הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תום ואור
החתונה של תום ואור
קיץ 2020
הפוסט של תום, חברת הקבוצה הסודית:

**פוסט קרדיטים והמלצות - חתונה בבית** אז כמו לכלות רבות כאן בקבוצה, גם לי השתבשו התכניות, ולאחר מספר דחיות לבסוף התחתנו בבית של ההורים באופן מצומצם ואינטימי. האמת? לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה. באמת! והרבה בזכות הספקים המדהימים שלנו שמגיע להם קרדיט ענק - גם בזכות המקצועיות שלהם אך בעיקר בזכות האנושיות וההתנהלות הסופר הוגנת ונעימה בתקופה הזו שלא הייתה קלה לאף אחד. בקצרה על האירוע שלא קרה - היינו אמורים להתחתן ב-23.7 בכוכב הים, שיא התפרצות הגל השני. סגרנו מול האולם ורוב הספקים העיקריים עוד לפני הקורונה. בגל הראשון פשוט המתנו וקיווינו לטוב, לא האמנו ששבועיים וקצת לפני התאריך שלנו יסגרו שוב את אולמות האירועים. לא רצינו שוב אי וודאות, ולדחות לתאריך רחוק זה לא היה אופציה מבחינתנו. לכן החלטנו להיפרד מכוכב הים כידידים ולהתחתן בבית באופן מצומצם כשהמצב קצת יתייצב. התחתנו ביום שישי שעבר, בהתראה של שבועיים. זה קרה בזכות כמה אנשים נהדרים ויקרים שזרמו איתנו על ההתראה הקצרה:

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

**מפיקת אירועים ומעצבת** שני זוסמן האלופה Shany Zussman Events הצלה ראשונה בזכות המלצה כאן בקבוצה. מהר מאוד הבנתי שלמעשה מדובר באירוע לכל דבר ואני צריכה מישהו מקצועי שייקח את כל הספקים שכבר סגרתי, יהפוך את הבית לגן אירועים וינהל את האירוע. שני, שהיא גם מעצבת מוכשרת (יתרון ענק!) הרימה לנו חתונה בתוך 10 ימים. ממליצה עליה בחום!

שמלות כלה
הלנה קולן מעצבת שמלות כלה
+

שמלה ואוברול, ללא ספק הבחירה הכי נכונה לתהליך הזה. הלנה מקצועית בטירוף, יש לה המון ניסיון והשמלות שלה מדהימות. במקום שמלה שנייה רציתי אוברול, והלנה עיצבה לי בתפירה אישית אוברול מהמם. אגב היא עושה מכירה סופר שווה בסטודיו - לכו! לא לוותר על שמלת החלומות!

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

חליפה ונעליי חתן, חנות וותיקה מאוד ברחוב העלייה עם מבחר עצום של חליפות בכל הסגנונות!

צילום ועריכת וידאו

האלוף שגם אותו שיגענו עם אלף תאריכים והיה סופר הוגן, הגיע בטיסה מאירוע אחר בשיא האנרגיות ותוך יום וחצי שלח לנו סרטון טיזר מדהים

קייטרינג ושירותי בר

מתי הנדיר והמוכשר בישל במסיבת הרווקות שלי והוא הציע את הרעיון לעשות אירוע קוקטייל אם יסגרו את האולמות ונחליט לעשות חתונה קטנה בבית. למעט עמדה של סושי ועמדה של סלטים כל המנות הוגשו כטאפסים בצלחות הגשה אישיות והיה מושלם! לדעתי קונספט מושלם ואנשים עפו על זה! מתי גם דאג לכל מה שקשור לבר - קוקטיילים מושקעים וגם שדרוגים לאלכוהול במחירים מצחיקים. וגם היה הפסיכולוג שלי חלק לא מבוטל מהזמן. הוא מקסים - ממליצים בטירוף!

איפור

שם שלא מספיק מופיע כאן בקבוצה, ללא שום הצדקה. את רועי סגרתי מיד לאחר שקבענו תאריך באולם. הוא איפר אותי ואת אמא לחתונה של אחי ובתור אחת שלא יודעת בדיוק מה היא אוהבת ביקשתי שפשוט יחליט עליי, כמו בפעמים הקודמות, והייתי סופר מרוצה!

צילום סטילס

על רומן כתבו הרבה בקבוצה ובצדק! רומן הוא גם צלם נדיר וגם אישיות מדהימה - היה לנו סופר נעים לבלות איתו. מעבר לכך הוא היה איתנו סופר הוגן מכל הבחינות. מגיע לו קרדיט ענק!

