הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אלמוג ומתן
החתונה של אלמוג ומתן
קיץ 2020
הפוסט של אלמוג, חברת הקבוצה הסודית:

מתן ואני התחתנו בסוף אוגוסט בחתונה קטנה ומשפחתית בחצר הבית של ההורים שלי ביישוב בעמק יזרעאל. (מי שמתחתנת באיזור, לא חסרים מקומות מהממים להצטלם בהם לפני). זה היה התאריך המקורי שתוכנן הרבה לפני שידעו על מגיפה קטנה מסין ולא רצינו לשנות אותו... בהתחלה, החתונה הייתה אמורה להתקיים בגן אירועים במרכז הארץ, עם כ-400 אורחים. בדיעבד, הגענו להבנה שעם כמה מוזר שזה יישמע, הקורונה הגיעה לנו בול בזמן. חתונה קטנה היא בדיוק מה שהיינו צריכים, מה שמתאים לאופי שלנו, ואולי בלי הקורונה לא היינו מתחתנים בדיוק כמו שבא לנו. אז הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לכתוב לכן, גם אחרי שהקורונה תחלוף מחיינו, תעשו את החתונה שאתם רוצים, החתונה שהכי מתאימה לאופי שלכם כזוג, כי אם כבר החלטתם על צעד כל כך משמעותי, תעשו אותו בדיוק כפי שחלמתם. ובנוסף, חתונה קטנה זה פשוט מושלם. אתם עטופים באנשים שהכי קרובים אליכם ושבאמת רוצים להיות ברגע הזה, אין יותר מיוחד מזה :) ועכשיו לחלק הכי חשוב, הספקים שכל כך חשוב לנו לפרגן להם ושאולי בזכותנו גם אתן תבחרו בהם! את הביטול הסופי עם גן האירועים עשינו כחודש וחצי לפני תאריך החתונה, אני הייתי עמוק בתוך המבחנים הסופיים של התואר, ולכן בעלי הפיק חתונה בעצמו וכמעט מאפס :O חלק גדול מהספקים התחלפו לנו מסיבות כאלו ואחרות, ועל הרשימה הבאה אנחנו ממליצים מכל הלב ובאהבה גדולה!

מקום לאירוע

חוות הדעת שלך:

קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג בוטיק גלילי | שף רוסלן
+

שף רוסלן. לדעתנו, בין הדברים הכי חשובים בחתונה, האוכל. מהרגע שהבנו שנצטרך לדאוג לקייטרינג, היה לנו חשוב שהאוכל שנבחר יהיה מגוון, טעים ועשיר. לרוסלן הגענו בדיוק מהסיבות הללו. לאורך כל התהליך ראינו את המקצועיות שלנו, האהבה שלו לאוכל, לאירוח כיד המלך, ובנוסף לכך, הרצון שלו להפיק את החתונה ולעזור בדברים שלא קשורים לקייטרינג בכלל. רוסלן מביא איתו שולחנות, כסאות, ציוד נלווה, והכל בעיצוב יפה, כפרי ועם הרבה טוב טעם. הכל תקתק בדיוק בזמן, לא היו עיכובים, האוכל היה בשפע, האורחים שיבחו אותו מאוד, גם ימים רבים לאחר החתונה. התפריט מאוד מגוון ומלא באפשרויות שיכולות להתאים לכולם ובכל מנעד טעמים. חשוב להדגיש שרוסלן מכיר המון ספקים שתצטרכו לחתונת בית/שטח, מבחינת תאורה והגברה ושירותים נוספים. אם החתונה שלכם תהיה באזור הצפון, רוסלן עובד יחד עם אורן עזר בענייני החשמל, והוא היה מעולה.

צילום ועריכת וידאו

אמיר שטרן הוא הצלם שנשאר איתנו, גם לאחר שינוי המקום, וסגרנו איתו הרבה לפני. כשסיפרנו לו על שינוי הנסיבות והאירוע המצומצם יותר, הוא כבר הציע לבד חבילה אחרת, מותאמת ומוזלת יותר. עדיין לא קיבלנו את הסרטונים, אז בינתיים נוכל להגיד שהפגישה איתו הייתה נעימה, אמיר אדם מקסים, מקצוען, וביום החתונה תמיד שמר על מצב רוח, חיוך, וידע איך להרגיע ולהשרות אווירה טובה. תוכלו להתרשם באתר שלו מעבודות שעשה.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

