סיפור ההיכרות שלנו (גם לגמרי הרגשתי בנוח לומר לו שלא רציתי להתחתן ככה). הוא עשה לנו חופה מרגשת ומצחיקה, האורחים היו בהלם מהרב ושאלו אותנו מאיפה הבאנו אותו (הוא דיבר קצת רוסית עם הקהל הרוסי, ולגמרי עשה show בהסכמה שלנו ולא בצורה מוגזמת). הוא נתן לי להעניק טבעת ולשנינו להחליף נדרים (הוא אפילו המליץ על כך), לא הייתי עם של\עליונית בחופה (וכמו שניתן לראות היה לי מחשוף לא קטן, אבל ההינומה שלי הייתה ארוכה. לא יודעת מה עמדו לגבי הינומה, לי אישית פשוט לא הייתה בעיה להיות איתה, אז לא שאלתי).

אטרקציות

אני חושבת שהכל כבר נאמר פה בעבר בקבוצה, הוא מקסים ומקצועי, צילם אפילו סרטונים ותמונות מהחתונה ושלח לנו אח"כ, ופיזר בלילה את כל אחד מהחברים הכי קרוב לבית שהתאפשר! לא תתחרטו!

DIY – הכנתי מאפס מוטות זהב עם פרפרים ואורות לד עדינים שהאורחים יחזיקו בחופה (הם לקחו את הכל הביתה, מאוד התלהבנו, ואני חייתי בסרט שאקבל את זה בחזרה), הכנתי עמדת ברכות ועמדות התרעננות בשירותים (אין לי בעיה לשלוח תמונה למי שתרצה, או אפילו אשים בתגובות). טיפים – • ההמלצה הכי גדולה וראשונית שלי היא קודם כל לשבת יחד שניכם לבד ולחשוב מה חשוב לכם יותר ומה פחות בנוגע לחתונה. איך אתם רואים את האירוע שלכם? על מה תתפשרו? מה ממש קריטי? ומשם לגבש תכנית ולפעול. כי הכי חשוב לעשות את זה יחד ולהצליח להנות מהתהליך, כי אני אישית לא חושבת שצריך לעבור את זה בריבים ובלאגן. • לסגור את הספקים כמה שיותר מראש – זה עושה שקט נפשי, דבר שהוא כל כך הכרחי בתהליך. • אני אישית דאגתי לכל מה שיכולתי לפני האירוע, ניסיתי לחשוב על מה שחשוב לי, כל מה שהייתי רוצה שיהיה, וניסיתי לסגור אותו – ככה הצלחתי להגיע לאותו היום רגועה באופן מפתיע (באמת שהספקים היו דיי בשוק), כי ידעתי שעשיתי כל מה שיכולתי, ועכשיו פשוט צריך להנות מהיום שלנו. • באותה רוח של הסעיף הקודם, ממליצה לעשות רשימות לאותו היום של כל מה שצריך, גם ברמת המטלות למלווים. זה חסך ממני כל כך הרבה התעסקות וכל אחד היה ברור לו מה הוא עושה (לדוגמה, להעמיס את המוטות עם הפרפרים לרכב וכו'). בנוסף, גם ממליצה לעשות רשימה של דברים שממש חשוב לכם שיצלמו ויתעדו (כדי לא להתבאס בדיעבד). • ממליצה בחום לעבור לנעליים שטוחות ונוחות דיי מהר מרגע סיום החופה, לא יאמן כמה זה קשוח לעשות את כל היום הזה על עקבים (גם עקבים נמוכים). • למרות שזה לרוב קורה באופן טבעי, אנחנו מראש ביקשנו מחברים מסוימים שיהיו אחראים לוודא שאנחנו גם שותים מים תוך כדי המסיבה (כדי לא למות מהאלכוהול). • לא ליפול למרה שחורה של אישורי הגעה, יש אנשים שיאכזבו אתכן ויש כאלה שיפתיעו. אני יודעת שקשה לא להתעסק מזה ולפעמים קשה שלא להתבאס – אבל בפועל? אני חייבת לומר שלא הרגשתי בחסרונם של אנשים, לגמרי נהניתי ממי שכן הגיע, ושימחו אותי מאוד. תהנו מהיום הזה, זה עובר בטיל!!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של תומר
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
120 ממליצים
צילום סטילס
כוכב הים+
כוכב הים
253 ממליצים
מקום לאירוע
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
99 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
עיצוב שיער
איפור
צילום סטילס
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
מעצבי טבעות
לחתן
אטרקציות
אטרקציות
מעצבי טבעות
אטרקציות
רב לחתונה
אטרקציות