הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
גל מאור
החתונה של גל מאור
קיץ 2020
הפוסט של גל, חברת הקבוצה הסודית:
כלות אורבניות יקרות!!! למי שרוצה המלצה מכל הלב שתקרא בקשב לב ❤ החתונה התקיימה ביום שישי 26.6.20
מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+
גן אירועים בעמק חפר. מקום מושלם ברמה לא הגיונית, האוכל פשוט קנה אותנו וישר ידענו ששם אנחנו מתחתנים. הקורונה הקשתה על כל המצב והיחס והשרות האדיב של האולם פשוט עשה את כל ההבדל והם פשוט יודעים לתת שירות ! זו אחת ההמלצות הכי טובות שאני יכולה לתת !! בנות פשוט תרוצו להתחתן שם הם מדהימים מכל הלב !!
צילום סטילס
איזה צלם מקצועי עושה אווירה מטורפת, וויבים לאו דווקא רומנטיים בדיוק בשביל אחת כמוני שזה לא הקטע שלה חח... כלכך נהנו איתו ואנחנו פשוט מעריצים אותו !!!!
שמלות כלה
שתי השמלות שלי היו ממנה והיא פשוט אדם מיוחד בטירוך אז החוויה מולה הייתה מושלמת וגם מול העובדת המהממת שלה (דניאל) ולא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלות!
Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+
וואוו גאון אמיתי שם לב לכל הרצון והאווירה של הרחבה עצמה ! לא מפסיקים להחמיא לנו עליו הוא פשוט לא הפסיק עד שממש ממש גירשו אותנו מהמקום, אחרת היינו ממשיכים כנראה עד הבוקר בזכותו!
איפור
לי היה חשוב שהאיפור יהיה טבעי כמה שיותר ! דני פשוט בחורה מהממת סבלנית בטירוף מקצועית בטירוף ופשוט נסיכה אמיתית ! נהנתי איתה ביום שלי והיא שידרגה לי את החוויה ברמות! אין לי איך להסביר כמה שאני מרוצה ממנה היא מטורפת ! לחלוטין התאהבתי בה וביד הכשרונית שלה !
אטרקציות
אז צלם מגנטים לא הייתה בכלל שאלה ! חיפשתי ל המקרר בין מיליון תמונות את התמונות האיכותיות ביותר ופשוט מצאתי ! תמונות בצורת מסגרת פולרויד ! תמונות מושלמות צלם מוכשר שמצלם רגעים ספונטניים גם אנשים במכוון כמובן!
תודה קבוצה יקרה !! היה פשוט אירוע מושלם בטירוף !!!!!!!!!! לשאלות אני תמיד תמיד כאן.. לא מתחרטת על שום בחירה ורק רוצה להמשיך להפיץ את הבשורה ההמלצות המעולות האלה!!!!!
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
איפור
אטרקציות