תכשיטים ואקססוריז

את איציק אני מכירה מילדות. הסטודיו שלו, חוויה בפני עצמה, נמצא עשרות שנים באותו מקום ברחוב אחוזת בית פינת מונטיפיורי. לכו אליו! החנות הידועה שכולן ממליצות עליה שוב ושוב תעמוד בקצת תחרות הכל בסדר :)

שמלות כלה

שמלה לאימוש, Pistache Shay Peretz סטודיו לשמלות ערב מיוחדות. שי פרץ הוא פשוט מקצוען ובחור מהמם. גם לחתונה של אחי אמא ואני עשינו אצלו שמלות והיינו מאוד מרוצות. לכו לשי.

Dj לחתונה

אמאלה אין דברים כאלה. את עידן פגשנו בחתונה של חברים וישר ידענו שניקח אותו. לכל אורך התקופה המטורללת הזו עידן היה איתנו פשוט נסיך, הציע לבוא לנגן גם אם רק נעשה חופה ונדחה את האירוע, ככה סתם בתור חבר. בסוף החלטנו שאנחנו לא מפצלים ועידן הביא איתו הגברה, תאורה, מקרן וכל מה שצריך. דרך עידן סגרנו עוד לפני הקורונה את דרקו, נגן סקסופון שהיה פשוט מעולה ואני ממש שמחה שהחלטנו לא לוותר עליו גם באירוע בבית!

רב לחתונה

עמוס טיירי. עמוס היה אמור לחתן אותנו בתאריך המקורי, ולבסוף לאחר כל הדחיות הוא חיתן אותנו ביום שישי אחה"צ. החופה הייתה קצרה וקלילה, כמו כל התהליך עם עמוס שהיה גמיש וקשוב לרצונות שלנו. מאוד התחברנו אליו.

קייטרינג ושירותי בר

לייט נייט פיתה דרוזית. אני חולה על פיתה דרוזית ועלי גפן וכרוב. ספציפית אני מכורה לפיתה של אבו זקן בכניסה למכמורת. כמה ימים לפני האירוע אבו זקן הסכים לבוא ביום שישי בלילה עם סירים של ממולאים ופיתות עם לבנה ושוקולד. זה היה מדהים!! ממליצה בטירוף 0526562227.

אטרקציות

מתנה לאורחים חלות לשבת. בהמלצת המפיקה שלנו הזמנו חלות ממאפיית ילדודס שהיא מאפייה חינוכית של בית הילדים "נווה חנה", המהווה בית חם לילדים אשר אינם יכולים לגדול בביתם. עלות החלות ניתנת לבית הילדים כתרומה. מומלץ והחלות מאוד טעימות!

הזמנות לחתונה ומיתוג

את ההזמנה עשיתי באיזי איוונט, וגם להם מגיעה מילה טובה - הם שינו לי שוב ושוב את ההזמנה והכל ללא עלות.

אטרקציות

גם את Lior Special Sweets המוכשרת בטירוף שיגעתי לא מעט ומגיעה לה תודה מיוחדת. העוגיות שלה גם יפות וגם טעימות :) **השכרה של שלט לכניסה לבית** Nesh accessories יש לה דברים מהממים! חייבת לציין לטובה גם ספקים שבסוף לא הייתי צריכה - iplan ודורון הסעות שהחזירו את התשלומים במלואם ללא שום בעיה.

אטרקציות

מגנטים סגרנו עוד לפני הקורונה עם אייל אלמליח שצילם בחתונה של אח שלי והתמונות שלו היו מדהימות! לאירוע קטן בבית העדפנו לצמצם בספקים ולכן וויתרנו על מגנטים בזמן האירוע. כל ההתנהלות מול אייל הייתה מאוד נעימה ואני סופר ממליצה עליו. הוא גם צלם סטילס וווידאו ויש לו הצעות מאוד אטרקטיביות לתקופה זו.

לסיכום, גם אני התאכזבתי ולקח לי זמן לקבל את העובדה שהאירוע שתכננתי והיה לגמרי מוכן לא ייצא לפועל. אבל ברגע ששחררתי היה לי מדהים, מעבר לכל הציפיות, ואני חושבת באופן אישי שלא צריך לדחות עד אינסוף - זה מתיש ולא בטוח הכרחי. אירוע קטן ומצומצם זה מדהים, אנרגיות אחרות וטובות. כמובן שכל אחת ומה שמתאים לה אבל תדעו שאם החלטתם ללכת על אירוע מצומצם, האנשים שהכי קרובים אליכם יהיו אתכם ולא יחסר לכם כלום

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה
לחתן
צילום ועריכת וידאו
קייטרינג ושירותי בר
איפור
צילום סטילס
תכשיטים ואקססוריז
שמלות כלה
Dj לחתונה
רב לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
אטרקציות