הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מיתר ודויד
החתונה של מיתר ודויד
סתיו 2020
הפוסט של מיתר, חברת הקבוצה הסודית:
#חתונתבית התחתנו ב-22.10.2020, בגינה שלנו במושב ישרש, חופה לפני השקיעה. היינו בערך 40 אנשים, בקפסולה וחצי. אני אתחיל בלהגיד שנהניתי מהתהליך. כן, היה מלחיץ בטירוף, היה חוסר ודאות ושינינו את האירוע שבוע וחצי לפני, ואני כל כך מרוצה מהתוצאה הסופית! היינו אמורים לעשות חתונת שטח במושב משמרת עם 250 אורחים, אבל החלטנו שאנחנו לא רוצים לחכות ונעשה את האירוע ויהי מה. גם אם מדובר ב-30 אנשים בלבד, תוך הקפדה על הנחיות כמה שניתן. המשפחה של בן זוגי הגיעה בשתי קפסולות ולא נשמעו טענות :) החתונה התקיימה בבית שלנו (דירה שכורה) במושב ישרש. יש לנו גינה שלא השקענו בה יותר מדי (כלבים גדולים וכאלה..) אבל בזכות המפיקה שלנו המקום הפך לגן עדן! אנחנו עדין מופתעים כל בוקר מחדש. ספקים- היה לי חשוב שכמה שיותר מהספקים יהיו ספקיות! והסינרגיה שהייתה בינהן הייתה מהממת! במהלך כל הערב רק החמאתי כמה כיף שכולן מסתדרות! מעבר לזה - כולם היו כל כך תומכים לאורך כל הדרך. נשארנו איתנו גם כשהשתנה המקום וגם כשלא ידענו אם נשמור על התאריך או לא.
מקום לאירוע
חוות הדעת שלך:
הפקת אירועים
איזה דבר הבחורה הזאת!!!! הגענו לעדי דרך זוג חברים שהיא הפיקה לו את החתונה באוקטובר 2019 וידעתי שהיא תפיק גם את החתונה שלי. היא מקושרת בטירוף, משיגה כל מה שצריך ולא מפחדת מאתגרים חדשים. היא נתנה לנו 200% קשב ויחס, דאגה לנו גם מבחינה כלכלית מול הספקים והפכה לנו את הגינה לגן אירועים! כל תמונה שאספתי בפינטרסט היא הפכה למציאות. מעבר לזה - הצוות שאיתה הם פשוט קסם אחד אחד. היו אצלנו פעמיים לפני האירוע ועזרו לנו לעשות makeover לבית. הרגשתי בתוכנית של מושיק גלאמין
שמלות כלה
אלון ליבנה | Alon Livne - White
+
שמלה ראשונה של אלון לבנה, השמלה המפורסמת של אגם שעולה פה לא מעט בקבוצה. הגעתי למכירה סמפלים, השמלה הייתה בול ולא הייתי צריכה אפילו תיקון אחד.
שמלות כלה
שמלה שנייה של מיקה, הגעתי לחנות במסריק ואורית הייתה פשוט מקסימה. את השמלה לקחתי במידה סמול, והלכתי לתופרת לעשות תיקונים וקיצור אורך. נעליים - לא בטוחה שרואים בתמונות, אבל זוג ראשון קניתי ב Shoez web store - שוז וובסטור והן היו נוחות בטירוף, נעלתי אותן גם לשבת חתן! סניקרס של Keds, קניתי באתר shopbop, הגיע תוך פחות משבוע לארץ. מסיכה- Jiselle Studio- ג'יזל סטודיו פשוט מושלם. אין מילים. ראיתי פוסט שלה באינסטגרם ובאותה השנייה שלחתי לה וואטספ. פולינה הכינה לי שתי מסיכות, ואת המסיכה ששמתי בחתונה היא התאימה לשמלה. לא האמנתי שאתרגש ממסיכה ברמה הזאת.
לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+
לפני שהגענו לדיפלומט היינו בזארה, פקטורי 54 ובבוגרט. המבחר בדיפלומט היה הכי גדול שראינו, הצוות היה סופר קשוב ואני מצאתי צבע שאני אוהבת! חוויה ממש נעימה ויש להם אחלה דילים לחתנים.
איפור
קארין דקל איפור ושיער
+
אימאלהההההההההה! מושלם לא מספיק בשביל להסביר איך היא עובדת. שמה לב לכל פרט, נעימה, מקסימה! אני ממש אוהבת איפור ומתאפרת ביום יום, זה היה לי חשוב למצוא מאפרת שתהפוך אותי לכוכבת שטיח אדום! עם קארין הרגשתי שאני זוכה באוסקר. אין דברים כאלה!
