הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
קמה ודור
החתונה של קמה ודור
אביב 2020
הפוסט של קמה, חברת הקבוצה הסודית:
היי בנות! הקורונה שינתה להרבה מאיתנו את החתונה שתכננו ונאלצנו למצוא התאמות ולהתמודד עם דחיות וביטולים. אני חושבת שבתקופה הזאת הכי חשוב זה שנהיה בני אדם טובים ונתמוך במי שצריך ומתי שצריך. ולכן חשוב לי להמליץ על הספקים המדהימים שהיו לנו וגם על אלו שלא קיבלתי מהם שירות בסוף אבל ההתנהלות מולם לגמרי מצדיקה פירגון. אז התחתנו ב15.5, שישי צהריים, בחתונה מצומצמת של 50 אנשים בגינה של ההורים של בעלי. קבענו גם תאריך בנוסף באוקטובר כדי לעשות מסיבה גדולה אבל בעקבות ההנחיות ביטלנו את זה. הספקים שעשו לנו את היום הזה:
מקום לאירוע
חוות הדעת שלך:
צילום סטילס
מהרגע הראשון שדיברנו עם תומר היה קליק, ידענו שהוא הבנאדם שנרצה לידינו ביום הזה. וצדקנו. תומר היה הפסיכולוג שלי בתקופה הלחוצה הזאת ועזר לי בכל התייעצות גם שלא קשורה לצילום. כששאלנו את תומר אם הוא מוכן לבוא לבאר שבע לצלם את החופה שלנו הוא ישר אמר ״זה מובן מאליו שאבוא לצלם אתכם״. הוא היה קליל וזורם, גרם לנו להרגיש בנוח מול המצלמה והאורחים עפו עליו. והתמונות-מדברות בעד עצמן!
איפור
טל לא הייתה אמורה לאפר אותי בחתונה המקורית, אבל כשהחלטנו להתחתן בבאר שבע התחלתי לחפש מישהי מהאזור. למזלי טל גרה באותה תקופה בבאר שבע והייתה פנויה. היא הייתה מקסימה! גרמה לי להרגיש בנוח ואיפרה אותי הכי טבעי ועדין. האיפור לא הציק לי ופשוט הרגשתי כמו גרסה יפה יותר של עצמי.
שמלות כלה
אל מעין המקסימה הגעתי שבוע וחצי לפני החתונה כשרשמתי פוסט בקבוצה שאין לי שמלה (כי רציתי לשמור את השמלה המקורית לאירוע הגדול). מעין היא מעצבת צעירה ומוכשרת בטירוף ומתוך הבנה של הסיטואציה ישר התנדבה לעזור ולהביא לי שמלה קיימת שלה. השמלה התאימה בול לחתונה הקטנה והאינטימית וגרפה ים מחמאות שגרמו לי לא להצטער על זה שכנראה לא אלבש בכלל את השמלה המקורית שלי.
לחתן
SALINA | סאלינה חליפות גברים
+
סלינה ברמת גן. לקחנו חבילה של חליפה, חולצה, נעליים, חגורה ופפיון במחיר ממש משתלם. החליפה הייתה קלילה ונוחה (דבר שהיה חשוב מאוד בעומס חום שהיה). השירות בחנות היה מדהים וממש נתנו לנו יחס אישי.
רב לחתונה
רון סעדה מצהר. רון היה מקסים! עשה לנו חופה ממש קלילה וזריזה, איפשר לי לתת טבעת ולהיות בלי של (שבסוף כן שמתי מבחירה). נעליים - ג׳ובאני ויטוריו. נעליים בהתאמה אישית. זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי, הנעליים היו לי נוחות בטירוף ורקדתי איתן כל האירוע. שידרגתי אותן עם אבנים שהדבקתי בעצמי.
חשוב לי להמליץ גם על הספקים שלצערי לא יצא לי לעבוד איתם אבל ההתנהלות מולם הייתה מדהימה. - אולם - תרין. היו מדהימים איתנו לאורך כל התהליך, גם בדחיה וגם בביטול. לא דרשו שקל, לא לקחו מקדמה והחזירו לנו את הצ׳ק ביטחון. - מקום התארגנות - Emilia. עדי המקסימה הייתה זמינה לכל שאלה. אפשרה לי לדחות ולבטל ללא דמי ביטול. - ניהול אירוע - מתחתנים בראש שקט. היו מקסימים ועזרו ותמכו לאורך כל הדרך. - די ג׳י - חנן אלאלוף. מקסים! ההתנהלות מולו הייתה מדהימה לאורך כל הדרך. - איפור - שי תלמי. הייתה אמורה לאפר אותי בתאריך המקורי ועשתה לי איפור נסיון מושלם! - איפור - ענבל בנצור. הייתה אמורה לאפר אותי באירוע באוקטובר. - שמלה - ואדים מרגולין. איך שמדדתי את השמלה ידעתי שהיא האחת. לצערי כבר לא תהיה לי הזדמנות ללבוש אותה וזה הדבר שהכי מבאס אותי בביטול. ואדים מקסים, עשה לי בדיוק את השמלה שדמיינתי וגם הכין לי של לפי עיצוב שאני הראיתי לו שגרף מלא מחמאות באירוע המצומצם.
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
SALINA | סאלינה חליפות גברים+
SALINA | סאלינה חליפות גברים
27 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
שמלות כלה
לחתן
רב לחתונה