את רוב התקשורת עם רמית המקסימה, אמא של בעלי עשתה, אנחנו זכינו לפגוש אותה לראשונה כשהגיעה לגינה בבית של ההורים שלי ורק אז הבנו למה היא כל כך התלהבה ממנה. רמית תמיד הייתה בתחום העיצוב אבל לעולם החתונות נכנסה לא מזמן, היא נכנסה לגינה ומיד ידעה איך להציב כל דבר ודבר, שיתפה אותנו במחשבות שלה, שאלה תמיד מה אנחנו מעדיפים ומה יעשה לנו טוב, האישיות שלה נהדרת ומשרה רוגע, והעיצוב חלומי, בדיוק הפשטות והשלווה שחיפשנו בחתונה ביתית. ביום הגורלי, הגיעה עם בעלה ואחותה, בנו לנו חופת במבוק יפהפיה, ושזרה מלא מלא פרחים שעשו אווירה רומנטית אפילו יותר וגם הכינה לי זר חמניות מהמם. בנוסף, היה לה חשוב לקחת חלק פעיל ומרכזי בהפקה יחד עם בעלי. היא לקחה את הטלפונים של כלל הספקים, דיברה איתם, שיתפה איתם פעולה כדי שהחתונה תהיה על הצד הטוב ביותר ועזרה לנו בכל שאלה ותהייה שהייתה לנו. ביום החתונה היא גם נתנה לנו מתנה מקסימה ומרגשת, בחורה פשוט נהדרת, אוהבת מה שהיא עושה ואוהבת את הזוגות שלה :)

אטרקציות

מארק מפילגנט היקר, הפתעת הערב מבחינתנו. בהתחלה, לא חשבנו שנרצה בכלל מגנטים, ואח"כ הגענו למסקנה, שהעלות יחסית זולה ומדובר במזכרת נדושה אמנם, אבל ממש נחמדה, לאורחים שהגיעו לשמוח יחד איתנו. הגענו למארק, בערך שבועיים לפני החתונה, כבר בשיחת הטלפון איתו הבנו שמדובר באדם סופר נחמד, מנומס ומקצוען. כל האורחים אמרו שהוא היה מקסים, והוא גם הגדיל לנו תמונה חמודה על בלוק עץ בסוף החתונה. המחיר היה הוגן מאוד והתמורה מצוינת!

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנות- דרך אתר WE DESIGN המעולים! הממשק באתר ממש ידידותי למשתמש, יש המון עיצובים שאפשר לבחור מהם, השירות בטלפון אדיב ונהדר והמחיר מצוין. המשלוח מגיע מהר ובאיכות מצוינת. שווה להזכיר שאפשר לעשות דרכם גם אלבומים באיכות טובה.

רב לחתונה

החלטנו שאם בחרנו ברבנות בסופו של דבר, אז חשוב שאת טקס החופה שלנו ילווה רב שיכול להתאים את עצמו גם לאוכלוסייה חילונית יותר, וכמובן לקרב ולעניין אותם בתכנים. אמנם אנחנו חילונים, אבל מבחינתנו זה החלק הכי חשוב בחתונה, לא חיפשנו לקצר, חיפשנו להעניק עומק למעמד. כבר בפגישה הראשונה, הרגשנו חיבור לרב דניאל, הוא הסביר לנו על האופי של הטקס, השלבים, הניואנסים הקטנים, אפשר לי להעניק טבעת ולומר משפט לבעלי. הטקס לא היה ארכאי ומשעמם אלא להפך, הכל הותאם אלינו, היה מודרני וליברלי ודיבר על ערכים משותפים של אהבה וחברות, פשוט מקסים. והכי חשוב ומרגש, הכין עבורנו שיר מיוחד שכתב עלינו והפתיע את כל האורחים. חייבים להגיד שלאחר החופה, המון אורחים ניגשו אלינו ושיבחו את הטקס, שהיה מעניין, משעשע ועם עומק מיוחד. הקשר איתו תמיד היה מעולה, גם בוואטסאפ וגם בטלפון, בנוסף הוא מנחה בדיוק מה השלבים הבירוקרטיים ברבנות וזה הקל עלינו מאוד.

Dj לחתונה

לא היינו סגורים בהתחלה אם נרצה די ג'יי בחתונה ביתית, אבל זו הייתה החלטה מצוינת, לדעתי פלייליסט שבונים לבד פחות היה עובד טוב אצלנו, צריך מישהו שיתפעל את כל העסק, שיקרא את הרחבה ואת האנשים, המקצוענות של די ג'יי סופר חשובה אם רוצים חתונה שמשלבת ריקודים ופאן. קיבלנו המון המלצות על שמעון, במיוחד לאור העובדה שבלי קשר לקורונה, הוא מתמחה בחתונות כאלו. בשיחות איתו הרגשנו את ההשקעה הרבה והרצון להבין בדיוק מה אנחנו מחפשים, אפילו כמה ימים לפני החתונה, הוא התקשר ורצה לדייק את המוזיקה שאנחנו מחפשים כדי לנגן אותה בצורה הטובה ביותר שאפשר. שמעון ידע לקלוע לטעם הקהל, למרות הסגנונות המעורבים, והרקיד את האורחים בצורה מושלמת. המחיר הוא בין הנמוכים ביותר שראינו בשוק וזה בכלל לא מעיד על האיכות. התמורה למחיר גבוהה וממליצים לכם בחום לדבר עם שמעון לחתונה אינטימית אבל מדהימה!