איפור
איפור + שיער לאימא שלי, אחותי וחמותי. קיבלתי המלצות עליה בקבוצה והיא מקסימה ממש! תיקתקה עבודה והייתה סופר סבלנית! זר- שוש חנניה, יש לה חנות פרחים בנוף הגליל, שלחתי לה תמונות מהפינטרסט והיא עשתה לי זר פשוט מושלם! בהתחלה רציתי זר עם ארטישוק, אבל מאחר וזאת לא העונה הסתפקנו בסוקלנטים וזה יצא מהמם! טבעות ,עגילים, שעון - נוימן בן ציון, חנות זהב ושעונים בעפולה. אבי נוימן הוא חבר ילדות של אבא שלי והיה לי ברור שטבעות נקנה רק אצלו. בחרנו דגם, התאמנו מידות ותוך שבוע זה היה מוכן.
קייטרינג ושירותי בר
סגרנו איתם שבוע לפני החתונה! היינו אמורים להיות עם בסקט, אבל בגלל שינויים של שינוי המיקום וכמות האנשים זה לא הסתדר. טריילר היו מהממים, במיוחד מאיה שמנהלת את הקייטרינג שתיקתקה את האירוע ובדקה כל הזמן שהכל בשליטה. לא טעמנו את האוכל לפני כן, ולא התאכזבנו באירוע! כולם אמרו שהיה להם סופר טעים.
קייטרינג ושירותי בר
גם עם מורק׳ה קבענו שבוע מראש, המפיקה שלנו קישרה לנו אותה והקינוחים היו מדהימים! אני אדם של קינוחים אז היה לי ממש חשוב שיהיו קינוחים איכותיים . קיבלנו קינוחים מטורפים וגם ממותגים!
קייטרינג ושירותי בר
אני אתחיל ואגיד שאוהד הוא בן זוג של חברה שלי, אז לא היה ספק שהוא יתפעל את עניין האלכוהול באירוע. הוא בא לקראתנו עם כל עניין צמצום החתונה ופשוט תיקתק את כל עניין הבר בסופר מקצועיות!
צילום סטילס
צלמת סטילס, כבר בשיחת זום היא הייתה סופר כיפית. כל אווירת הצילום הייתה קלילה ונעימה והיא הצליחה לתפוס את הרגעים היפים שלנו.
צילום ועריכת וידאו
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
+
צלמת וידאו + תפעול זום!!! איזה אנרגיות יש לבחורה הזאת! היא רק נכנסת לחדר וכולם מחייכים. קלילה, כיפית, יודעת בדיוק מה לצלם ואיזה רגע לתפוס.
רב לחתונה
אריאל מקחניאן. הדבר האחרון שרצינו היה רבנות אבל בגלל לחץ מהמשפחה של בן הזוג לא היו לנו ברירות. עדי המפיקה המליצה לנו על הרב אריאל, ובאמת שלא יכל להיות מישהו יותר מתאים ממנו! דבר ראשון מדובר ברבנות צוהר. כל תהליך הרישום לרבנות התבצע ע״י הרב אריאל בוואטספ! הפעם הראשונה שראינו אותו היה בחופה. הוא קליל, הוא נחמד, לא נרתע מ״חוסר צניעות״ ונתן לי להעניק טבעת. אין מרגש מזה. ממליצה בחום! הזמנות + מיתוג הכנתי לבד דרך Canva. כל כך נהניתי מהאתר ששקלתי לעשות הסבת מקצוע ....
Dj לחתונה
דיג׳י שנאלצנו לבטל - מודה שמאוד ביאס אותי לבטל את שקד כי ממש רציתי שהיא תעשה לנו שמח, אבל היא הכי הבינה בעולם. היא מקסימה וההתנהלות מולה הייתה נהדרת!
מקווה שלא שכחתי כלום, וכמובן שאם יש למישהי שאלה אשמח לענות ולסייע.
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קארין דקל איפור ושיער+
קארין דקל איפור ושיער
84 ממליצים
איפור
אלון ליבנה | Alon Livne - White+
אלון ליבנה | Alon Livne - White
95 ממליצים
שמלות כלה
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
97 ממליצים
לחתן
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon+
רותם מור דנון | Rotem Mor Danon
147 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
הפקת אירועים
שמלות כלה
שמלות כלה
לחתן
איפור
איפור
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
רב לחתונה
Dj לחתונה