הפקת אירועים

השיא של הערב אין ספק! כפי שאתן יכולות לשים לב, החינה ההודית לא הגיעה מהצד שלי :) רצינו הפתעה מרעננת לאורחים, סוג של אפטר פארטי בטוויסט מגניב לגמרי, והחינה ההודית הייתה בול הרעיון המושלם! הצד של בעלי ממש קיוו לחינה של העדה והצד שלי ממש התבאסו שלא יזכו לראות לראשונה בחייהם חינה. אז חשבנו, למה לא לשלב? אצלנו בבית, הכל אפשרי! הגענו לליאורה כמה שבועות לפני החתונה, בחרנו מתוך מגוון עצום של תלבושות ותכשיטים, היא הביאה איתה לחתונה עוד המון בגדים לאורחים עוד יותר ממה שסוכם בהתחלה, העיצוב של אוהל החינה היה מהמם, לפני החינה עצמה הלבישה המון בנות בסבלנות והתאימה לכל אחת מה שרצתה, הבן שלה אופיר מנהל את העסק ושניהם פשוט מקסימים. הטקס היה כיפי והאורחים פשוט עפו באוויר, אנשים שלא חשבנו שישתתפו, היו הראשונים להתלבש ולרקוד לשירים הודים. מעולם לא ראיתם אשכנזים כל כך שמחים תאמינו לי!

איפור

ענבל שומר המקסימה. הגעתי לענבל כשחיפשתי מאפרת שהמוצרים שלה לא מנוסים על בע"ח. מהרגע שדיברנו לראשונה בטלפון כדי לתאם פגישה ענבל הייתה מקסימה, הסבירה לי הכל בצורה נעימה. זה המשיך גם בפגישת ניסיון שהייתה מהממת וגם ביום החתונה עצמו. ענבל מקצועית ואכפתית, עושה הכל בעדינות תוך התחשבות בבקשות אם יש. הופכת את יום החתונה לנעים, נינוח וכיפי!ביקשתי איפור עדין, פשוט ואמיתי, מכיוון שאני לא נוטה להתאפר בצורה משמעותית ביומיום וכי אני חושבת שחשוב להיראות כמו עצמך בחתונה J ענבל קלעה בול לרצון הזה והייתה פשוט מעולה.

שמלות כלה

רציתי שמלה פשוטה ויפה במחיר הגיוני. בהתחלה, חששתי מהיום של בחירת שמלת כלה כי אני לא אוהבת לקנות ולמדוד הרבה בגדים מטבעי וידעתי שזה עומד להיות יום ארוך יחסית. מהרגע שהגעתי אל הסטודיו, הילה הייתה כל כך נחמדה וסבלנית, מדדתי קרוב לעשר שמלות ועל כל אחת היא נתנה פידבק אמיתי שגרם לי להרגיש קלילה ונינוחה עם הגוף שלי ולדעת שאני בידיים טובות. בנוסף, יש אפשרות להשאיל הינומה ושאל ליום החתונה ללא עלות ולהחזיר לאחר מכן.

אטרקציות

לחלוטין הספק שהכי נהנינו ממנו. בהתחלה, לקחנו את עדי מג'אסט סמייל בתור צלם המגנטים שלנו, אך מנסיבות שונות היינו צריכים צלם סטילס חדש, וידענו, דרך ביקורות בקבוצות שונות ובאינטרנט בכלל, שעדי הוא בחירה בטוחה. כבר מהפגישה הראשונה, נוצר חיבור אמיתי, בתור זוג שלא רגיל להצטלם, הוא ידע בדיוק מה אנחנו מחפשים ואיך לגרום לנו להרגיש הכי בנוח. ביום החתונה הוא ידע איך לייעל את הזמן, פרגן הרבה, הפיק מכל לוקיישן הכי בנאלי את המיטב והפתיע עם היצירתיות האינסופית שלו. קיבלנו עד כה רק חלק מהתמונות, כל אחת מהממת, מיוחדת ועם זווית שלא היינו חושבים עליה. לא יכולים לחכות כבר לקבל את כל התמונות! ממליצים בחום ובאהבה.

קייטרינג ושירותי בר

אלכוהול – חשבנו שלהביא ברמן מקצועי זה פחות מדבר אלינו ואל האורחים שלנו. אבל כמובן שכן חשוב שיהיה אלכוהול בסיסי וטוב. קנינו יין, בירות וודקה וכו' דרך אתר פאנקו, שאפשר גם להחזיר אליהם בקבוקים שלא פתחתם. אין לנו מושג באלכוהול כי שנינו לא שותים אז יש שם מחשבון שתיה לפי כמות אורחים וזה ממש קולע בול. אבל הכוכב המרכזי בגזרת האלכוהול היו הקוקטיילים המבוקבקים של שייקן. באתר שלהם תוכלו למצוא מגוון של טעמים, מקבלים את הקוקטיילים כמה ימים לפני החתונה, שיהיה כמה שיותר טרי. המחירים טובים והבחור שדיברנו איתו מקצועי ויודע להמליץ בדיוק מה צריך. זה האלכוהול שנגמר הכי מהר והכל היה ממש טעים.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אלמוג
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
רב לחתונה
Dj לחתונה
הפקת אירועים
איפור
שמלות כלה
אטרקציות
קייטרינג ושירותי בר